diumenge, 10 d’abril del 2011

Cronica del diumenge per Xalo 2ª part



Hola Xics avui erem per anar a Xalo a fer la premarxa per segona volta Toni, Jose Luis, German , Pons , Pepe i jo a les 7.30 estavem al prado per carregar les bicis i pujar a Xalo , a les 8,45 ixiem cap al maserof de Bernia ens em ajuntat amb alguns de Xabia Bikers que estaven fent la premarxa tambe, en la puja del bous ens em trobat a uns xics que dieun que la puja eixa de formigo o es fa , millor!!! . Bueno con ja sabeu com es la ruta no vaig a fero llarc i sobre les 11.30 ja estavem en Xalo travolta 2,30 horetes despres. Pepe, Jose Luis , Toni , Pons i German san fet un servesot i a mi ma pegat la flipa i e tornat a Ondara en bici per fer algo ems de km. Be , molt bona companyia amb rises i dia divertit con deu ser.
Ara els que feren algo el dissabte que conten i als curseros tambe!!
Ens veiem la setmana que ve!!!
dewwww

16 comentaris:

PACO ha dit...

Per cert , Victor Gil que es de Ondara casat a Benisa diu que fara la marxa i s´puntara con eixaeslamarxabtt. Be un mes!!!

JOANFE ha dit...

moolt bee, bona cronicai bones fotos, i de flipa res Paco, hi ha que aprofitar les hores lliures per fer km, m'alegre que ho pasareu be...
Com esta el tema de inscripcions?? si voleu camiseta no es despisteu que per els foros diuen que prompte arriben als 200...

recordeu al enviar el correu poseu en el club eixaeslamarxa btt a veure si ens endugem el de mes nombros.. jorge encara qeu siges del teu club de xativa açi ja saps que estem a la marina ehh jeje hi ha que fer pinya.. jo a veure si me incribeix dema.

Jose La font ha dit...

Ja vec que seu vau pasar be. Jo vaig enviar el correu del ingres ahir. Esta setmana quedareu per a algo de la marxa del diumenge, organicarse amb els cotxes o algo????


adeuuuu

PACO ha dit...

Inscripcio feta!!! ara ja no puc tornar arrere!!!! jejejeje avorem com quedem.....

PACO ha dit...

Per cert jo agarrare el meu cotxe el diumenge , algu cap en mi pero la bici cap una sols.

dewww

vicent ha dit...

Joanfe, ja estic apuntat a la marxa de Xaló, demà dimarts et done el justificant del banc i m'he l'envies per e-mail, que jo eixes coses encara no les domine.
Aneu preparant-se per a diumenge que eixaeslamarxa va a per totes!!!!!
Recorde a tots que jo tinc portabicis hi en caben 3.
Pepe apreparat que amb el meu ferro de bici vaig a fer-te tremolar!!!

JOANFE ha dit...

No se si heu llegit pero la incripcio no es via web, tens que fer un ingres i despres escanejar le rebut i enviar-ho junt les dades personals, jo ho puc fer si feu ingres abans i hem doneu el rebut i les dades, pero pe fer-ho mes facil Pons s'ha oferit a ferho ell desde transferencia, aixi que sols teniu que portar a la oficina de astec en ondara, els diners i un paperet on pose el teu nom, dni, data de naiximent i correu electronic i ell se encarrega del demes, igual si no ho feu dema ja no queden camisetes, aixi que si voleu camiseta de record ho feu dema sino despres igual no queden.

vicent tu donameu demà si vols i t'ho escaneje.

ala bonicos esta setmana hi ha que eixir en bici ehh i rodar un poc.

PONS ha dit...

Acabe d'inscriure a Pepe, José Luis, Toni Morant i al Xato de Beniarbeig. Al final serem bona penya. Trobe que anem casi tots. falta confirmar si están inscrits German, Ximo i Jorge ja que Carles (carretero) en va dir que no venia.

JOANFE ha dit...

pONS TB M'HA INSCRIT A MI... Som colla ehh!!! crec qeu tots menys ximo i carles que tenen despedida i morera que no pot, els demes tots.

Alee a rodarr...

TONI46 ha dit...

YEEEEEEE, LA CUADRILLAAAAA, MATARILE, LILE,LILEEE. QUE FAREM
? ENS MENJAREM LA MONA O AL "COCODRILO"AL PUNT D'AVITUAJAMENT? PER PORTARLA O NO. JEJEJEJE

Jorge ha dit...

Amics ja estic inscri't. Ja he pagat i he enviat el rebut amb les dades sol·licitades, així que temps enrere per a la Marxa. Per cert, molt entretinguda la volteta.

Ale pus, Eixaeslamarxa s'acosta a xaló que tremolen...

GERMAN ha dit...

YE XIKETS JO TB JA ESTIC INSCRIT. SI QUE SOM PENYA EH?

AVORE SI SOM EL CLUB MES NOMBROS, ENCARA QUE TROBE QUE ELS DE XABIA BIKERS ENS GUANYARAN.

A POR ELLOS OEEEEEEEEEE

JOANFE ha dit...

En el foro on escriuen els organitzadors de la marxa de xalo i ha un comentari que diu:

"Ja en tinc un bon grapat inscrits! Nomes faig que escriure a les fitxes "eixaeslamarxa btt" jejeje "

jejeje de seguida marzal de xabia bikers contesta....

Esperat, que ara cuant vinga el grapat de Xabia bikers vas a aburrirte !!!!! jajajajaja enguany anem en idea de endurnos al vinet i la mistela un altra volta !! jajajajajajaja


jeje ara vorem ara....

PACO ha dit...

20:35 ---------- El anterior mensaje fue a las 20:34 ----------
LLISTA DE PRE-INSCRITS:
Alberto José Pardo Gonzalez 07/02/1984. C.C. Sol Benidorm
Luis Bollaín Pérez-Mínguez 23/11/1965. Xàbia Bikers
David Fernández González 17/11/1991. C.C. Sol Benidorm
Juan Roberto Gámez Gisbert 07/03/1978 Bicicletes Gurugu Xàbia
Julio Sanchez Redondo C.C. Polop
Vicente L. Marzal García 08/07/1976 . Xàbia Bikers
Joaquin García Guirao 30/10/1979 C.D. Realengo
Elias Aledo Nicolas 08/10/1982. C.D. Realengo
Antonio Alberto Carreño Ruiz 10/10/1979. C.D. Realengo
Raúl García Ochoa 24/08/1981. C.D.C. Atletismo La Marina
David Baño Botella .
Jorge Llàcer Esplugues 30/04/1985. EIXAESLAMARXA BTT
Quique Amat Caro 25/01/1973. .
Antonio Padilla Fernández 05/05/1972. Xàbia Bikers
Alfonso Padilla Fernández 04/04/1971. .
Maria Angels Giner Calatayud 30/07/1985. BTT Bèrnia
Saoro Moll Mut 11/04/1990. Portal de la Marina - Segària
Jaume Aparisi Carrió 14/05/1973. EIXAESLAMARXA BTT
José Pons Mas 10/04/1972. EIXAESLAMARXA BTT
José Ramón Calabuig Micó 23/07/1981. EIXAESLAMARXA BTT
José Germán Martínez Escolano 26/12/1977. EIXAESLAMARXA BTT
Paco Fluixa Olmos 19/09/1976. EIXAESLAMARXA BTT
Alicia Margalejo Blasco 27/06/1985. Xàbia Bikers
Alberto Carmona Sánchez 08/10/1977. .
David Oliver Sánchez 23/12/1985. EIXAESLAMARXA BTT
Juan Felipe Ribes Aranda 26/05/1976. EIXAESLAMARXA BTT
Martin Standlhofer 13/05/1978. Xàbia Bikers
Alex Chacon Moral 31/03/1980. Xàbia Bikers
Juan Sivera Valles 12/05/1966. Xàbia Bikers
Eduardo Devesa Salvador 10/04/1966. Xàbia Bikers
Vicente Catala Fernandez 20/12/1969. Xàbia Bikers
Benjamin Sorian Comadran 20/05/1989. Xàbia Bikers
Francisco Jesus Esquinas Rodríguez 25/12/1975. Xàbia Bikers
Juan Manuel Martínez Bevia 06/05/1969. C.C. Mar Alacant
Juan Carlos Delicado García 17/04/1969. .
Juan Antonio Martínez Gavilan 28/04/1984. .
Enrique Alonso González 06/04/1971. .
David Abad Siguero 13/07/1974. .
Ricardo Vicens Miñana 12/12/1974. .
Alex Seguí BTT Bèrnia
Dani Capo Fritz 11/08/1983. GYM PLAZA
Victor Manuel Gil Vives 09/12/1974 GYM PLAZA
Carlos García Rosello 20/10/1979 GYM PLAZA
Santiago Giner Llavador 31/08/1982 GYM PLAZA
Miguel Revelles Tur 14/10/1982 GYM PLAZA
Juanmi Arroyo Caturla 26/08/1989 C.C. Alcalalí
Antonio Francisco Domenech Martí 28/01/1975 EIXAESLAMARXA BTT
José Luis Gil Boluda 27/06/1976 EIXAESLAMARXA BTT
José Molines Gaya 02/06/1975 EIXAESLAMARXA BTT
Estrella Nicolas Aguilar 07/03/1972 C.D. Realengo
Enrique Miravete Alarcos 02/07/1972 C.D. Realengo
José García Nicolas 04/12/1968 C.D. Realengo
Pedro Javier Calvo Gomez 10/03/1964 C.D. Realengo
Miguel Bruno Miñana 06/11/1971 Penya CAU - PANYE

Hi han mes inscrits, pero ens falta confirmació del banc o no ens han enviat la informació per email.

PD: Qualsevol error que pugau detectar, informeume.

demóstenes ha dit...

Yeee, demà no ix ningú??

PONS ha dit...

Jo també ixc demá. Hem quedar Ximo i jo a les 8 al Prado. Algú mes s'apunta?