dimecres, 25 de gener del 2012

RUTA FINS LA GRANAELLA (CRONICA BY PONS)









Este diumenge teníem eixida cap a Xàbia a petició de Vicent que tènia moltes ganes de fer la triatlera que baixa a la Granadella (crec que s'anomena teuleries). A l'eixida ens presentem Joanfe, Paco, José Luis, Ximo, Vicent, Toni Morant, Jorge (quant de temps sense la seua companyia) i un servidor. Com sol ocórrer en estos casos eixim ja passades les huit i quart direcció Gata per a fer la senda del riu i després a través del mateix intentem arribar el més a prop posible de Xàbia. Davant del cabal del mateix desistim tots menys José Luis (mira que és cabut) i través de camins rurals arribem a la rotonda de Benitatxell i a partir d'ací bon ritme per a encarar l'arxiconeguda pujada primer per asfalt i després per pistes fins a la cumbre del sol (amb parada per a esmorzar). A l'arribar a la cumbre del sol ens despedim de Paco i Toni Morant. Paco no tènia ganes de triatleres i volia arribar fins a la mísmisima cumbre on estan les antenes (este home esta obsessionat amb les antenes) i Toni per problemes horaris es va haver de tornar per a casa. Des d'allí encarem la baixada per a fer una bonica triatlera que ens va deixar en la mísmisima cala de la Granadella. Foto de rigor i ja se sap, tot el que baixa puja, així que primer a través d'una senda preciosa i totalment cicable i després per asfalt pugem a buscar les pistes que donen accés a la zona dels tobogans. Després d'ells com sempre no trobem la senda final i que ens dejava en les afores de Xàbia pel que vam haver de tornar per Pinosol i després a través del camí cansalades la llarguíssima tornada a casa. En total més de 70 km. En una ruta dura més pels km i les hores damunt de la bici que pel terreny.

14 comentaris:

JOANFE ha dit...

Bona cronica Pons, pero la trialera es la gurugú, Teuleries la farem altre dia.

va estar moolt bee, jo vaig disfrutar molt

jose la font ha dit...

che que ruta mes guapa, em feu les dents llargues! Jo vaig ixir el diumenge amb la flaca del meu germa per La Font (anar per carretera es molt aburrit).

Este diumenge, si el temps ho permitis si que ix que ja toca

vicent ha dit...

Quina crònica més bona, sols falta afegir que en la senda de la granadella, vam fer un poc de escalada amb bici al coll fins arrivar a la carretera (falta penjar eixe4s fotos) jajajajaja

Splu ha dit...

Megarutón la de Granadella, encara estan rient-se els senderistes q ens van vorer a peu 7 o 8 vegades per la superciclable senda (made in Pons), jajajajaja

Magnífica companyia com no(és el lema del grup, jajaja) i una tronada prou dura. Per la nit, les cames em tremolaven al cinema d'Ondara.

paco ha dit...

bona cronica pons!! Bona ruta i la tornada tens rao, se me va fer pesa d collons! A mi en varen ixir 65 km. La puja a les antenes dl puig es dura pero les vistes brutals!

paco ha dit...

per cert tinc dos cims pensats d coronar i els 2 tenen antenes!! Jajaja coll d rates i el xillibre, busque companyia!!

TONI46 ha dit...

molt bona ruta encara que no la tinguera que retallar, a l'altra ens eixira mes i millor.

demóstenes ha dit...

La ruta molt bona, resulta un peliu llarga i, inevitablement, té prou de carretera, però la granaella està molt xula, les sendes i les vistes també. Llàstima que no tinguerem temps de fer eixa sendeta que pujava de la granaella i arribava a un parque, tenia molt de encant.
I este cap de setmana. Qui ix amb la btt??

paco ha dit...

xe xics! Diumenge atacare al coll d rates i la caseta d vigilancia k hi ha al cim, algu ve??

demóstenes ha dit...

Jo si no passa res.

PONS ha dit...

Jo este diumenge no podre, tinc la mitja marató de Pego. Si aneú al coll de rates cuant baixeú, al costat just d'on está el mirador tinc entes que eixen dos triatleres que baixen fins baix de tot. Crec que les dos eixen al mateix puesto. Probeú de fer-les i després ens conteú.

jose la font ha dit...

jo segurament tb isca, a les 8 en el prado

GERMAN ha dit...

OK COLL DE RATES DEMA ENS VEGEM A LES 8

paco ha dit...

si no plou a les 8 al prado. Serem ximo,german,jose i jo. La ruta es llarga i amb molt d asfalt pero la pista d baixada k diu pons i les vistes ja val la pena. Fins dema!