diumenge, 25 de març del 2012

Cocoll!!!




Jejejejejejeje per fiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! COCOLL ASALTAT!!!!!! jajajaja
Bueno , lo normal es fer la cronica del diumenge per jo vaig a fer la del dissabte ja que no puc aguantarme!!!!
Estava  a la faena este mati i tenia idea de ixir amb bici ja que la meua dona treballava de vespra i la xiqueta estava a Denia . Wassap de German: dema ixim? wasap de Paco : ok , wasap de German : estic aburrit esta vespra fare algo , wasap de Paco : Cocoll? wasap de German : ok!!! jajaja i a tot aixo li hem fet les dent llarges a Jose la font que sabia que ens anavem.

A les 15 a la meua cotxera , carregem la Trek i la Mondraker dalt del Leon i cap a Castells que ens em anat!! con no teniem temps i la ruta era per no estar en casa decidim ixir desde on ho deixarem Ximo i jo , desde Castells a buscar el cim i ale es baixar la bici del cotxe i 4 km al 12% jajajaja volia morime!!!! jajaja  i damunt carregat amb la camara de fotos!!!!Ximo menys mal que no varem continuar tu i jo....de aci a buscar la pista que ens dura al heliport  i al cim  fotos vistes i cap avall com a fones ja que es feia tard.
Ruta imprevista i de pm , vistes de lujo pero llastima de boira que ha fet que les vistes no foren tot lo que tocava ser.. ruta de 20 km  ixint desde Castells i dos horetes de bici per pista forestal i disfrutan un paratges que pareix que estigerem en un altre mon, Molt bonic,

Diumenge ixirem Ximo , German , Jose La Font i jo farem sigili-marxa de beniarbeig.

Mireu la ultima foto , es veu molt be Benidorm, i la que esta German es veu Aitana amb un poc de neu.

Tinc mes fotos pero estan guardades pel concurs de maxima bikes!!!!! ja les voreu..... jajajajaja

40 comentaris:

vicent ha dit...

esteu xalaosssss!!!!!!!
ja contaras com és de dura eixa pujada, pq comenten, que és la més dura de fer de la contornà.
cima superada con éxito!!!!
a la pròxima l'everest, jajajajaja

jose la font ha dit...

que fots mes xules i..... que dents mes llargues!!!!!!!!!!!!!

JEJEJE

JOANFE ha dit...

Ja tinc gana de anar jaaa!

PONS ha dit...

Enhorabona a Paco i a Germán. Disapte cocoll i hui per el matí Sigili i marxa de Beniarbeig. Esteú forts.

Splu ha dit...

Ostiaaa!!! kins cracks!! Sense pensar-s'ho cap allà q van pujar! Eixa té pinta de ser de les duretes, ja ho crec!! Sou braus!!!

TONI46 ha dit...

ESTEU FETS UNS MIURES!!!! NO HI HA REPTE QUE ES RESISTIXCA.
ARA A APUNTAR-SE A BENIDORM.

TONI46 ha dit...

ESTEU FETS UNS MIURES!!!! NO HI HA REPTE QUE ES RESISTIXCA.
ARA A APUNTAR-SE A BENIDORM.

Splu ha dit...

Wueno, en l'altre post ja vaig comentar lo d'organitzar una ruteta de 44 km aprox. per la serra del Benicadell (molt wuapa, en sendes, trialeretes de les q ens agraden i pisteta pel bell Benicadell amb una apoteòsica baixada a Salem, vamos, pura BTT).

La idea seria eixir amb cotxes a les 7 h. des d'Ondara i arribar a la Pobla del Duc per agafar el tren i en uns 20 min. a Ontinyent per començar la ruta.

Les dates que vaig proposar, tenint en compte els horaris de RENFE, són:
- Dissabte 31 de març (aquesta setmana)
- Dijous 5 d'abril
- Dissabte 7 d'abril

Vicent i Pons sí que van contestar de fer-la. Mireu-se les dates i manifesteu-se el més aviat possible bikers!!!

vicent ha dit...

jo el dia 5 o 7 millor però matinet i a mig dia a casa.
és una ruta inmemorable!!!
espectacular i molt molt xula!!!!

Splu ha dit...

Quanta raó tens Vicent!!!!

jose la font ha dit...

A mi tambe m'agradaria fer-la. El millor dia que em ve a mi es el dijous dia 5

Splu ha dit...

Va contesteu perreros si veniu o no? Així ens fem una idea més o menys de quants em serem.

De moment: Vicent, Jose la font, Pons i jo.

Va animeu-se q no us defraudarà!!!

Splu ha dit...

Va contesteu perreros si veniu o no? Així ens fem una idea més o menys de quants em serem.

De moment: Vicent, Jose la font, Pons i jo.

Va animeu-se q no us defraudarà!!!

GERMAN ha dit...

YEEEEE PER MI BE EL DIJOUS DIA 5 O EL DS DIA 7

PONS ha dit...

En un principi a mi també en ve be els dos dies.

demóstenes ha dit...

Jo el dissabte segurament no. El dijous és possible que puga però no ho puc confirmar encara.
Segur segur no estic, però en principi jo dijous sí si, com deia Vicent, ho fem rapidet i a migdia a casa.

JOANFE ha dit...

Jo igual que ximo no ho se segur encara ho tinc xungo perque la meva filla no te cole i en la caireta no es pla endursela jeje, si puc confirmare a ultima hora, pero no ho se segur de ser un dia el dijous i a dinar a casa.

paco ha dit...

treballe els 2 dies,no conteu amb mi per benicadell.

vicent ha dit...

esto se mueveee!!!!!!!!
ja tenim ahi el benicadellllllllll!!!!!
de segur que no s'arrepentireu.

Splu ha dit...

Gran categoriaaaa!! La cosa s'esta animant!!! Vinga els que falteu pronuncieu-se!!

Els q no ho tinguen clar fins el dijous podeu averiguar-vos-ho. No passa res, simplement demanaré a RENFE permís per a 10 bicicletes i així si algú s'apuntaa última hora no hi haurà cap problema.

Això sí, el tema dels cotxes sí que hauríem de parlar-ho.

Bona ruteta ja voreu, prou tècnica i intensa. L'última triatlera és la que utilitzen per a la Marxa del Benicadell.

Splu ha dit...

Dijous em referisc al dia 5 d'abril, no aquest. No hi haurà cap problema perquè demanaré permís per a 10 bikers.

TONI46 ha dit...

aii el dijous, que jo sapiga es laborable, aixi que ho tindre xungo.

GERMAN ha dit...

JA T,HO DIA JO TONI, EL DIJOUS 5 ESTA EN ROIG PERO ES LABORABLE

JO NO HO SE

Splu ha dit...

També està l'opció del dissabte 7 d'abril. La millor opció serà la que més gent hi puga anar.

PONS ha dit...

Algú pot confirmar si es cert que el dijous 5 es laborable? En el calendari está en roig.
Per cert este diumenge men vaig amb dos coleges de Beniarbeig a fer la marxa de Benidorm, algú te ganes de vindre?

demóstenes ha dit...

El dijous Sant és laborable normalment. Este any a València capital és festiu pq no sé quina festa caia en cap de setmana i s'ha trasladat a eixa dia, en la resta de la Comunitat es suposa que és laborable. No obstant és possible que en altres poblacions haja passat com a València.

TONI46 ha dit...

en el calendari laborla d'alacant 2012 el dijous no es festa, aixi que jo no podre anar eixe dia.
Bonicos.

paco ha dit...

tinc davant la relacio de festius nacionals i dijous sant no es festiu. Jo obric tot el dia. 10 festius nacionals te este any mes 2 locals =12 que son els que toca tindrer. Dijous a currar!

PONS ha dit...

Entonces que fem? Anem el disapte dia 7?

vicent ha dit...

el dissabte 7 es dia d'anar amb amics familiars i altres de paelles.....
js voreu com no anem al final jajajajaja

Splu ha dit...

A vore, dijous pot anar: Vicent, Pons, Jose la font, Ximo, German, Joanfe? i jo.

Dissabte: Toni, German, Pons i jo.
(la resta que vau dir dijous no sé si podeu dissabte així q no us he posat, si sí que podeu digueu-ho, val)

Sembla que dijous és la millor opció. Ara bé, si els que vau dir d'anar dijous podeu acoplar-se al dissabte ho podem fer el dia 7 entonces.
Això sí, com diu Vicent, es dia d'anar de paelleta amb els amics i, per tant, hauríem d'anar a cara de perro per arribar cadascú on tinga que anar.

En tot cas, és una ruta que a les 13.30 podem estar a casa perfectament (exagerant-ho i tot eh), ja que si esmorzem en la Font Freda al bar rita a les 12.30/45 hem acabat la ruteta.

Bo, aneu dient els que podeu dissabte per decidir-nos i fixar el dia.

i calle ja, jajajajaja

demóstenes ha dit...

Realment dissabte no és dia de merendola, això és el diumenge. Jo pense que dissabte també podré però, després de resar i vetlar i fer abstinència el divendres (ja sabeu lo beato que sóc), el dissabte estaré en pitjor forma que el dijous.

jose la font ha dit...

jo el disabte no puc per que stare en el meu poble. Pero si el disabte pot eixir mes gent se ix disabte

Splu ha dit...

Jose luis!!! dixa la xicona collons i pronuncia't perrerooooo!!! :)

Eres imprescindible per la part tècnica de la BTT. Una ruta que ho requereix, jajaja. I sobretot per les rialles que de segur serna abundants!!!

Wueno, wueno, dijous va guanyant força!!

JOANFE ha dit...

jo de anar anire dijous, el dissabte no puc, pero igual el dijous tampoc aixi que en mi no confieu fins ultima hora que confomrme estiga el pati fare, perqeu ganes hen tinc un munto..
La tinc relintxant al trastero en gana de eixir, pero aixo si, anem matinet i tornem prompte.
Jose Luis va dir qeu si anva crec jo li comentare esta vesprada i us dic algo.

PONS ha dit...

Si que está complica la cosa, a veure si está vesprada que ens veguem la majoria de gent podem aclarir algo.

Splu ha dit...

Val, doncs Pons intenteu averiguar-ho (verigue-ho xeeee!!! jejeje) i ho poseu al blog per tal d'assabentar-me'n, ok.

Així que, només sapiam el que farà Jose Luis ja decidim. Ok.

En qualsevol cas, ja vaig dir que demanaré permís a RENFE per a 10, per tant, no hi haurà cap problema si s'apnta algú més a última hora.

Aleee, bonicosss!!! a entrenar!!!

paco ha dit...

en el blog d maxima bikes i en el seu facebook hi ha una foto meua publicá que entra en el concurs ,si voleu vorela...veient altres fotos no tinc res a fer pero be lo importante es participar!

TONI46 ha dit...

PONS, COM VAS QUEDAR A BENIDORM?

TONI46 ha dit...

CONTAMOS UN POC COM VA ANAR LA MARXA.