dimecres, 1 de desembre del 2010

XI MARXA LA NUCIA 2010


El diumenge els tres ginetes del apocalipsis ens anarem a la aventura de fer la marxa de la Nucia, sobre tot per Jose que era la primera que feia una marxa, la veritat ho vam pasar de allo mes be, es un recorregut molt divertida i molt tecnic i va gent amb molt de nivell del que sempre se apren molt, i cada maquinon de bici que ens caia la baba.
Jo vaig anar a la meva bola i la veritat vaig traure molt millor resultat del esperat, i Pepe va anar acompanyant a Jose i els cabrons s'ho van pasar de lujo van arribar a meta i no tenien fam de lo que habien tragat en els avituallaments jeje, per a Jose un 10 va acabar com un campio i amb bon sabor de boca.
En definitiva va estar molt be, crec que el any que ve repetirem.

10 comentaris:

PACO ha dit...

Helloooooo aquest diumenge ixire amb vosaltres si no pasa res i si ixiu clar!!!!
Esteu fets uns maquines!!!!1

Carles ha dit...

Em direu tradicional, pero a mi m´agrada mes el blog que el "carallibre".

Enhorabona als que vau acudir a La Nucia, sobretot a Jose que era debutant.

Paco m´alegre de que isques amb la colla, el diumentge et vaig emprenyar una mica, pero es per a que t´animes a ixir, no era en anim d´altra cosa.

Esta clar que patiras una mica, pero es l´unica manera de que vajes agafant el nostre ritme, a mi em pasava lo mateix amb la bici de carretera, al principi en costava molt aguantar el ritme dels altres, pero ara ja casi no tinc problemes.

Carles ha dit...

¿Com queden per el dissabte?

Esta semana jo tambe la fare curteta, ja que vull estar a bon hora a casa per anar a pegar una volta per Denia amb la dona i la filla per la Fira del Joguet Antic.

Carles ha dit...

¿Com quedeu per el diumentge?

Inicialment tenia idea d´ixir amb la bici de carretera, ja que la setmana pasada no la vaig agafar, pero com Paco vol ixir amb la colla pues segurament camviare d´idea i anire amb vosaltres, ja agafare la "flaca" un altre dia del pont.

Carles ha dit...

A VORER SI FRANK I MORERA S´ANIMEN I FEM UNA BONA EIXIDA EL DIMENTGE AMB TOTA LA COLLA.

JOANFE ha dit...

dissapte a les 8 al prado, diumenge a les 8 al prado tb jeje som animalets de costums. dissabte farem una que se ha inventat pons per benimeli i el diumenge la idea inicial era fer la de la font del gel de la vall de laguar, pero es pot anar on vulgau.

PACO ha dit...

Carleeeessss PUTADA el diumenge no podre ixir ja que la b ici esta venuda i sen va el dissabte a vinaros!!!! joder que puta!!!! i la nova no la tindre fins el dijous que ve!!!1 buaaaaaa joder.
La semana que ve sera , ara que avia agarrat la formeta ara una setmana sense ixir!!!

Carles ha dit...

Pues ja ixiras l´altre diumentge.

PEP SEBERO ha dit...

Lo mes segur k el dissabte treballe, pero depres megapont hasta el dijous, mireu si puc eixir dies.

demóstenes ha dit...

Jo dissabte m'apunte, diumenge tinc dinar amb els amics i en principi he quedat per a pujar alguna muntanya amb la dona. Si canviaren els plans vos avise o em voreu al Prado.