dilluns, 6 de desembre del 2010

CRONICA PRIMERA PART DEL PONT DE DECEMBRE.


Portem dos dies pero per sonrt encara queden 3 jejei crec que pep i Jose fan el full equip, jo tornare a eixir dimecres.


El dissabte erem:


Jo, Pep, Carles, ximo, german i jorge, este xic es de xativa pero festeja per la nostra terra, va contactar amb nosaltres per el blog i sen va vindre, com venia ell, vam repetir per variar gata, Ferem la senda heavy i la baixda del riu, pepe esta ultima no la va fer tenia mal el peu, ufff un fred de collons, no hi havia manera de calfar ni cara amunt, despres a esmortzar un malcriaet al bar del fus de Pedreguer, en conlusió ruteta curta i bona, pero millor companyia, a veure si Jorge se anima i ve mes vegades, tenim pendent de anar amb ell a benicadell que ens ha dit una molt xula.


Diumenge erem:


Pep, Jose Luis, jo i Paco amb burra nova, va vindre un troset fins sanet, pues els 3 vam pujar xano xano fins el segon poble de laguar fleix, anarem fins el segon perque un home en el primer ens va dir que en el segon se esmortzava millor jajaja i ja teniem igual pujar mes que menos jeje, vam esmortzar de lujo, i vam anar a fer la senda de la font del gel, Pepe casi li agafa un orgasme baixant-la jajaja despres vam empalmar en una senda per fontilles a Murla i per baixar per trialera fins Orba, en acabar en van acompanyar a m'ha casa i ens vam fer cervesseta tranquils en la terraseta al solet, jeje aixo es vida

Bo, bona ruta per repetir ....


collons quina manera de escriure i pegar la vara!!, alaa ja acabat jaja, com no tenia ni foto pejare una de laguar i au...

23 comentaris:

PACO ha dit...

Xeee ja vec que el diumenge en vaig pedrer lo millor!!!! dimecres sera!!! pero menys mal que no vaig anar que si no m´agarra algo!!! jejeje , Joanfe intentarem que no s´adorga la bici pero saps que les trialeres i jo estem un poc barrallats , pero sendeta siiii eixa de laguart en vaig quedar en gana de acabarla amb vosaltres. i tambe en varen dir que vos varen vorer per Orba!

PACO ha dit...

Preparan una bona per dimecres!!! a quina hora quedeu al prado??

PACO ha dit...

Toni, Imma, Mari i jo em fet pare pere -cami colonies- cova del camell en ruteta senderista. Tenia que ser ligth ja que Mari no pot fer molt el cabra aixi que em fet eixa. Ha estat be sobre tres horetes anar i tornar.

PACO ha dit...

Joanfe dies de rollos? pues el que he soltat jo es que te cagas , lo que fa estar en casa tota la vespra....

Carles ha dit...

Nosaltres ahir vam anar a fsr la cursa a peu de Gandia, va ser prou plana, menys mal.

PONS ha dit...

Crec que este dimecres hem quedat a les 8'30 al prado. Jo vos acompanyare i faré les parts d'asfalt ja que la ma encara no esta per anar pegant bots per la muntanya.

PACO ha dit...

Pons no et preocupes , jo anire amb tu per la part de asfalt!!! jejeje

PACO ha dit...

Hello xics , dos experiencies una bona i una ruin , la bona es que feia molt de temps que ni ixia amb vosaltres i a estat be i tambe les baixades amb la doble molt millor i la ruin es que no puc anar cara amunt!!!!no tinc excusa. Tambe donarvos les gracies per anar ajudantme a pujar. ens veiem diumetge

Carles ha dit...

La ruin no es ruin, sino mormal, i domes hi ha una forma de solucionarla i es no parar d´eixir i d´entrenar, i cansarse com un burro i arribar a casa rebentat.

JOANFE ha dit...

esta setmana es curteta, aixi que ja estem casi a dissabte jeje, quedem el dissabte a les 8 al prado. ja parlem la volteta que fem. qui ve?

JOANFE ha dit...

Per el diumenge hem parlat de fer cami de les colonies, pujar les planes i fer "la tango" una trialera que baixa fins el port de xabia que esta molt xula i de xabia cap a casa fent el que ens trobem de cami, ruta molt xula amb prou kilometrets, es la proposta pero es pot cambiar.

demóstenes ha dit...

Hui estic un peliu costipat, si dissabte em trobe un peliu millor, m'apunte. Com a ruta a mi m'agradaria la de la font del gel, que el diumenge me la vaig perdre i els "tobogans" d'eixa ruta estan xulos.

GERMAN ha dit...

EL DISSABTE NO CONTEU AMB MI, TINC SOPAETA DE EMPRESA EL DIVENDRES.

EL DIUMENGE PER SUPOSAT.

AU CACAUS

PONS ha dit...

Segurament aniré amb vosaltres els dos dies pero en la condició de que no canvieu res dels recorreguts previstos. Jo ja em buscaré alternatives per evitar les triatleres. Si no sabeu on anar tinc en ment varies propostes que trobe que poden ser interesants i que necessite que algú les prove per veure si son cicables, jajajaj (es conya).

PACO ha dit...

Joanfe eixa sera molt dura per mi? jo anire i segons vega fare. Pons nunca caminaras solo , jo anire amb tu jejeje. Ma dit el meu cunyat que la del tango es un poc perillosa per aixo de baixar prop de acantilats rocosos (aixo diu ell)

Jorge ha dit...

Hola bikers!! molt bones les trialeretes gateres. ste dissabte tornaré a estar amb vosaltres. a les 8 al prado. a vore si el fred amaina un poc q del dissabt passat encara tinc els peus congelats i els dits engarrotats. La BTT La Revolta m'ha comentat q els agradaria baixar i fer una kedaeta per la La Marina Alta.

Bo, ja parlem, ens vegm dissabte amics!!

JOANFE ha dit...

jorge per nosaltres encantats de que vingues i si voleu en temps ja organitzem una amb els teus companys. Dema a les 8 al prado, ja no fa tant de fred com el altre dia.

Carles ha dit...

Ara esta ploguent, pero per dema no dona plutja, aixo si pareix que tornara a fer frescoreta, encara que no tanta com el dissabte passat.

Si a l´hora d´exir no estic al Prado no m´espereu, hui tenim assamblea de C.C. Segaria i despres sopaeta, i pot ser la cosa s´embolique i .....

Per el diumentge si anara vos cridaria, si que tinc idea d´exir pero encara no si en quina de les 2.

PACO ha dit...

Com no en digeu si es bona per mi la ruta del diumenge pues anire i cuant en canse pues ancha es castilla y los campos de españa.
dew fins diumenge

PONS ha dit...

Hem quedat a les 7,45 h. ja que es preveu que la ruta siga llarga.

JOAQUIN ha dit...

VAIS A SALIR MAÑANA DOMINGO???

PEP SEBERO ha dit...

si, dema a les 7:45 al bar prado.

JOAQUIN ha dit...

QUE RUTA VAIS HACER? YO CONOZCO UN POCO AL CHICO QUE ES APAREJADOR(TIENE UNA SPECIALIZED DE ESTE AÑO)