dimarts, 10 d’abril del 2012

I per fi, Benicadell

Ha costat amics però ja l'hem fet. El dijous encara ressonaven les trompetes de les confraries pels carrers quan poc abans de les 7 estàvem al lloc habitual. Davant la pluja que queia decidim posposar l'eixida pel dissabte i, aleshores sí, ens anem cap al Benicadell.
Dissabte Jorge, Vicent, Pons, Morant, José Luis, Vicent "Pavasal" i un servidor (Ximo) agafem el cotxe i en un tres i no res ens plantem a l'estació de Renfe de la Pobla del Duc, es fa l'hora i el tren que no venia.
Tots estàvem impacients quan amb retràs i bronca del revisor aplega al tren i a Ontinyent que ens anem.
Comença la volta, pujadeta a ritme de podi local de Beniarbeig, tots amb la llengua fora, "cabr-ns que haveu esmorzat hui", "xe collons posa el peu a terra",... Entre bromes, somriures i bufits apleguem a la Font Gelada (o era freda?) on esmorzem a la franquícia del Bar Rita que havia acabat d'obrir. "Treu-nos aigua per a tots" "Jo no, jo vull gatorade" "Jo cocacola" "A mi torra’m el sandwich" "Café no ens queda".
Després de la paradeta agafem de nou les burretes i continua la volta. Les sendetes de luxe, les vistes espectaculars, la trialera de les gilagues d'eixes que "marquen", literalment, més pujades i baixades i un final de vici malgrat les rampellades de les cames que comencen a fatigar-se.

Impressionant xiquets, una ruta d'eixes que no s'obliden i una companyia immillorable, com sempre.






51 comentaris:

demóstenes ha dit...

Ha tardat però ja està la crònica ahí, em fallava el wifi de casa i el temps lliure en Pasqua i per això no l'he fet abans.
Sigueu comprensius si el nivell no és el de sempre, és la meua primera crònica.

paco ha dit...

xe cronista nou!! La faena repartideta jejeje bona cronica ximo segur que no rebs critiques per la escritura com jo... Segur que ho pasareu be, he sentit comentaris d la ruta i tots son bons!

TONI46 ha dit...

MOLT BE XIMO, ESTAS FET UN ARTISTE.

vicent ha dit...

ximo, molt bona crònica!!!!!
la millor foto la de jorge escoltant la via del tren.
última trialera molt xula i les pujades amb precipici, sense comentaris, ens vam jugar la vida.

JOANFE ha dit...

ximo eres un cronista 10 !!! molt bona cronica i millor ruta,a partir de ara lo de la cronica mes compartidet,

A veure si el diumenge qeu ve fem ruteta i ens ensenyeu eixa nova trialera, jo no podre tornar molt tard qeu es mig pascua de eica pero un ratet si qeu ja tin ganes

demóstenes ha dit...

Gràcietes, les fotos són gentilesa de Vicent "Pavasal". Jo este diumenge també tinc dinar amb els amics de Gata i crec que amb ruta de senderisme inclosa, no sé a quina hora hem quedat però supose que serà prompte i no podré eixir amb la bici :-( . Pot ser el dilluns de Vicent abans del dinar amb altres amics...

PONS ha dit...

Enhorabona per la cronica Ximo, per ser la primera está molt pero que molt be. Sobre la ruta poc que comentar, xulísima, prácticament res d'asfaalt i km i km de pistes, sendes i triatleres.
Que algú en pase el track per mail.

PONS ha dit...

Per cert, ja tinc el track de la marxa de Xaló, hi ha dos sendes noves. D'anar a fer-la tindria que ser este diumenge ja que el diumenge 22 es la marxa. Com eu teniú? Demá penjare dos videos de les sendes noves.

PONS ha dit...

http://vimeo.com/35557389
http://vimeo.com/39663336

Millor ara, aixina vaig goleta

jose la font ha dit...

ximo, estas fet un artista, molt bona cronica. Ja vec que seu vau pasar molt be.

Jo no fare la marcha de Xalo perque ja estic inscrit en un altra marcha, la de Navalon, que es el mateix dia. Si algu s'anima i vol vindre que meu diga.

PACO ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=L1KwQU8h-YU&feature=player_embedded video de la senda nova al sigili

JOANFE ha dit...

ja he vist per on s'entra!! anem el diumenge? qui ve??

paco ha dit...

jo vaig! Juanjo en va dir per ho es i en el video es veu d pm

demóstenes ha dit...

Diumenge no conteu en mi. Dilluns si algú ix sí.
La ruta de Benicadell segons el meu endomondo
http://www.endomondo.com/workouts/47546986
Pons, no sé si d'ahí podràs treure el track però per si acàs t'ho pose.

PONS ha dit...

Ximo, no puc descargarme el track desde la teua página. Toni Morant si que podria pasarmelo que ell portava el garmin. Respecte a este diumenge jo crec que els tenim ganes d'anar a fer la marxa de Xaló deurien de anar a fer el recorregut de la marxa ja que hi han sendes noves. La senda de Benidoleig te molt bona pinta pero podem anar a fer-la cualsevol altre día ja que la tenim al costat. Paco l'any pasat vas dir que tornaries a fer la marxa de Xaló, cumpliras lo promes? je je

PACO ha dit...

Pons te rao pero tinc varios impediments que no em deixen decidirme si anar a fer les marxes.La meua forma fisica si be es un poc millor que l´any pasat encara es de cicloturista vamos... jajaja tinc un colp al genoll i fa 10 dies que no vaig amb la bici i la experiencia de l´any pasat de pujar el maserof jo sol junt amb la moto , el ultim vamos!! en va deixar tocat. Lo mes segur es que no anire Pons , pero si feu la premarxa si que anire . toma rollo jajajajajaja

JOANFE ha dit...

val pues anem a xalo a fer el circuit!! com quedem jo vull estar prompte a casa, jo anire directe, a les 8:30 a la gasolinera de xalo, ho trobeu be? i quedeu vosaltres a les 8 al prado? qui va?

PONS ha dit...

Paco, fes la premarxa i después decidix, pero com tu dius, enguany estas millor que l'any pasat. Quedem una miqueta antes de les 8 al Prado i aixina estarem a l'hora en Xaló. Jo en el meu cotxe puc portar un altra bici i jinete. Confirmeú asistencia, de moments segurs Joanfe, Paco i jo.

jose la font ha dit...

yeee ja tinc la burra i dema vuic probarla. Algu ix?

paco ha dit...

pons,joanfe no anire a xalo. Tinc k estar pronte a casa ens anem a dinar amb els amics d la dona. Ixire per aci i a les 11 a casa.

paco ha dit...

a partir d dimats tinc vacances i he quedat amb pep indomable per ixir d vespra , algu ve dimarts??

GERMAN ha dit...

JO PER A DEMA TAMPOC PODRÉ

HUI EM ANAT JOSE LA FONT I JO A PUJAR EL SIGILI I EM BAIXAT PER LA TRIALERA NOVA. ESTA BEN MARCÁ I XULA

PACO JA KEDEM LA SETMANA KE BE TAMBE PER A FER ALGUNA IXIDETA.

DEWW

TONI46 ha dit...

jo si que vaig a xalo, ens vegem al prado

jose la font ha dit...

jo dema tampoc puc. La senda nova de Benidoleig esta molt xula, Paco segur que t'agra!

vicent ha dit...

bikers, el meu cunyat vol una bici de montaña, talla L de segona mà.
Si algú de vosaltres sap o vol vendre la seua rígida o doble o triple que faça preu i parlem.
però que no siga una castanya de bici!!!

paco ha dit...

vicent parla amb pep indomable. Pero si vol una mondraker factor talla xl meu dius...

Splu ha dit...

Molt bona crònica Ximo. Ruta perfecta, clima millorable, tot i que conforme va estar els dies anterior no podíem demanar més, jejeje

Un ruta q ja tenim al calaix de tracks per a repetir de tant en tant. A la pròxima venim directes a Ondara per Gandia i tot x l'aire!!!! jajajaja

PD: encara estic tremolant quan vaig vore q el tren no venia, jajajja.

TONI46 ha dit...

NO VOS VEC GENS ANIMATS PER FER LA MARXA DE XALO!
AIXO COM ES? HI HA QUE APUNTAR-SE TOTS ELS QUE PUGUEN, NO SIGUEU NENEZAS.

PONS ha dit...

Huí ens apuntem José Luis el de Carxaixent i jo. Encara esitc esperant el track de la marxa de Benicadell, Jorge pasamel per mail ja que Toni Morant está algo perdudet en eixe tema.
Joanfe, encara estem esperant cronica i fotos de la premarxa xaló 2012

Splu ha dit...

Pons, el track el tinc, però te l'hauré d'enviar a partir del divendres q baixaré a Beniarbeig i tinc allí el cable, val.

Jo a la marxa de Xaló n podré anar, molta sort i ja contareu com ha anat.

Aw màquines!!!

PACO ha dit...

tercer dia de vacances tercera pujada al sigili , la senda nova esta de pm , ja me la conec de memoria!!!

demóstenes ha dit...

Este diumenge és la de Xaló? Hi ha algú que no vaja i vulga fer alguna altra volta?
M'he apuntat a la cursa de Verger de demá! No estic molt bé del cap fa anys que no córrec...

PONS ha dit...

Ximo, dius que no t'apuntes a la de Xaló perque no t'agrada competir i ara vas i t'apuntes a la cursa de El Verger ai, ai, ai.. Ens vegem demá en El Verger que jo també vaig a correr.
Paco la senda de Benidoleig ja está ben asenta per anar a probarla o cal que li pegues un parell mes de pasaetes?

demóstenes ha dit...

Es que a Verger no vaig a competir, vaig a intentar acabar-la. A més m'han presionat molt i ens hem jugat un sopar un amic i jo a si anava o no. També està que és un poc més perillós competir amb la bici per la muntanya que corrent pel carrer, les caigudes no són igual de greus.

paco ha dit...

jejeje pons, avui torne amb pep i vorem com esta el terreno jejeje ja pareix un autopista! Jajaja sera la 4 volta esta setmana! E pujat a ferla per 3 llocs diferents . Vamos tinc un bucle preparat k te kagas. Ximo jo estic disponible diumenge pero fins les 11+o-

demóstenes ha dit...

Fins les 11 poca volta podrem fer, ja ens "watsapegem" el dissabte per la nit o parlem per ací per a quedar ;-)

vicent ha dit...

paco no vendries la teua bici de montaña?

Carles ha dit...

Sort als companys que este cap de setmana tingueu competicio (triathlo, curxa Xalo i cursa a peu Verger).

paco ha dit...

vicent , preu?. Cubertes noves, llantes noves, canvi acabat d ajustar , silli nou punys lock on... Tu diras..

paco ha dit...

ximo tu mateix, jo ixire a provar l'altra senda nova dl sigili k an obert avui

PACO ha dit...

http://www.sports-tracker.com/#/workout/PACOFLU/4mv2iqvhea1miipe

senda del sigili

jose la font ha dit...

yeee! Com vos a anat x Xaló? Per Navalon de cine, eren 37 amb soles 3 trialeres (aixo evita que se fagen tapons), molta pista i senda rapida i apenes 1 km d asfalt. En general a estat molt be i divertida.

TONI46 ha dit...

YEEE PONS, FES LA CRONICA DEL FINDE A XALO, QUE JOSE LUIS VA FER FOTOS I TOT.

PONS ha dit...

Dis-li a José Luis que en pase les fotos i cuant tinga les de la marxa faré la crònica. Per cert, encara estic esperan la crónica de la premarxa de Xaló. José, contans que tal es va portar la bici per Navalón. Jorge i el track del Benicadell?

Splu ha dit...

Va q volem vore la crònica de la marxa!! jejeje

Pons, se m'ha passat per complet, estic un poc liat estes semanes, així que només arribe a Beniarbeig el divendres de la faig arribar per mail. ok.

paco ha dit...

jose segur k vares disfrutar amb el aparato de bici k portes i per la zona on es va fer la marxa. Els d xalo k tal?

jose la font ha dit...

paco, eixa marcha t'hagera agradat, molta pista i unes vistes de primera.

Menut canvi de la GT a la Camber, les trialeres era un paseo en lancha, cap amunt es nota una miqueta les 29". En pla una vegada la llances va com una fona

PONS ha dit...

Anit li vaig pasar a Joanfe la crónica i algunes fotos perque vaja la publicació pertinent.

paco ha dit...

pons en la web del c.c xalo hi ha mes d 600 fotos i ixiu a moltes

TONI46 ha dit...

PACO, POSA L'ENLLARÇ SI EL SAPS

paco ha dit...

toni amb el mobil no puc posar el enllaç, a la nit el posare desde casa. Pero si entres al c.c xalo pots voreles!