dimecres, 25 d’abril del 2012

MARXA XALÓ 2012 (by Pons)

El passat diumenge dia 22 d'abril ens presentem en la marxa Xaló 2012 diversos integrants d'Eixaeslamarxa btt: José Luis, Toni Morant, Solano i un servidor acompanyats de Ricardo Vicens del triesport Ondara.

José Luis, Toni i jo per a anar amb les cames calentetes havíem corregut el dia anterior la cursa a peu d'El Verger
A les 10 es va donar l'eixida puntualment a 320 bikers en la plaça del poble i després d'una volta per la contornada de Xaló ens dirigim a la famosíssima pujada cap a Bèrnia. Enguany l'han allargat un poc més encara que a canvi han ficat més sendes i trialeres. Amb el tros nou es queda una baixada de Bèrnia guapíssima i molt llarga amb moltes zones tècniques que feien que tot el món disfrutara molt i com no amb un bon nombre de revolcons
Després de l'arribada a Xaló es tornava a fer el mateix tros que l'any passat fins a arribar a l'eixida de la trialera de pujada que en compte d'eixir a mà dreta agafes un camí de pujada per pista molt dur i que desemboca en primer una senda molt bonica i després en la part més tècnica del circuit, sobretot pujant. Esta setmana estava tot sec i es podia fer millor que la setmana passada, així i tot has de tindre molt bona mà per a anar damunt de la bici. En la baixada en què el primer tram pareixia impossible la setmana passada esta vegada si que es va veure gent baixant (que exhibició va fer Ricardo baixant eixa zona).
Després d'açò la part final és la mateixa de l'any passat, amb els tobogans tan divertits de la pinada, creuar el riú fins a Llíber i tornada a Xaló.
A destacar el nostre company Toni que des del km. 10 va anr amb rampes i així i tot acabar entre els 100 primers. Solano crec que es va fer més de la mitat de la prova amb una sola roda i José Luis darrere per a eixir en tots les fotos.
Jo com sempre, ni fu ni fa. Almenys espere eixir en la foto del tobogan de la pinada, que enguany m'he tirat amb un parell.
Quan ja estàvem desmuntat les bicis per a carregar-les en els cotxes a José Luis li va agafar un rampa molt forta i va caure al terra sense poder moures. Vam haver de fer-li fregaetes per a poder alçar-ho ficar-ho en el cotxe i per a casa.
L'any que ve més i millor i a veure si ens apuntem uns quants més, que en estes marxes un se'l passa molt bé.




 
RESTA DE FOTOS

18 comentaris:

JOANFE ha dit...

Enhorabona a tots, esteu fets unes maquines. Aquest any ha segut la unica edicio que m'ha perdut de esta marxa, i me va fotre perque quan vam fer la semana abans vaig disfrutar molt del recorregut, cada any es millor, i sempre la organitzacio val molt la pena.

Aneu preparant que eixa marxa que fan nocturna en Jesus pobre la tenim que fer tots en lumis ehh.. jeje

vicent ha dit...

Fotos guapes, sols falten les fotos del calambres i rampallaes de José Luis, jajajajaja

TONI46 ha dit...

EIXA ES LA MARXA, ESTEM FETS UNS KRACSSSSS, PD. ENCARA EM FAN MAL LES CAMES.
LES FOTOS MOLT XULES, SOBRE TOT LES DEL INDIVIDUO EIXE AMB UNA RODA SOBRE L'AIGUA, TOT ECOLOGISTE ELL PER NO ESGUITAR A LA RESTA, EJEJEJE

PACO ha dit...

Bona cronica Pons , de segur que ho pasareu de PM . Pose el enllaç per el tio toni aixi te la faena feteta... jejeje

http://www.clubciclistaxalo.com/fotos/

PACO ha dit...

https://picasaweb.google.com/mangelsginer/IIIMarxaBttXalo2012#5734293054989690658

demóstenes ha dit...

Esteu fets uns cracks mecaguenla mar. A mi la cursa de Verger em va costar d'acabar i hui encara em fan mal les cames, però ara camine bé i tot, que fins el dimarts pareixia Fraga. I vosaltres darrere de la de Verger a la de Xaló, aneu sobrats!!
Este diumenge treguem les burres?

paco ha dit...

jo la trac tots el diumenges.,

JOANFE ha dit...

Penseu ruta per el diumenge que jo vaig, paco, ximo, jo i qui mes ve?

demóstenes ha dit...

Voleu que atravesem el Serillars desde Benissa com la vegada que vam provari va ploure??

PONS ha dit...

Compteu amb mi per este diumenge. Podriem ver la de serrillars que diu ximo o totes les sendes noves del sigili qie coneix Paco.

paco ha dit...

que vos pareix un bucle x el sigili?? Jo fare d guia i no vos defraudare... Amb les 2 noves sendes mes la senda k va descobrir german k ix al cementiri d benidoleig es pot fer un bon mati d mtb. Ja direu!

JOANFE ha dit...

Tu manes pak!!! A les 8 al prado,val?

demóstenes ha dit...

Voltants del sigili bé també, a les 8 ens vegem. Tenim que agafar la capa per si hi han bous?

PONS ha dit...

Per mi perfecte, a les 8 al prado. Esmortzem al bar rita?

jose la font ha dit...

esta cap d setmana no ixire, men vaig a fer una marcha senderista a Benimeli amb la dona.
Ja veig q seu vau pasar molt be, la de jesus pobre jo si que la vuic fer

demóstenes ha dit...

Sí, Bar Rita, per les sendes noves del Sigili han possat un bar d'eixa franquícia.

vicent ha dit...

jose i el portabicis? el tornem o te'l quedes per a tú?

vicent ha dit...

jo si estic al prado bé, però no m'espereu si no estic