dilluns, 5 de març del 2012

DIUMENGE ENTRE BENIARBEIG I LAGUAR


Pues alli estavem al prado Ximo, Aparisi, Toni, Rafa, Jose Luis i jo La idea era que Jaume qe sabia la ruta de la cursa de Beniarbeig ens la ensenyara i cap alla vam anar, desde el ajuntament ruta plana perque beniarbeig no dona pa mes pero divertideta amb baixaorets tecnics i senda bona de fer, no es una ruta ni massa exigent fisicament ni massa tecnicament, en un tres i no res ja ens la haviem pulit i encara quedaba tot el mati per davant, pero lo que lo que mes aprop veiem era Laguar i pegant mes voltes qeu un tonto per le terme de la retoria, (cada vegada vaig per un lloc no se qeu faig) vam pujar cap a la fomt del gel per les sendes empinades, esmortzar en el Bar Rita de la font del Gel i despres tobogants qeu sempre es fan curts i en acabar era prompte aixi que amuuunt cap al calvari de Murla en baixar la conillera i cap a casa, abans de les 12 ja estaba en caseta, anavem com si portarem un cohet al cul, no ens vam aparar ni a fer foto jeje no en tenim, Bona ruta i millor companyia ...... fins la proxima

Jo de vosaltres si podeu si aniria a la marxa de Benirabeig no es exigent i esta al costat de casa.

40 comentaris:

Anònim ha dit...

ala 2 croniques! Jajaja no tenim comunicacio joanfe!! Jajaja. no sabia que havieu fet ruta! A la nit la eliminare.

paco ha dit...

soc jo el anonim!

JOANFE ha dit...

Eliminar??? perquee?? hi han dos rutes hi han dos croniques es perfecteee!! com mes moviment tinga el blog molt que millor, jo vaig fer la cornica i no habia vist la teva, m'acabe de adonar ara.. Vorem de anar al cocol eixe no l'habia sentit en la vida i ara tot es parlar de ell.. anirem pues

PONS ha dit...

Paco, esta nit et preparare el GPS amb la ruta del cocoll. Et pasaré una ruta que he dibuixat jo sobre el plànol aixina que ompli el camel de aigüa i aliments per un parell de dies. Joanfe t'enrecordes de pasarme el track de la marxa de Beniarbeig?

paco ha dit...

ok pons! Ok joanfe!

Splu ha dit...

Wueno aneu apuntant-se a la Marxa BTT de BEniarbeig que la tenim ací a casa!!

Splu ha dit...

Si teniu el track podrieu penjar-lo i així podríem fer la ruta els q no vam poder anar-hi el diumenge.

GERMAN ha dit...

JO TAMBE JA ESTIC INSCRIT. ES VERITAT

PENJEU EL TRACK I AIXINA PEGAREM LA VOLTETA

PONS ha dit...

jo demá eixiré sobre les 14,15 aprox. a fer la ruta de Beniarbeig. Si algú s'anima ens vegem davant l'ajuntament.
Paco ja tinc tot lo teu preparat, te he imprimit plànols en paper i tot. Veges com quedem per ferte entrega de tot el material.

paco ha dit...

ok pons! Aixo com teu pagare?? Jejeje dijous d vespra tinc lliure dime on vols k quedem . El meu mobil es 659221617

GERMAN ha dit...

AHIR VAIG FER EL RECORRIDO DE BENIARBEIG MENYS EL PRIMER TROS QUE EM VAIG PEDRE.
VAIG TIRAR CAP A MIRAMBONS I DESPRES A BUSCAR EL PARC QUE HI HA DALT DE TOT PERO NO VAIG ARRIBAR ABANS HI HA UN CAMI A LA DRETA FINS AL FINAL PERO NO TENIA IXIDA.

COM S,ARRIBA A EIXE CAMI QUE DESPRES ENLLAÇA A LA MINA???. A PARTIR D,AHI JA HO TINC CLAR

PONS ha dit...

Germán, esta vesprada hem quedat Toni i jo a les 14:45 davant l'ajuntament per anar a fer el recorregut. Tinc el track de l'organització i podrem fer el corregut correcte.

GERMAN ha dit...

OK ENS VEGEM ARA ALES 14:45

DEWWW

Splu ha dit...

Com anat la volta al circuit de Beniarbeig? He vist que la gent diu hi ha prou d'asfalt i que es fa prou ràpida. Com l'heu trobada? Jo tinc pensat fer-la aquest cap de setmana.

paco ha dit...

dema d vespra tinc lliure i una horeta i mitja que no tinc a la nana, algu s'anima? D 4 a 5.30 . Pons com quedem?

PONS ha dit...

Jorge, la volta te proú d'asfalt i es rapideta. Aixó si, es entretinguda, no te tot el asfalt de colp, ara un troset, després una sendeta, etc.
Paco, després et pegue un toc i quedem.

GERMAN ha dit...

LA VOLTETA ESTA BE NO ES GENS TECNICA I COM DIU PONS TE UN POC DE TOT, ASFALT ,SENDA ETC

HUI HE KEDAT AMB TONI PER A FER-LA ALTRA VOLTA I EL DIVENDRES JA KEDEM KI VULLGA TB

Splu ha dit...

Collo tu German, a vore si quan anem t'has polit tot l'asfalt i els camins i les sendes ja són autovies, jajajaja.

Bo, doncs jo intentaré fer-la aquest cap de setmana.

GERMAN ha dit...

JORGE EL QUE HA ANAT 3 VEGADES JA ES TONI PEL MATI I PER LA VESPRA TOTS ELS DIES DESDE EL DIUMENGE


JA LI HE DIT JO QUE DE TOTES MANERES NO LI TE QUE GUANYAR A ADELINO


JEJEJE

TONI46 ha dit...

estic sentint-vos,esta vesprada anem a convertir lo que hi ha de asfalt a senda, jejeje

vicent ha dit...

toni ja té el circuit en la ment, sommia amb el circuit i ja sap on ha de tirar axaço, on girar a la dreta a l'esquerre, on hi ha que xuplar roda....
Toni ja ens ensenyaras els punts claus!!!!
jo crec que vol fer podi!!!!

GERMAN ha dit...

VICENT, NO T,HO DIC JO : KE VOL KEDAR DAVANT D,ADELINO EL XICON

paco ha dit...

german a quina hora aneu?

vicent ha dit...

aneu dient horaris de quedar avuí de vesprada o demà, a vore si tinc un ratet i jo també puc anar.
serà una etapa mítica la de beniarbeig, al pas que anem segur que li lleva el lloc a l'helicòpter.

PONS ha dit...

Vicent, demá el primer turno entra a les 3 davant l'ajuntament. A les 4 segon turno i aixina hasta que es faja de nit. Vajes al hora que vajes trobarás a Toni Morant. Els del obra de la rotonda cuant el veuen pasar ja li arrimen les valles i tot. Hui a tingut que cambiar de cuberta ja que no tenia dibuix.

PACO ha dit...

xeeee avui volteta per berniarbeig , esta be el circuit encara que no he pogut acabarlo per falta de temps , ahi estaven German i Toni que son els testaferros del cicuit!!!! dema un altra volteta??? jajaja Pons com es posen les piles al gps??? jajaja

PACO ha dit...

http://www.sports-tracker.com/#/workout/PACOFLU/4spv6rqr082o917c

jose la font ha dit...

Yee German o Toni. Fareu de "Luis Molla" el dia de la marxa, jejejeje

jose la font ha dit...

Algu vol anar a fer el circuit de beniarbeig el disabte per el mati?

Splu ha dit...

A mi sí q m'agradaria anar dissabate de matí, xo tan matí no podré.

vicent ha dit...

Jorge posat a treballar, gandul!!!!

Splu ha dit...

xe, xe, xe... estava treballant eh!!! jajajajaj

paco ha dit...

algu ve a l'aventura diumenge???

Splu ha dit...

Heu eixit esta matí a fer la marxa de Beniarbeig? Jo voldria fer-la aquesta vesprada, xo no em porte massa bé amb el garmin, així q si algú té pensat fer-la q ho diga i kedem, aw bikers!!! Salut i bici!!

German ha dit...

Jorge tinc entes k mahikes i compañia ixen a les 15:00 a fer beniarbeig i laguar

jose la font ha dit...

al final no a eixit ningu amb la btt, he vist a Joanfe ste mati amb la flaca. Dema ix algu? Jo segurament no

demóstenes ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
demóstenes ha dit...

Algú ix demà? Si eixiu aviseu i jo també vaig. A mi les competicions no em criden preferisc anar en grup a la nostra bola i marxa. Digueu alguna cosa!!

paco ha dit...

ximo jo si ixc pero vaig al cocoll, vens?

German ha dit...

No conteu en mi. Men vaig dema de apoyo logistic a la volta a peu de xabia