diumenge, 29 de gener del 2012

Coll de Rates




Pues si xics , al coll de rates que ens em anat Ximo , German i jo , ixiem a les 8 desde al Prado i en la ixida el meu vei Vicent Pastor amb la bici de carretera ens a dit que ens acompanyava fins Orba i ahi que ens em anat , xano xano a una mitja de 20 km /h i en 50 minuts estaven en Parcent on Vicente ens a dixat , em agafat la cartulina de stopomat i cap amunt!!!! (German i Ximo 35 minuts , jo....)  la idea era fer el cim i despres baixar per la pista forestal que hi ha , una volta dalt al cim on German i jo em desistit per la duresa dels ultims km i el fort vent(foto) , sols Ximo a fet cim i aplegat a la caseta forestal(996 mtrs) de açi baixada a buscar la pista i açi a vingut el tema del dia , ens em enganyat i en conter de baixar per la pista forestal em baixat per "la madre de todas las trialeras" mare meua com avereu disfrutat!!!!! jo no.... sols dirvos que la puja per asfalt es de 7 km i la baixa per la trialera es de 3 aixi que imagineuse com es la xicona!!!! buffff  esta trilalera ens dixa en Alcalali i de açi per asfalt fins Ondara , arrastrant la bici a dures penes jejeje al fi 50 km i una ruta amb molt de asfalt pero  amb unes vistes molt xules i per una zona on no anem mai i esta molt xula i sobre tot la companyia que es lo millor del dia. per cert , joder que FRED!!!!!  osti tu!!!!   Ximo posa les dos fotos 360 . Tornare a vorer la pista si la trobe......

24 comentaris:

jose la font ha dit...

Molt guapa la ruta, que mala sort que a ultima hora se m'haga complicat a ultima hora i no haga pogut anar

jose la font ha dit...

Molt guapa la ruta, que mala sort que a ultima hora se m'haga complicat a ultima hora i no haga pogut anar

PACO ha dit...

Jose eixa era de les nostres!!! xe xe a la proxima vens!!!

PONS ha dit...

Molt bona ruta la que heu fet, Ximo contans detalls d'eixa triatlera infernal que diú Paco.

garrotipadur ha dit...

osti...heu agafat la trialera de les revoltes,no?
http://vimeo.com/4263154

A aquest vídeo es veu clara i jo eixa l'he fet caminant i tela de pedretes i curvetes...jeje

Bo,que vaja bé,salut,btt i muntanya

vicent ha dit...

esteu fent molt d'asfalt últimament!!!!!!.haureu de comprar-se una flaca i carregar-se-la al coll, quan toque asfalt , flaca, i trialera montain bike.
mira que pujar a eixa velocitat amb la btt és difícil, que anaveu drogats!!!!!

demóstenes ha dit...

Sí vam fer molt d'asfalt però gran part per pujaeta, està bé per a estirar les cames. La trialera era prou xunga però molava, el començament sí que és la del video que ens brinda garrotipadur però després hi ha molt de tros que no em sona, igual vam pendre una alternativa diferent o estava massa concentrat amb les pedres. Té molt de tros de pedres soltes grandetes, part amb surco de l'aigua pel mig, alguna curveta, crec que eren 3 km i pico de baixada,... mola però hi ha que atrevir-se. Per cert cap al final se me va trabar la roda davantera i me'n vaig anar de cap, sense conseqüències, trobe que anava massa espai.

demóstenes ha dit...

Ací les fotos en 360º. Digueu-me si podeu accedir bé o no.
http://goo.gl/UAWIF
http://goo.gl/sp8R2

JOANFE ha dit...

ehhh eixa trialera no la conec!! teniem que repetir un diaa ehh!!

bona ruteta pues i bona cronica tb

TONI46 ha dit...

SOU LO QUE NO HI HA. DEU SER MOLT XULA I HI HAURA QUE FER-LA UN ALTRE DIA.

PACO ha dit...

Ximo te rao , el inici de la trialera es el mateix pero en un punt el del video gira a esquerres i nostaltres varem anar recte i ahi es la diferencia , ell ix a Parcent i nosaltres ixirem a Alcalali, per cert esta trialera del video tambe esta guapa!!! es menos radical que la que ferem nosaltres( jo la vaig fer a peu)

PACO ha dit...

Ximo els 360 estan de PM el de la caseta de vigilancia es molt bo per les vistes.

jose la font ha dit...

ye Ximo, la foto esta molt guapa, menudes vistes!!!!

demóstenes ha dit...

Gracietes, poc a poc aconseguirem que les fotos 360º queden millor. A vore si la propera vegada aconseguisc que a més l'ubique en el plànol de bing maps.

PONS ha dit...

Esteú gelats de fred que no obriú la boca. Algú s'anima este diumenge a patir fred?

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEEE SI QUE FA FRED DE COLLONS. JO ESTE FINDE NO ISC, ESTARÉ EN LA COVA HIVERNANT

DEWWW

demóstenes ha dit...

Jo m'apunte, si no plou.

paco ha dit...

jo vaig!

jose la font ha dit...

jo tambe m'apunte. Que vos pareix fer el tunels i baixar per les terrases?

PONS ha dit...

Per mi perfecte, varien el bucle que hi ha antes de les terrases i que ens va ensenyar Pepe. Ens veguem a les 8 al prado. Abrigueuse.

paco ha dit...

ok tunels, per mi d PM!

jose la font ha dit...

ok, fins el diumenge a les 8

demóstenes ha dit...

Xee xiquets. Ho he pensat millor al recordar que esta nit tenim sopar i al vorer que a les 12:00 els clots estaven congelats amb un dit de gel. No conteu demà amb mi, aprofitaré per afer coses per casa i caminar amb la dona més tardet.

JOANFE ha dit...

Nenazaaa!!