dilluns, 5 de març del 2012

Circuit BTT - Berniarbeig

http://www.mes3events.es/beniarbeig/beniarbeig.html


Hola Xics , no se com va estar el finde ja que jo vaig agafar la camara de fotos dins la camelbak i ahi que me vaig anar , a buscar la foto perfecta per el concurs de Maxima bikes , alguna tinc pero no en convenç ninguna . Tin una pensada , seria molt bona pero necesite ajuda de algu de vosaltres , aixi es que si algu esta dispost que meu diga, ha !!el lloc on es es brutal i la foto quedaria de PM pero es complica de fer.....
Vaig anar al collao de la garga pujant per laguar i el vaig baixar per benigembla i de paso vaig contemplar al meu proxim desti , no parare fins que puje , el COCOLL!!! bua de prop es brutal , jo estava dalt del collao a 800 msnm i el cocoll te 1050 , esta  a la espera... no puc adjuntar la foto ja que esta feta a 14 megapixels(pesa 4 mg) i tarda un ou.

Per altra part adjunte el enllaç de la prova del circuit BTT que es fara a Beniarbeig, aneu calfant( jo no el fare)   que ja esta ahi!!!! sabeu algo del circuit???? podem ferlo antes????

Be xics, si algu a fet algo que ho pose per açi que este blog pareix un monoleg meu!!!

Ens veiem pajaros!!!