dimecres, 10 de març del 2010

Que vos pareix?


13 comentaris:

JOANFE ha dit...

La nova burra del grup, moltt xula paco, el cuadro es molt xulo, aniras mes que melo ara, ja voras el cavi a frenos de disc com se nota, salud per disfrutarla i pagarla.

garrotipadur ha dit...

caram que bona burra paco....

a disfrutar-la i quina enveja sana hem doneu....

ja m'han operat i d'ací un temps faré alguna eixideta amb vosaltres....

PONS ha dit...

Enhorabona Paco, esta molt xula. Ara a disfrutarla i a fer km.
Garrotipadur si eres franck espere voret pronte amb nosaltres i si no heu eres pues tambe.
Este finde que fem? jo el diumenge men vaig a Gata a la cursa de la marina, el disapte no deuria d'eixir pero tinc mono, si algú te pensat eixir podem fer algo.

Anònim ha dit...

La linea molt xula, ara a pedalejar i fer km.

Frank no escriu mai per así, domes gasta internet per baixar musica.

PACO ha dit...

Gracies a tots per els comentaris , dema vaig a per ella , ja tic nervioset i tot , el mal es que diumenge no podre ixir amb vosaltres ja que vaig a vorer la mascleta a Valencia. dimats comence les vacances i li fare el rodatje jejeje , Pons : Garrotipadur es Victor casat a Benisa , segur que el coneixes, amb frank vaig sopar anit i encara porta una especie de benda a la ma. be xicons ens veiem prontet. Tambe vaig sopar anit amb un xic que es de Verger i te una Lapierre com la de Pons i en va explicar que a les antenes de segaria nia una trialera super xula que arriba fins el clot de Beniarbeig , aixi es que ja vorem

PACO ha dit...

Victor , espere estiges be prontet, que tenim que fer alguna ruteta , a peu i en bici com mes vuiges

PACO ha dit...

Açi vos pose al enllaç del blog de Victor(garrotipadur) per si algu el vol visitar , es molt interesant i te moltes bones fotos de ixidetes que ell fa.

http://fentmarxa.blogspot.com/

garrotipadur ha dit...

hola,gràcies per l'enllaç i dir-te que la trialera de les antenes l'he feta a peu i està xula però això sí,empinadeta està,jeje.

Això sí,gràcies al gegant de pedra ho han netejat prou per la part de beniarbeig.

Adéu i salut per a tots

Anònim ha dit...

Paco, recorda que tens que provar-te el maillot.

JOANFE ha dit...

VICTOR HE POSAT EL ENLLAÇ EN EL NOSTRE BLOG. CUIDAT

JOANFE ha dit...

A LES 8 A LA XATA I A FER RUTA DE MOMENT SE QUE VE PEPE I JO QUE NO FALLEM NI PLOGUENT, CARLOS QUE TAMPOC FALLA, JOSE LUIS I A LO MILLOR VE MORERA TB. LA RUTA JA SE DECIDIRA FENT UN CAFENT CALENTET EN LA XATA. DEMA BON MATI HEM QUEDAD PEPE I JO I A LO MILLOR PONS PER RODAR QUE JO DESPRES ME LA PIRE A VORE LA MASCLETA A VALENCIA. AUU CACAU

JOANFE ha dit...

EIXA DE LES ANTENES ENTERAT BE DE LA RUTA QUE LA TENIM QUE FER, PER UNA QUE TENIM EN LA NOSTRA SEGARIA

Anònim ha dit...

Jo dema he quedat amb Saoro i Morera per eixir amb la bici de carretera, per al diumentge compteu amb mi, i segurament amb Morera.