diumenge, 1 d’abril del 2012

Ruta Diumenge sol per el mon

Hola.

Avui estavem el Jose Luis i jo sols pero un sms a les 7:30 de Jose Luis diu que no esta be de la pantxa i no vindra aixi que pege mitja volta al llit i a dormir un ratet mes . A les 9 ixia de casa direccio al Pouets de Pedreguer , feia temps que volia anar a explorar eixa zona ja que la he fet varies voltes a peu pero tenia gana de anar amb la bike per eixes rampes de formigo que son prou duretes . La ruta a segut : Barranc del pouets , font coberta i a ixir  per la pista  casi dalt de la ponderosa a una senda que en comentaren uns companys de faena que son de Pedreguer que hi ha i no es la que esta marca con a pr-v53 , es una variant que baixa fins la font D´aixa i com no , la he trobat!!!! jajajaja  es una senda al principi per despres es convertix en una bona triatlera per fer les vostres delicies( les meues no), crec que no la fet ningu del grup mai , ja baix de tot ixes al barranc de l´aigua i a la font D´aixa i de aci  per pista  a la carretera de Lliber  despres he fet ja per asfalt Liber , Xalo , la Llosa, Pedreguer  i a casa ,  bona ruta en solitari i un bon dia de solet i muntanya. Si algu esta interesat en contractar els meus serveis com a guia estic a la vostra disposicio jejejeje a pasar bones festes , el cap de setmana que ve ixire el divendres ja que el diumenge treballe.

Un abraç

23 comentaris:

jose la font ha dit...

mira q eres valent Paco. Jo com ningu deia res i jo tenia q anar a la probeso (ultinament stic molt beatet), he eixit d 8 a 9 x la via verda!

Splu ha dit...

Bona ruta Paco!!!

A vore Pons que ens conta de Benidorm!!

Sembla que se'ns rebel·la la ruta del Benicadell. Per al dijous marca un alt índex de probabilitat de pluja. No és segur però molts indicadors de distints fonts del temps ho ratifiquen.

Així que vaig a demanar igualment el permís per al dijous a RENFE. I apurarem al màxim (dimecres per al vesprada-nit) per deicidir si anem o no.

En cas que no puguérem anar que us sembla ajornar la ruta per dissabte 7 d'abril?

Aneu dient per si hem de fer un canvi de data.

Aleeee, bona setmana bikers!!!!

vicent ha dit...

jo el dissabte no podré anar, però apurem al màxim per al dijous? a vore si el temps ens respecta.

Splu ha dit...

Sí, sí, la primera opció és dijous, tot i que indica pluja, el temps a la primavera és molt canviant i pot arribar el dia i fer un sol que bade les pedres així que fins el dijous de bon de matí podem apurar.

PONS ha dit...

Pues la marxa de Benidorm va ser molt dura, en ma vida he fet tants km de senda, tobogans, triatleres..
Tenim que anar un día en plan tranquis a disfrutarla, m'atreveria a dir que si llevem el tros d'eixida de Benidorm i el de tornada (la torna va ser un caos, moltísima gent es va perdre i al al final an anul.lat els resultats) es millor que la de La Nucia. En cuant a lo del dijos jo també soc partidari d'esperar a última hora a veure com pinta el temps.

paco ha dit...

http://www.ccpedreguer.com/wp-content/uploads/2011/12/Rutas2012.pdf

interesant....

jose la font ha dit...

si q sta be lo de les rutes!

Anem organitzan per al dijous? A quin hora quedem? Cuans cotxes agafem? Parem a esmorçar al bar o al bar rita?

Com ploga tot al garete, jo el disabte no puc per stare en La Font

vicent ha dit...

anem dijous al bar rita, esmorzant dalt del benicadelll en un marc incomparable.
Eixida cap a les 7:00 aprox.
recorde que jo tinc un portabicis ,adaptable a tots els cotxes, recorde adaptable a tots els cotxes.
tot si no ens plou.

vicent ha dit...

paco podriem anar un dia amb estes persones i fer ruta amb ells.

Splu ha dit...

Per al dijous hem de quedar un poc abans de les 7 del matí. La idea és eixir a les 7 en punt, així que en cas que la pluja ens respectarà anar, a les 7 en punt hauríem d'eixir. Recordeu que el tren passa i no para si no hi ha ningú (es tracta d'una parada avisada).

El meu cotxe també està disponible i caben dos bikes amb dos persones.
Esmorazar al bar rita seria la millor opció.
Aquesta és la previsió d'avui dimarts per al proper dijous. Sembla que ja no anuncia una pluja forta com indicava ahir i dies anteriors, però continua marcant temps atmosfèric inestable.

En fi esperarem fins a últim moment. Feu força perquè no ploga!!!

http://www.eltiempo.es/ontinyent.html
(eixida de la ruta)

http://www.eltiempo.es/salem.html
(arribant al final etapa)

http://www.eltiempo.es/la-pobla-del-duc.html
(eixida tren i final etapa)

demóstenes ha dit...

Fa dies que no dic res però conteu amb mi pel dijous si no plou. Bar Rita em sembla perfecte, un poc abans de les 7 bé també.

Splu ha dit...

Ací teniu un poquet de la ruta que se'ns resisteix, tot sembla que la pluja farà presència el dijous, però esperarem fins última hora.

http://www.youtube.com/watch?v=7QBSYuvt2JQ&feature=fvwrel

PONS ha dit...

Jo fins última hora no podré confirmar l'asistencia ja que tot depen de la feina. Per cert, com está el tema dels cotxes? a veure si ens presentem tots en el Prado sense cap de cotxe

vicent ha dit...

jo no agafaré el cotxe, pq sempre l'agafe jo. manifesteu-se pel tema del cotxe.
hauriem de carregar aquesta vesprada les bicis per no perdre temps demà.

Splu ha dit...

Jo ja vaig dir que el meu cotxe està disponible per a dos bikes i dos persones.

L'oratge és molt imprevisible, però he de dir que les previsions per a demà han canviat favorablement, encara que marca plugim. A veure com evoluciona en el dia de hui aquest temps tan variable i inestable.

http://www.eltiempo.es/ontinyent.html

jose la font ha dit...

jo puc agafar el cotxe, amb mi cap uno mes i la bike

vicent ha dit...

com quedem? a quina hora? d'on eixim? qui anem? quins cotxes agafem? anem o suspenem l'event pel temps?

PONS ha dit...

No compteu amb mi per demá, tinc feina pendent i per lo que vec el temps tampoc acompanya. Si aneú espere que tingaú sort amb el temps i esperem una bona crónica acompanyada del seu reportaje grafic. Amb les ganes que tenia............

Jose Luis ha dit...

Hola pardolots, soy Jose Luis de Carcagente, dema jo agarre el cotxe i ganes de anar, en tinc...! Per mi anem, i l'hora la mateixa un poc antes de les 7 al prado

Splu ha dit...

Wueno amics vist lo vist la cosa està complicada:

http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/municipios/ontinyent-id46184

Si voleu ho podem ajornar, quan? pues no sé, però demà ho tenim agre.

Q opineu?

Splu ha dit...

Ale va pus res, demà a les 7 menys dew al Prado i a les 7 en punt eixim si no plou.

Trobe que som: Vicent, Jose Luis el de Carcagente, Jose La Font, German i Ximo.

Ale pus fins demà matí a vore si tenim sort!!!

JOANFE ha dit...

Que ho paseu genial i que no ploga, que envejaa, jjo al final treballe no m'he pogut escapar, si ploguera i cambieu el dia a vore si puc anar. Si es un diumenge i no hi ha tren sempre ho podem fer en 2 cotxes. Paseu-ho genial

GERMAN ha dit...

DEMA DONA AIGUA MISERICORDIA, RESEU UN PADRE NUESTRO ESTA NIT

ENS VEGEM DEMA