diumenge, 8 de gener del 2012

Toritos





Bueno xics ara que no esta la meua dona.... A les 8 estavem al prado XIMO, German, Aparici, Pons Joanfe i jo per anar a fer la dels Toritos i cap ahi que ens anem!!! pero primer pasadeta per el riu de Gata i de aci ja ve lo bo , a pujar i pujar fins la antena de dalt de tot( Foto) i ve lo bo del dia , LA MEGABAIXA dels toritos , bua , si baixant a peu ja impresiona pues dalt de la bici!!! jjaja i de aci calvari i cap a casa amb bona ruteta a les cames i fins l´altra. Joanfe adjunta la meua foto que estic RIDER total!!! jajaja i Ximo el video!!! dew xics fins diumenge que ve!!!!! avui no m´enrrolle mes...

24 comentaris:

jose la font ha dit...

bona ruta i bona companyia!!

PONS ha dit...

Si que ha segut bona la ruta i sobre tot la companyia. Ha fet un dia bonísimim i la ruta també a acompanyat, dureta pero molt xula.

JOANFE ha dit...

Bona ruta si senyor i a Paco se li ha notat els km fets asoles aguanta pero que molt be la ruta i avui no era qualsevol ruta.

PACO ha dit...

he añadit una foto de un Rider que em conegut avui.... jejejeje

GERMAN ha dit...

ESTA BE LA FOTO,JEJE DE MARAVILLA HA ESTA AQUESTA RUTETA MOLT XULA BONA COMPANYIA I DIA MAGNIFIC

A REPETIR

demóstenes ha dit...

Enhorabona José!! No m'havia enterat encara de que ja havies sigut pare de nou.
La ruta magnífica, la companyia com sempre boníssima.
L'intent de foto 360º un poc fallada http://goo.gl/LZUWc
Els minivideos ara li'ls enviaré a Joanfe per a que els puge o faça el que vulga amb ells.

vicent ha dit...

joanfe, eixò és baixar amb una tècnica depurada!!!!
culet arrere, cames juntes i cara de perro acollonat jajajaja

garrotipadur ha dit...

té que ser bona ruta però no he estat mai...grrr
Quan he vist el nom del fil pensava que vos havien eixit els bouets....xD

Adéu i a seguir així gent...vec que no pareu

paco ha dit...

tot tot hay alguien ahi??

TONI46 ha dit...

BON DIA A TOTS,

EL DIUMENGE EIXIM??

demóstenes ha dit...

Jo sí m'apunte a eixir el diumenge. A les 8 al quartel general, ok?

Joanfe ha dit...

Tinc la bici a la UVI, jo no podre anar

GERMAN ha dit...

JO NO PODRE IXIR VAIG A DENIA A LA CURSA CREU ROJA

Joanfe ha dit...

Ostia german corrent, jeje

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEEEEEEE NOOOOO DE PASEOOOOOOOOOOOOOO

vicent ha dit...

german el pròxim pas és el duatlonet jajajajaja, sols t'has d'apuntar al club ondara tri esport, m'han comentat que son de puta mare eixos tios, jajajajajaja

jose la font ha dit...

yee! A vorer si faig 1 scapaeta el diumenge i tambe ix, que tinc la bici amb un pam de pols

PONS ha dit...

Jo si no pasa res també podré eixir el diumenge. Aneú pensant la ruta. Joanfe no vingues amb excuses que segur que disposes d'alguna altra bici.

Splu ha dit...

Amics, jo no puc en esta època, estic encapullat com els cucs de seda. A vore si així m'arregle l'esquena, està passant-me factura l'esquiada de nadal. Tot no potser xeee.

paco ha dit...

bueno xics perfi em donat amb el problema de la rotura d rayo. El eje d darrere te holgura i he tingut k doname conter jo. Vorem si puc ixi diumenge o no. Si aixo ixire jo al prado.

TONI46 ha dit...

PACO, SINO LA TENS, DIS-LI QUE ET DEIXE LA D'ELL.
FALTAVA MES.

paco ha dit...

si k tinc bici,a les 8 al prado. On anem??

JOANFE ha dit...

A PASAR-HO BE BONICOOS!!
Ja contareu per açí, jo a vore si la setmana que ve la tinc i vaig

demostenes ha dit...

Ok, demà ens vegem