diumenge, 3 d’abril del 2011

PER GATA I XALÓ




Aquest finde per fí he pogut disfrutar de la bici, tenia mono ja, hem faltaba la adrenalina i la bona companyia. El dissabte anarem un ratet a fer ruta rapideta fins hora de esmotzar i com no vam anar a gata pero aquesta vegada la vam fer algo diferent la vam fer per sendes noves i en direccions no convencionals, en definitiva va estar molt be i en un parell de hores vam fer km de calent per dalt de la muntanya.

El diumenge ens anarem a xalo per fer el recorregut de la marxa del dia 17 teniem part de la ruta en gps i part ens la vam inventar, el nou recorregut molt xulo i molt currat, molta feina feta per a que pugam gaudir tots, la marxa val la pena no es masa dura ni fisicament ni tecnicament pero es molt divertida, al final de la recorreguda bon cervessot.


Un finde dels que fan afició, i la companyia inmillorable. Tot genial



9 comentaris:

vicent ha dit...

collons quines fotos més guapes!!!!!
la millor de totes és la de la cervessa i vosaltres de fons de foto.

PACO ha dit...

Bon retorno del nostre cronista oficial, les fotos bones sobre tot la de amstel!!! jejejeje ara toca ferme l´animo de fer la ruta i que els nervis no en canvien de pensar i a fer la marxa de xalo vist el recorregut. Lo millor del diumenge la companyia i les rises!!! vaig a portar la bici als boxes a que la posen a punt!! dewwwww

JOANFE ha dit...

I la foto teva baixant la trialereta que?esta wapa!

PACO ha dit...

Homeeee Joanfe , eixa ja la tinc guarda!!!!!!! la posarem al comedor perque es raro vorem aixina!!!! jajajajaja Tens que pasarmela a calitad millor.
xaoooo
per cert que menuda es veu la bici amb la marfega de tio dalt!!!!! jajajajajaja

PONS ha dit...

Ja tenia ganes d'eixir un diumenge tot el matí amb la bici i amb la companyia de tots vosaltres. La ruteta va estar molt be (llevat de l'averia de José Luis) i la cervesa millor. Ara a apuntarmos tots a la marxa. Paco no li pegues mes voltes i feste l'animo que eixa ruta tu la pots fer tranquilament.

vicent ha dit...

Aquest dissabte repetiu ruta o com està l'assumpte?
Jo aquest dissabte de matí voldria eixir.
Qui ix?

JOANFE ha dit...

jo crec que eixire pero ligth que a la vespradeta esta la cursa de verger.

Jorge ha dit...

El passat dissabte em vaig adormir i vaig vore la cridada de Pons a les 9 del matí (mecaguenl'ou). és que per la nit no podem giatar-nos més tard de la 1 sinó malament...

En fi, que aquest dissabte sí que eixiré però em posaré dos alarmes, jejeje.

Bo, a mi també m'agradaria conèixer la ruteta de Xaló. En qualsevol cas, sí q m'apuntaré per a fer la Marxa.

ale pus dissabte més...

Jose La Font ha dit...

El diumenge va estar genial!! Paco, que si, hi ha que fer la marxa, m'entre l'acabem prou, a la marxa.....

Ja s'ha apuntat algu a la marxa de xalo?? cuants dinars son??