dimecres, 10 de març del 2010

MAILLOT DE EIXA ES LA MARXA


Escrit per Carlos Torres:

Com ja hem anat comentat tenim ganes de fer un maillot del grup, em principi, i si no em deixe a ningu, seriem 9 (Juanfe, Saoro, Paco, Fran, Jose Luis, Pep, Pons, Morera i jo), si algo mes estiguera interesat pues que ho diga. I si algu dels que he mencionat no el vol pues que tambe ho diga.S´han vist algunes posibilitats i finalment hem decidit que el farem en "Maxima", tindreu que passar per allí per provar-vos la talla que necesiteu, i una vegada tinguem totes les talles pues els demanarem.Este cap de setmana intentare fer el disseny junt a Saoro, a vorer si el tenim clar el diumentge i si fem la eixida habitual vos el porte per a que doneu el vist i plau i passem el pedido.

11 comentaris:

JOANFE ha dit...

PERFECTE JO ANIRE A PROBARMEL ESTA SETMANA I US CONFIRME I SI VE LA DE LA FOTO SEREM 500 TOTS ELS DIUMENGES, JEJE

Anònim ha dit...

Ella anara la 1ª i tots fem cua per ser el 2º

PONS ha dit...

No cal tanta gent, jo podria anar a ensenyarli unes sendetes molt apartaetes i boniques.
(espere que les senyores no tingen acces al blog)

PACO ha dit...

Hellou xics , jo el dissabte tinc que anar a Maxima a arreplegar la nova bici , de paso em provare eixe mallot i ja vos dic.

xaoooooooooooooooo

JOANFE ha dit...

he pasat per ondara i he anat a maxima, i alli estaba pepe que te se ha posat rodes noves, i ens hem provat el maillot els dos, alli ell a obert una llista perque se apunteu us probeu el maillot i us apunta la talla. es un tallatje menut.

JOANFE ha dit...

saoro ja esta fent el disseny me va cridar air, heu anat a provarse el maillot? Fran (el que no escriu mai) almenys pasa per maxima i provatel

PACO ha dit...

Jo encara no mel e provat , pero ja tinc la talla clara del dia que vaig anar a per la bici nova , pasare ui o dema a provamel ,

PACO ha dit...

Xe el Frank i jo ja ens em provat el maillot , jo e agarrat la xxxl jajajaja ale pues a pedre pantxeta

JOANFE ha dit...

es que les talles son molt menudes jo en el meu maillot tinc la L i en este he agafat xxl i pepe xl les altres eren massa señidetes i ens marcaven els pesonets jajajajaja

vicent ha dit...

nenas, he vist que hi ha una marxa btt en castells de castells de 48 km, 2 voltes a un circuit.
dia 6 de desembre, pàgina conxip.
jo no sé com fer-me amb el trak, però podria ser una eixideta guapeta un diumenge.

vicent ha dit...

joanfe fes d'una puta volta la crònica ,que el populaxo aclama els teus escrits.
no et toques tant els ous i escriu golfaaaaaaa!!!!!