dimarts, 14 de desembre del 2010

FINDE PER EL MONTGO.




Dissabte:


Vam eixir Pepe, Jose Luis, ximo, Pons, Jorge i jo, eixideta curta pero divertida com ella asoles, vam anar a un ritme bonisim fent la marquesa, helicoptero (vaig eixir volant marge avall jeje) i la sella i despres esmotzar malcriat al Bar fus de Pedreguer.




Diumenge:




Eixirem Pepe, Jose Luis, German, Paco, Pons, Jorge i jo, Ruta llargueta vam anar fins Denia vam pujar per el cami de les colonies fins baixar la trialera del botet, Paco i Pons van anar per la cova del camell bici al coll, i la resta pujarem les planes una vegada dalt per camins i sendes fins el faro del cabo de Sant antoni ( en un marco incomparable jeje) baixarem la senda Tango fins el port de xabia, la ultima part vam baixar de la bici no se perque perqeu total era tirar un poc el culet arrere ajja. esmortzarem en el Bar de un indio que ens va clavar que te cagas jeje i de ahi per camins fins trialera de Jesus Pobre i cam a casa fent uns 50 km. Donar la enhorabona a Paco qeu aguanta ja les rutes com un campio, ara falta que no s'ho deixe i que vinga a patir en nosaltres, a Jose luis i German ni comentar que els cabrons esta com un bou, i Pons en la ma curruca va mes que antes jeje. i la bona companyia de Jorge que ja es un mes de la colla.




despres del rollo us penje unes fotos i quan puga penjare el track. au cacau


FOTOS

32 comentaris:

demóstenes ha dit...

Dissabte Jorge i jo vam seguir després d'esmorzar, vam anar a Gata fins el camp de tir, caminet cap a la font de la mata i senda heavy. A l'entrada de la senda heavy em va patinar la roda de davant i em vaig menjar un marge, afortunadament vaig tirar el cap enrere i en compte de les dents em vaig deixar el pit contra les pedres. Res massa greu, ja que vaig poder continuar la volta, però encara em fa mal l'esquena per la cruiximenta i el pit i les cames pel raspat del colp.
Pep té raó i les sendes de pedres humides per rosà o plutja són mala cosa.

JOANFE ha dit...

no sabia res ximo!! pero estas be no? eixe dia va ser el dia de accidents de marges, si es que Pepe es el home en mes coneiximent..
espere que no siga res.

demóstenes ha dit...

Sí, sí, estic bé, no he deixat de treballar ni necessite croses, ni tinc res escaiolat jajajaja. Al final tot va quedar en alguns raspats i blaures i cruiximenta pel colp, però en uns dies com nou.

PACO ha dit...

Molt bona cronica Joanfe , com sempre. Gracies per als piropos , la idea es seguir ixint tots els diumentges per anar be al vostre ritme i no deixaro. Gracies tambe per els consells i per ajudarme a les pujades a tots vosaltres. Y per ultim la ruta en va agradar molt, ja li estic agarrant el gustet a les trialeres!!!

PACO ha dit...

L´INDIO DEL BAR ES UN CABRONACO ENS VA ARRANCAR 8 EURACOS!!!!

PACO ha dit...

Ximo espere estiges be i no siga res!!

PONS ha dit...

Ximo, cuidat que este finde tenim un altra eixida, esperem que menos accidenta. La ruta del diumenge va ser molt guapa, ens fa falta saber tirar el culet arrere i que desapareguen les rosaes. Per cert, esperem que l'encarregat dels esmorsars s'espavile mes o tindrem que anar preparant sandwichs de pexuga de pavo

Eufemiano Fuentes ha dit...

Tengo trasfusiones gratis , llamar al telefono : 659000000 y preguntar por Marta Dominguez.
jajajajajajaja

PACO ha dit...

Yeeee no recordava , tinc un morat al genoll de l´ostia que en vaig pegar pujant la cera jajajajajajajajajajajajaja.
Pons te rao , el tio del catering no es va lluir esta volta!!! trainer trainer , el dijous sense escusa ixim!!! per cert el eufemiano soc jo jejejejejeje

JOAQUIN ha dit...

hola,este domingo no pude ir,este proximo habeis quedado???

Carles ha dit...

Espere que es recupereu tots de les ferides de guerra, vec que ha sigut un cap de setmana accidentat.

Jo el dissabte em vaig quedar dormint la mona, ja que la volteta la vaig pegar amb el tio Saoro i un ratet curtet amb Morera el divendres per la nit.

El diumentge vaig ixir per la carretera amb el Segaria.

Carles ha dit...

Per cert, costen mes de recuperat les ixides nocturnes que les de bicicleta.

JOANFE ha dit...

joaquin nosotros solemos salir todos los domingos con almuerzo de bar incluido nada de barritas por la montanya jajaja, si te apetece venir por nosotros encataos, solo tienes que estar un poco pendiente del bloq, solemos quedar por aqui, y proponemos las rutas por aqui tb si quieres proponer alguna tb pues de lujo.

JOANFE ha dit...

Jo este dissabte no eixire perque tinc sopada de empresa i fare el mateix que va fer carles el dissabte passat, pero el diumenge si voleu a les 7:45 al Bar Prado, la ruta ja la decidim, pons esta mirant algo.
qui s'apunta? com ho teniu?

PACO ha dit...

Ja comence malament , jo dissabte de nit tinc la confirmacio de la meua neboda , tot depent com acabe la nit si estare a les 7.45 al prado. La idea es estar pero nadie sabe como acabareeeee si no estic ixiria mes tard jo soles.seguim parlant

JOANFE ha dit...

uuuy crec que Paco no ve, jo estic en un navarro de costipat que te cagas, pero el diumenge al puesto, el dissabte no eixiu?
Pons on anem el diumenge?

PONS ha dit...

Estic en plenes negociacions, pero si tot ix be tindre tot el diumenge per el mati per eixir e inclus el disapte eixiria un ratet fins l'hora d'esmorzar aixi que si algú vol eixir disapte que heu confirme per aixi. Si voleu podem fer la de Orba eixint desde Ondara o si voleu que agarrem el cotxes podem ferne un altra.

demóstenes ha dit...

Jo m'ho estic pensant d'eixir o no este cap de setmana. El costipat no s'ha anat del tot i si continúe eixint igual tarda més en anar-se'n. Per altra banda les vibracions o moviments bruscos fa que esquena i blaures em facen un poc de mal. Si eixiu el dissabte i vaig em voreu allí, si no estic es que no eixiré.

JOANFE ha dit...

la que diu pons es la marxa que se va fer en orba un any que ell la te en gps, per mi be i sino mirem algo mes, lo que vulgau.

podriem tb pujar ponderosa y baixar la de lliber (he a dit el de extrem un altre lloc per on baixar que es mes llarguet i esta mes xulo sengons ell, faltrobar-ho, depres per la pista forestal fins lliber, esmortzar alli i al tornar fer les terreses de la torre i si dona temps empalmarla en la baixada de la font de la mata fins gata. seria un ruta bona i completeta que us pareix?

PONS ha dit...

Per mi be, ara falta a veure com esara la rosa, ja saps que el jefe de catering no li agrada baixar la ponderosa amb rosa, jajajaja.
Pepe, treballes este disapte?

PACO ha dit...

Juanfe , tens tota la rao , trobe que despres de la sopaeta de confirmacio de la meua neboda no estare per res, pero be o intentarem , m proposat ixir tots els diumenges amb vosaltres pero comence malament!!!

PACO ha dit...

I damunt esta setmana el trainer en falla i Dilluns = gosera , dimarts= ginecologo, dimecres = fred que te cagas i bici estatica a casa, dijous = fred que te cagas mes encara i bici estatica travolta , divendres ensayo confirmacio, dissabte confirmacio , diumenge ¿?¿?¿?TINC MONO DE BICIIIIIIII

JOAQUIN ha dit...

hola,esa ruta es para el domingo??? conoceis una que se llama el guru guru en la granadella????

PONS ha dit...

Si no m'enganya la guruguru es la triatlera que baixa fins la Granaella. La tenim pendent de fer pero com que la setmana pasada ja vam estar en Xabia en farem un altra. Pujar per el cami dels pouets de Pedreguer a fer una baixada direcció Lliber que no coneixem i que li han explicat a Joanfe. Despres anirem per pistes i sendes fins Lliber on esmorsarem, farem la triatlera de les terrases, la baixada de la font de la mata i dependent de l'hora que siga igual fem alguna coseta mes per Gata. Hem quedat a les 8 al Bar Prado. Confirmeu asistencia.

PACO ha dit...

Pons jo dema tinc dina de empresa i sopar de confirmacio , la idea es anar pero no se com anira el dia. Si no estic a les 8 aneu vosaltres i jo ixire mes tard i fare alguna ruteta light amb la meua dona

JOAQUIN ha dit...

vais a asalir mañana?

JOANFE ha dit...

Salimos a las 8 del bar prado

JOANFE ha dit...

res matinet pasat per aigua aixi que a fer coveta al llit, ja no ens recordarem de agafar la bici tota la setmana sense fer res.

El divendres treballeu? jo si no pasa res eixire un rato com si fos dissapte, i prontet a casa, algu se apunta?

PACO ha dit...

RESAKA BRUTAL

PACO ha dit...

Vendo bici marca Mondraquer modelo Factor s 2011 razon : por no usar por culpa del puto tiempo que hace. Joanfe tens rao tota la setmana per unes coses o atres no he fet res ,mare meua a voras tu.

JOANFE ha dit...

jo tb, en el puto costipat no he fet res de res, pero esta setmana recuperem, si algu se apunta el divendres quedem i sino men vaig jo asoles.

Cronica del finde:

Dissabte: resaka per tot el mon perque a vicent i jorge els vaig vore per la nit i aneven bonicos jaja.

Diumenge:
Cara a la tv i per fora ploguent vamos un planazoo

ja penjare fotos i track

jajajaja

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEEE, KIN DESASTRE ESTE FINDE AL FINAL NINGU A FET RES.

ENTRE LES SOPAETES I LA PLUJA, AÇO NO POT SER.

NO PODEM PERDRE LA FORMA,, JEJEJE

I ESTA SETMANA JO TB HO TINC COMPLICAT PER A IXIR,

ESTEM EN CONTACTE BIKERS