dilluns, 30 d’abril del 2012

NOVES RUTES PER EL SIGILI


Alli a la sede estavema les 8 com de costum, avui erem penyeta, els triatletes tb estaven i fins i tot el nostre carles que abandona la flaca per un dia, així que cap al sigili anavem en busca de noves sendes que el tio Paco ja coneixia molt be, pujant eixa pujada que fa que te lleves tota la roba que et sobra, ens hem trobat a la penya de Verger que ens han acompanyat durant tot el recorregut, primera senda davant del caserio abandonat, Senda mes endurera mal netejada i en falta de rodar damunt de ella, pero interesant, de segur en una mesada de trajin ja sera molt divertida, despres baixada èr pista rapida i molt divertida en arribar el poble tornar a pujar per baixar la senda que tant se escoltaba per internet i tant habia anomenat el nostre paco, i res no va defraudar gens, senda molt molt divertida en peraltes i tot, i en acabar vam decidir no anar al Bar Rita, la gent no tenia ganes jeje aixi que al Bar Girona on vam esmotzar be i barat, en acabar alguns ens vam rajar i anar a casa i altre continuren fent el recorregut de la marxa de beniarbeig. Com sempre bona ruta i millor companyia.

41 comentaris:

paco ha dit...

Xeee ja vec que vos va agradar! Esta be i hi ha un bon rato de mtb sense anar lluny, tornarem! La segon senda esta molt xula, a mi m'agrada molt! La primera masa radikal pero te bon final amb la baixada per la pista.

vicent ha dit...

eixa etaoa l'hem de repetir, està al costat i en un ratet la tens feta.
jo crec que nens va pillar gelaets la primera baixada, no ens l'esperavem, a la pròxima va tota d'una tirada

PONS ha dit...

Viceeeeeeeeent, no tens que comunicar-nos res?
Jorge, tu no tens algo per a mi?

demóstenes ha dit...

Yep, este finde no hi ha eixida?

PONS ha dit...

Ximo podriem fer la senda eixa que está pendent d'exploració per la part de Benissa.

JOANFE ha dit...

tinc comunió, si ix sera molt mati i arribar molt prompte a casa aixi que no conteu en mi.

paseu-ho be

GERMAN ha dit...

JO DISSABTE VESPRA CURSA A PEGO I DIUMENGE DE VARETAAAAAAAAAAA

DEWWW

demóstenes ha dit...

Vale Pons, a les 8 al lloc de sempre?

jose la font ha dit...

jo tb ixire, a les 12 estarem en casa?

paco ha dit...

jo ixire tambe, 8 al prado? La zona eixa te molt d rato bici al coll pero avant! Jo tambe vuic estar a les 12 a casa

vicent ha dit...

AQUEST DIUMENGE NO EIXIRÉ AMB LA BTT, HE D'ANAR A REVOLTEJAR LES CAMPANES DE MISA.
SI FEU BENISSA NO ESTEU NI DE CONYA A LES 12 A CASA.

PONS ha dit...

Si anem a cara de perro a les 12 a casa. A veure si el disapte tinc temps i prepare un planet amb on ixca la famosa senda. Ens vegem a les 8 al prado.

demóstenes ha dit...

XE xiquets, està plovent qué fem?

paco ha dit...

ixideta nula, la setmana k ve sera

PONS ha dit...

Al fimañ José La font, el seu germá i jo desafiant el tremendo temporal que tenien sota nosaltres ens hem jugat el tipo i hem anat a fer la ruta de Laguar.

PONS ha dit...

Jorge, ja tinc el track de la ruta del Benicadell, moltes gracies.

vicent ha dit...

comunicar a tots els membres de eixa és la marxa btt, que inma i jo anem a ser pares. espere no haver de vendre la bici pel poc ús.

vicent ha dit...

pons el teu garmin el té joanfe que li l'he deixat per fer aquest matí la ruta de la vila.

PONS ha dit...

O.K. Vicent, cap problem i la enhorobona per la proxima paternitat. Pronte pertenyeras al club dels que els diumenges anem a fer bici haguent dormit 3 o 4 horetes.

paco ha dit...

enhorabona vicent! Benvingut al club dels biberons nocturnes! Jejeje

PACO ha dit...

si sabeu de algu que vullga la meua Mondraker meu digeu

JOANFE ha dit...

I AIXO COM ES QEU LA VENS?

jose la font ha dit...

xe Paco, com es que vens la bici?

TONI46 ha dit...

ja te'n han oferit una mes xula, segur. jejejejeje

paco ha dit...

toni te rao, pero no ho tinc clar. Es una talla 56 i per aixo esta tant rebaixa el d la tenda no la pot vendre d cap clase. Modelo 2012 lapierre x flow 312

demóstenes ha dit...

Una notícia interesant, que convé difondre i que es sàpiga, ja que és tracta d'un tema important per a la salut!
http://goo.gl/qx8fF

JOANFE ha dit...

DIEN DE MI PERO EL DIUMENGE VA EIXIR GENT I NO HE VIST CRONICA!! EHH PONS!!

Este diumenge que feu?? eixiu?? eeeooo hi ha algu per ahi???? jeje

demóstenes ha dit...

Jo en principi sí que vull eixir però tinc despedida des del divendres nit a dissabte nit, la meua idea es el dissabte després de sopar anarme'n a dormir. Si ho aconseguisc ens vegem el diumenge a les 8 al Prado.

PONS ha dit...

La cronica del diumenge es que cauen cuatre gotes i tots es rajen, menys mal que José La font i jo podem en tot. Paco eixa Lapierre te molt bona pinta, si tens idea de comprarla parla abans amb mi i et dire un parell de cosetes que canviaria antes d'eixir de la tenda. Jo este diumenge trobe que tinc labors agricoles no remunerades aixina que en un principi no compteu amb mi.

JOANFE ha dit...

coñeee !! no habia vist lo de la bici, si te bona pinta si, si feres el tracte en un futur, ara que estas com diu pons traula com deu mana...

Pons jo vull un gendre com tu... el teu sogre ara et veu com un moro patero jajaja ma de obra barataaaa!!! jajajaja no es tira a la meva filla pues que curreeee!!! la putada es que tampoc et tires a la filla jajaja

PACO ha dit...

Esta molt xula pero antes tinc que vendrer la Mondraker si no no hi ha tracte.... aixi es que si no hi ha sort ,Mondraker forever!!! jajajajaja

PACO ha dit...

Diumenge jo ixire , a lae s8 al prado si no plou ;)

Splu ha dit...

Mireu a vore si algú s'anima!!! Fa goleta sabeu...

http://www.pirenaica.com/es/pirenaica_info.php

jose la font ha dit...

jo tambe ixire el diumenge! A les 8 en el prado

JOANFE ha dit...

MOLT BEEE ALGU MES S'ANIMA?? QUINA SERA LA RUTA?? no digueu la de Benssa que sempre qeu ho diguem plou jajaja..

aixi que altra

vicent ha dit...

segur que quan mires el que val, se te lleven les ganes d¡'anar, la pirenaica

paco ha dit...

pel que vec hi ha ixida multitudinaria! Sols falta pons que sols ix cuant plou ;) jo rodejat d triatles , k vergonya!

jose la font ha dit...

paco, nosaltres tambe som triatletes:
Bici
Barra fija
Levantamiento de codo

Et pareix poc? Jejeje! Cap aon peguem el diumenge?

demóstenes ha dit...

No conteu amb mi per a demà, la despedida està siguent esgotadora i aprofitaré per descansar i passejar amb la dona

PONS ha dit...

Ieeeee! que pasa, que ningú va eixir ahir o que. Ja esteú preparant cronica i fotos

Anònim ha dit...

tic tac, tic tac, tic tac,