dimarts, 20 de març del 2012

MARXA DE BENIARBEIG (by pons)


El passat dia 18 de març se celebra a Beniarbeig la segona prova del I Circuit Marina Alta-Baixa i la Safor i a la qual assistim un bon nombre de components del club.
L'eixida estava programada a les 10 però abans de les 9 ja estàvem pràcticament tots els integrants del club en la plaça de l'ajuntament per a l'arreplega del dorsal i calfar un poc per la zona de la pinada.
Un poc abans de les 10 ens col·loquem en la zona d'eixida. Toni Morant, Jorge, Jaume Aparisi i jo ens col·loquem en la zona davantera amb la intenció d'anar a cara de gos i per la zona de darrere els més llestos de la classe, els que disfrutaran de la marxa i passar-se'l bé: German, José la Font i José Luis.
Amb uns minuts de retard es va donar l'eixida neutralitzada, la qual de neutralitzada tènia poc ja que la gent va eixir a tota pastilla. Primer es van fer uns km. d'asfalt per la zona de Monte Corona on ja es va veure el nivell de cada u. Toni Morant i Jorge van posar un fort ritme el qual va ser impossible de seguir per Jaume i un servidor.
A l'arribar a la zona de sendes el grup ja estava prou estirat i cada un en la posició que per forces i ganes es mereixia. Pels comentaris en l'arribada els únics contratemps que vam tindre els integrants del club van ser una caiguda de Jaume Aparisi en la trialera de després de la canonada i una meua en la mateixa canonada on a l'arribar dalt dels palets em desequilibre després d'enganxar-se el plat gran i vaig caure pel lateral. Per sort per als dos ni la maquinaria ni la part humana va patir cap contratemps.
En meta van arribar per davant Jorge al qual cal felicitar per partida doble ja que va aconseguir trofeu a l'arribar 3º com a corredor local seguit molt de prop per Toni Morant. Amb mes de 10 minuts de retard arribarem Jaume Aparisi i un servidor, i ja per darrere Germà, José La Font i José Luis.
A l'acabar la prova hi havia molt bon ambient amb cervesa, carn a la brasa (com estaven Toni?), entrepans, etc.

20 comentaris:

JOANFE ha dit...

ENHORABONA A TOTS!!! SOU UNES MAQUINES!! PER LO QUE VEC HO PASAREU DE LUXE...

vicent ha dit...

jorg enhorabona estas fet una maquineta, quan agafes la forma que tremole abraham.
toni i les xulles? segur que es pegà una fartera de xulles, llangoniçes i xoricets que no va voler ni sopar per la nit de lo fart que es quedaria. tio farteraaaaaaaaa!!!!!!
jo tinc una cistella per a la bici tipo verano azul, per a german, jose o jose luis, pq no feu ni cara de perro ni suats. la roba no cal que la llaveu que està neta jajajajajajaja
a les competis es va a cara de perrrroooooooooo!!!!!!!

Splu ha dit...

La meua novia q em va dir q un va dir: ¡Ixe és de Beniarbeig?! Ixe qui és!!!

Va faltar l'aire perquè em tiraren tomaques i llonganisses al cap, jajajajajajaja.

Lo millor de tot, sens dubte, la companyia i les ganes de fer colla!!

Un dew per a EIXAESLAMARXA BTT!!!

jose la font ha dit...

si anavem en cara d perro, de perro apaleao!!
Vicent, la veritat es q anaven a la marcha per les llonganises i les chules pero cuan aplegarem ja no en quedaven...
En la proxima marcha hi ha que explicar lo de eixida neutralitza, per que avans de eixir del paseig de les oliveres ja portavem el "coche escoba" darrere...

Lo millor la companyia i el ambientillo que hi habia!

paco ha dit...

enhorabona a tots! Segur que ho pasareu genial! Si arribe a saber que anaveu de bon rollo i a no competir havera anat!! Jejeje

TONI46 ha dit...

XE QUE BE HO VAM PASSAR!
ES VA FER DURA I AL FINAL JA NO PODIEM EN L'ANIMA. ARA, LA TORRAETA QUE HI HAVIA I L'AMBIENT LO MILLOR.
VA ESTAR MOLT BE, LA VERITAT. HI HAURA QUE REPETIR, I ALS QUE NO VAM VINDRE JA HO SABEM. A LA PROXIMA TOTS APUNTATS.

demóstenes ha dit...

Xe quins cracks!! Enhorabona a tots, especialment a Jorge per fer podio i als últims per anar a la marxeta.

Carles ha dit...

Parlant de torraeta, ...

¿quan fem una dinaeta o sopaeta del club?

eixara sera l´escusa per agafar la BTT.

PONS ha dit...

jajaja, quin pardal esta fet el Carles que tan sols vol eixir amb nosaltres cuant hi ha parranda. En la cursa hi havia fotografs en la trialera del bosquet i en la baixada del garrofer. En cuant estiguen penjades li les pase a Joanfe. José jo no tinc facebook d'eixe si veus alguna foto pasalila a Joanfe.

JOANFE ha dit...

A la proxima anirem tots!! he penjat mes fotos que m'ha pasat pons de Jorge.

Enhorabona a Jorge per el Podi, tu i toni esteu fets uns maquines, quin carreron!!

vicent ha dit...

jorge, hauràs de fer més múscul a les cames de quàdriceps, que al costat d'abraham pareixen dos pals de granera jajajajajajajaja

Splu ha dit...

Sí q tens raó, jajajajaj. Dos fifeuets tinc, jajajja. S'haurà d'entrenar més, jejeje.


Estava pensant de fer la volta a Benicadell el proper dissabte 31 de març. És la única data de cap de setmana q el tren passa. L'altra opció és esperar-nos fins pasqua i tenim els següents dies en què el tren ix:

- Dijous 5 d'abril
- Dissabte 7 (Pasqua) d'abril

Ara, opineu si us abellix fer eixa volteta d'uns 44 Km per les serres de Mariola, Albaida i Benicadell.

Podríem fer esmorzarot-dinarot del bo al finalitzar quasi l'etapa en la localitat de Salem de Rugat.

Nota: Allí la Benemèrita no arriba i no podria fer-nos control en la bici, jejejej.

Va, animeu-se!!!

vicent ha dit...

jo m'apunte però a dinar a casa, que no hi ha que abusar, estem massa temps i dies fent esport.
el dia 5 estaria de puta mare

PONS ha dit...

Si les dades cuadren jo també tinc ganes d'anar a fer-la

paco ha dit...

algu diumenge?? Jo si, ruta:la flor del cirerer ;)

JOANFE ha dit...

la flor del cirerer?? jaja paco estas romanticon!! aixo vol dir pujar a laguar no?
Jo tinc que anar de adsl (almortzar, dinar, sopar i loque vinga) en la dona en mes parelles i sense crios jeje eixe hotel va a tremolar este finde jeje..

Aixi que a la bona vida que de ves en quan tb ve be, ja contareu com anat el diumenge

PONS ha dit...

No compteu amb mi per este diumenge ja que tinc la cursa de Gata.

TONI46 ha dit...

JO ESTEC IGUAL QUE PONS, A CORRER A GATA EL DIUMENGE

TONI46 ha dit...

JO ESTEC IGUAL QUE PONS, A CORRER A GATA EL DIUMENGE

paco ha dit...

jajajaja bingo joanfe!!! Tinc pensat anar a laguar pero si algu mes ve i proposa algo cambiem iau! Pasau be i disfruta!!