diumenge, 26 de desembre del 2010

SEGON DIA DE NADAL PER LAGUAR

Avui hem eixit a les 8 i ens congelat fons les parpalles, mare meua que fred -4 graus, com mai en la vida. ufff hem pujat cap a laguar per una senda nova es a dir aixo es equivalent que hem pujat a peu jeje i pepe cagant-se en pons tot el rato, un hora per esmotzar pero despres ha vingut el millor font del gel i una nova trialera la de la hermita de murla, despres vam emparlmar en la baixada a Orba i cap a casa a bon hora.
Ha vingut el senyor Joaquin amb una zesty i ens ha ensenyat com es puja una pared de senda que pensavem no es podia pujar i a gravat la ruta en el gps i crec tb ha grabat video, ja ens el pasara si aixo.
Amb ell hem eixit jo, pepe, paco Jose luis vicent Pons i jaume aparisi.
Paco ja va aguantant rutes fortetes, i pepe ens ha donat una lliço de baixar.
No ha estat mal per ser el ultim diumenge del any.

15 comentaris:

PACO ha dit...

Xeee bona cronica i bona ruteta !!! pero ara estic mort!!! la meua dona diu que si tinc que estar tots els diumenges per la vespra baldat que ven la bici!!!! jo li dic que aixo sols es els primer 50 anys que despres pasa.... jejejej la puja eixa del calvari de murla acabat amb mi!!! un altra volta i no en canse mai de diro gracies per els consells i per l´ajuda que en doneu!

PONS ha dit...

Bona cronica Joanfe, ens ha faltat alguna foto. Dona gust eixir amb tanta gent i fer estes rutes tan entretingudes.

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEEEEEEEE, ESTAREU FORTISIMS,MENUDA RUTETA.

DEMA HE QUEDAT AMB EL PEP TRAINER 19.30, PER ANAR CREMANT ELS CUBALIBRES,

ALGU S, APUNTA????

AU CACAUS

JOAQUIN ha dit...

mañana los subo,haber si los cargo en you tube. por cierto podeis ver alguno en esta direccion:"mtb denia 250" hay un puñao de videos

PEP SEBERO ha dit...

m´ha comprat uns guants nous, per q el fred de ahir va ser l´hostia.
Joanfe fes-te corresponsal de prensa les croniques q escrius tan ben explicaes.

PACO ha dit...

Pep, German, paseu per ma casa a les 8 ja vaig tambe pero antes no pot ser!

PACO ha dit...

Per cert i amb permis de Joaquin anit mirant la ruta en al seu wikilog vaig veurer una foto que estan Morera I joaquin junts en la ruta a la vall del pop!! este Morera es universal!!

PACO ha dit...

A Carles li an robat l´ordinador i la bici de mtb? algu o sap?

JOANFE ha dit...

que dius?? com?? que li han robat que? despres li cridare a carles a veure que ha pasat, jo habia parlat amb ell i habiem quedat que el divendres eixiem.. despres li cride

JOANFE ha dit...

yee ho has dit de broma perque no escriu jajajaja ostia que susto, es que este mati estic espeset i no he pillat a la primera....

Si no escriu es que esta de vacnaces i es pasa tot el puto dia en la bici flaca per ahi el cabron jajaja

Pal proxim finde toca eixir qui no treballe el divendres i el diumenge eixida mataresaques, qui s'apunta???

Carles ha dit...

Hola amics,continue amb ordinador i bicis, com ha dit Juanfe estic exint amb la "flaca", d´açi un hora he quedat en Saoro per pegar una volteta.

I com en casa internet em va molt lenta pues estic seguint el mensatjes vostres pero no escrivint.

A vorer si el próxim cap de setmana agarre la mtb i ix amb vosaltres a pegar una volteta.

PACO ha dit...

Carles ha segut un comentari de broma ja que no escrius ni res dic pos vaig a posar una tonteria a veure si espavila.

PACO ha dit...

Joanfe ja vaig a la ruta mataresaques de diumenge!!! Conta amb el cotxe escoba(paco)

Carles ha dit...

Tinc falta d´espabilar, quan estic de vacances sempre em pasa que escric menos,

PONS ha dit...

Feliç any nou, ens veguem dema a les 8,15 en el prado