diumenge, 15 de gener del 2012

Riu de Gata-Molins Xabia-Poble Fantasma




Hola Xics!! bueno la ruta es la del titul del post, a les 8 estavem al Prado Pons, Jose Luis, Toni, Ximo, Vicent i jo  mentres estaven decidint on anar arribat el nostre alma mater  Joanfe amb la flaca que anava a fer ruta , xarraeta i ja de cami a Gata la ixida a segut tipo verano azul  xano xano  pero al final em tirat un poquet i ja pareixia algo serio!! jeje em fet riu i de cami per unes sendes que ens a ensenyat Jose Luis fins a Xabia , desde Ondara fins Xabia em tocat no mes de 1 km per carretera i la resta sendes i camins , molt be a estat , pero en entrar a Xabia em agafat totes les direccions prohibides de la contorna....Dir que Toni dins del riu a trencat el moll del canvi i anat total la ruta amb la cadena penjant i amb al mateix plat i pinyo!!!  de aci la puja dels molins i cuant estavem dalt un tio i una tia amb dos gossos , un dells solt estaven rebotats  i  despotricant de nosaltres  i jo  ,  pues tambe!!!! jejeje con no puc callar li he dit dos cosetes...  i la tia va i ens ensenya el cul!!!jajajajajajaja ja de aci baixada per el poble fantasma i de cami a vorer la cursa de la creu roja que feien avui i voliem vorer al German pero no lem vist!!!! on estaria?????  be xics al fin 50 km i sobre tot i es lo que conta , bones rises i bona companyia com sempre.
Fins l´altra!!!!

29 comentaris:

JOANFE ha dit...

Bona cronica i bona rutaa jo tenia les dents llarges de vorevos anarsen, a veure si la setmana que ve la tinc arreglada i fem altra ruta.

GERMAN ha dit...

Bona ruta i bona cronica, jo al final estava en Denia mirant la carrera i abans vam fer la caminata

la setmana que ve a fer alguna ruteta

dewwwwwwwww

TONI46 ha dit...

Nosaltres buscante entre la gent que corria i nano, ni et vam vorer.
nota: llastima que no tinguem foto de la senyoreta arravalera mostrant-nos el cul i alçant-nos el dit, jejejeje
A l'altre que provoquem a algu, esperem estar mes atents a la foto. jeje

garrotipadur ha dit...

molt bona ruta companys!
lo del tema dels gossos és un tema peliagut,els amos els porten solts i encara si els dius algo s'enfaden....una patada al gos i als amos sobre tot és el que es mereixen.

JOAQUIN ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=8ZGgvCJOYN0&feature=plcp&context=C3965a7bUDOEgsToPDskJM0jc4ZuGUcJGR5uH3IFOJ

vicent ha dit...

joanfeeeeee!!!!! xuplacàmaressssssss!!!!!!

JOANFE ha dit...

jajajaja si tiooo que marea de xuplar cameraa, jo no habia vist este video ix jo asoles jajaja

PONS ha dit...

Gentola estem a divendres i no obriú la boca. Que fem este divendres? Preparem alguna ruta o anem a veure si German fa alguna cursa (bandarra).

PONS ha dit...

Perdó, volia dir diumenge

demóstenes ha dit...

Jo m'apunte a eixir diumenge

vicent ha dit...

si no hi han contratemps jo també m'apunte.
ruta propossada la granadella

JOANFE ha dit...

Jo li demanare la burra a pep

jose la font ha dit...

yee
Jo este cap de setmana tampoc ix per que men vaig a La Font. Pero el altre segur que si, que ja no m'enrecorde de peladejar

vicent ha dit...

podem fer granadella cumbre del sol i marquesa, que vos pareix?
serà massa per a la carabassa?

JOANFE ha dit...

Si fem marquesa es massa

JOANFE ha dit...

des de ondara si fas granaella ja no queda temps a fer molt mes que esta lluny i despres hi ha que tornar...
jo dema pasare a per la de Pep
algu mes ve?

demóstenes ha dit...

Granaella no l'he fet mai, perfecte, a les 8 al prado, no?

JOANFE ha dit...

ok

vicent ha dit...

yeeeeeee , que passa ,que avuí no treballem?
deixeu estar el blog i tots a currar, perrerosssssss!!!!

PONS ha dit...

Collons, menys mal que ningú deia res. Per anar a Xàbia fem riú de Gata? Al torna de Xàbia també podiem fer les sendes que hi han a les afores del poble. Espere que algú sen recorde dels camins.

vicent ha dit...

ayyyyy mare, al pas que anem, estarem a casa cap a les 15 hores.
agafem bar rita doble, per si ens quedem sense forçes?
contant per damunt, ixiran uns 60 o 70 km

Splu ha dit...

Collons!!! Em descuide un dia del blog i apareixen dos-cents mil missatges...!! jajajaja
Ja tinc ganetes d'agafar la cabra montesa, però no ho sé si podré anar segur, tot depén del dissabte nit, jejeje. Aw màquines!!!

paco ha dit...

jo vaig pero no patiu k tornar si teniu presa jo tornare al meu aire. L'ultima volta que anarem desde ondara ixiren 70 kn. Fent calculs a les 12.30 a casa.

PONS ha dit...

Vicent tinc en casa els teus cubre botes de neopreno, se me va pasar de portarlos el dijous. Vols que tels porte el diumenge?

paco ha dit...

hola xics. E pensat i en tal d no estorbar el vostre ritme dema i al ser ruta llarga k jo anire amb vosaltres fins la cumbre dl sol i ahi us deixare i anire a pujar a les antenes d benitatxell i vosaltres a la vostra, en acabar ens cridem i si coicidim x tornar be i si no pues res. Dema xarrem

jose la font ha dit...

Qui s'apunta a esta carrera, es molt dura, la fan tots els anys en el meu poble

http://youtu.be/4f0ltk_Ywm4

vicent ha dit...

en la font, esteu be del cap?
estiu precissament, no és!!!!
Esteu malalts

TONI46 ha dit...

COM VAU QUEDAR AHIR? VAREU ARRIABAR A BON HORA?.

jose la font ha dit...

vicent, a partir del 6 cubata... ja no fa fred!