dimarts, 5 d’abril del 2011

II MARXA BTT XALO

qui vaa?????? En el seu blog diuen:

Inscripcions anticipades fins el: 15-04-11. També es podran fer inscripcions el mateix dia de la marxa des de les 8:15h fins les 9h. Les inscripcions anticipades s’abonarà el preu de la inscripció al següent nº de conte: 2090-0070-39-0200100956 Entitat: CAM (com a concepte del ingrés poseu el vostre nom i cognoms): Després s’ha d’enviar un correu a marxabtt@hotmail.es amb el justificant de pagament i el nom, cognoms, correu electrònic (opcional), nº DNI, nom del club, data de naixement i si eres federat o no. Per retirar el dorsal en cas d’haver fet inscripció anticipada s’haurà de mostrar el justificant de pagament. En cas de ser federat, al retirar el dorsal s’haurà d’ensenyar la llicencia (sinó s’haurà de pagar com a no federat). -La eixida serà neutralitzada des de la plaça de Xaló a les 9:30h. La proba consta de 35 km de dificultat físico-tècnica mitja. El recorregut transcorre íntegrament pel terme municipal de Xaló. -La marxa inclou 2 avituallaments sòlids-líquids. Un a la mitat del recorregut i un altre a meta. -S’obsequiarà als 200 primers inscrits amb una camiseta tècnica i a tots els corredors amb un diploma. En meta també haurà sorteig de regals entre els participants. (si voleu camiseta hi ha que incriures abans)


en la inscripció poseu com a club "eixaeslamarxa btt" a veure si aixi ens donen el premi al club mes nombrós.


36 comentaris:

vicent ha dit...

Jo si que vull anar!!!!
però primer voldria fer la marxa si pot ser.
Algú sap si hi ha gent al blog de Xaló que ha quedat per fe rla marxa aquest cap de setmana?
Joanfe, nosaltrs som federats o no?
el nostre carnet no val?

JOANFE ha dit...

La gent de xalo ha quedat crec el dissabte a les 8:30 per fer la pre-marxa supose durant la setmana ja confirmaran..
La federacio de triatlo no es la de ciclisme aixi que no et val, pero de tota forma en el careto que fas en el carnet crec que sols te valdria per anar al cuartelillo, tu resa que no ho vega mabolo sino estas tancat en un 3 i no res jjajajaja

Jorge ha dit...

Je Vicent jo també vull fer la marxa abans, a vore si aquest dissabte la fan i anem a fer-la. Joanfe si t'anteres d'alguna cosa sobre la pre-marxa avisa'ns.

Q ganes hi han de fer-ne una per ací prop de casa. aleeeeee

TONI46 ha dit...

JO TAMBE VOLDRIA ANAR A FER EL RECONEIXEMENT, AIXI QUE AVISEUME SI ANEU.

PACO ha dit...

Si que la fare. Divendres faig l´ingres a la cam.

vicent ha dit...

el dissabte a les 9:30 ,en la gasolinera de xaló, he quedat amb algú de l'organització per fer la pre marxa de xaló i que ens ensenye el recorregut.
si algú s'apunta quedem en el cuartel general, però que ho faça saber

PONS ha dit...

Molt be Paco, no esperaven menos de tu. Jo demá fare la inscripció de Jaume Aparis i la meua.

JOANFE ha dit...

Recordeu quan envieu el correu en el nom del club poseu eixaeslamarxa btt, a veure si som el club mes nombros, encara que els de xabia son un fuum i ho tenim xungo.

si algu no pot escanejar el justificant de ingres m'ho dona a mi i jo li ho faig sense problem, en dona les dades i jo envie el correu.

Que ho paseu be fent la premarxa.

Jorge ha dit...

Ye Vicent jo també aniré a fer-la el dissabte, anirem en bici des del quartell, no? així anem preparant-nos...

Jo demà faig l'ingrés.

aw kakaw

vicent ha dit...

jorge anirem amb el cotxe cap allà, sino es fara tart.
Qui més s'apunta a fer la premarxa el dissabte pel matí?

PACO ha dit...

Hello xics!!! Diumenge que fem? alguns diuen de tornar a fer la de Xalo, que fem??

JOANFE ha dit...

ens farem foto oficial a la marxa de xalo i aixi actualitzem la del blog... val?

JOANFE ha dit...

jo este finde toca fer el capullo corrent i fent simulacre de triatlo

al altre ja rodes amples

demóstenes ha dit...

Juanfe i/o Carlos esta vesprada podeu quedar per anar a vore alguna bici?
Jo demà m'apunte, a les 8 al Prado, no?

JOANFE ha dit...

a quin hora ximo?

demóstenes ha dit...

Jo a les 6 ja estaré a Ondara, quedem a les 6?

JOANFE ha dit...

Vicent quedes tuuuu no es per res....... mira que els de bellreguard els tenen fondos jajaja vineten esta vesprada i feu un dos por uno jeje

JOANFE ha dit...

a les 6 a extrem?

demóstenes ha dit...

Intentaré arribar, no sé molt bé on està però ho buscaré

Jorge ha dit...

yeee Vicent que et quedes l'últim... Aspabila't....jajajajaj


Com que han quedat a les 9.30 a Xaló, a kina hora quedem al quartell? jo crec que sobre les 8.30 i ja va bé, n? A Xaló arribem en 20 minutets.

Pus això parleu a vore si quedem a les 8 o 8.30.

Per mi a les 8.30 ja va bé

demóstenes ha dit...

Jo tinc igual 8 que 8:30, a l'hora que digue estaré.

Carlos ha dit...

Ximo, esta vesprada no podre acompanyar-te, tinc que estar a les 18:30 a la UNED.

Si vols deema de mati, si que podre, si feu la ruta curta i acabeu a bon hora em crides i ens poden acostar a on vullgues.

demóstenes ha dit...

Anem Joanfe i jo i ja està, supose que hui no la compraré directament, no sé, hi haurà que vore-ho bé ¿no?. Es que el diumenge anar a la carrera i a vore si posen bicis no em ve bé, eixe dia toca anar a caminar a la muntanya i tindre així contenta a la dona.

GERMAN ha dit...

XIQUETS DEMA NO CONTEU AMB MI,
EL DIUMENGE A LES 8.00 ENS VEGEM AL CUARTEL.

ANIREM CAP A LAGUAR PER A VORE UN RATO L,OPEN????

Carles ha dit...

Ximo, finalment la reunion a la Uned la tinc a les 19:00, et oegare una telefonada per vore que feu.

demóstenes ha dit...

Ok, en principi a les 18:00 a extrem ahí a Denia

vicent ha dit...

Quan jo hem compre la bici hi haurà bicis amb triple suspensió i sereu vosaltrres els que haureu de canviar-la.
Demà a les 8:30 al quartel general!!!!
Carreguem les bicis i anem cap allà.
Finalment serem Ximo , Jorge i jo.

PONS ha dit...

Collons, quina manera de xarrar, pareixeú vueles. Jo demá eixiré un ratet sobre les 8 ja que demá per la vesprada tinc cursa a Verger. Com vec que tots aneú a Xaló pegaré una volteta per la meua sona i prontet a casa. Germán el diumenge que fem? hi ha gent que vol anar a Xaló, a mi em dona igual anar a Xaló que a Laguar. Per cert Jaume i jo ja estem apuntats a la marxa.

Jose La Font ha dit...

Ei xics, este finde no conteu en mi, que estic al meu poble. Jo hui e fet el igres x a la marxa de xalo. este cap de setmana fare una eixideta per el meu poble...

au cacauss...

PACO ha dit...

Este blog pareix el salvame deluxe tu!!!!! jejejejeje Diumenge Xalo o Laguar??

JOANFE ha dit...

Pues arribat el tio i se la ha comprat i auu i punto, en les voltes que li vaig pegar jo, ni quan me vaig comprar el cotxe hem vaig mirar tants i arriba el tio i la encomana i au jeje una com la de morant pero en roig i blanc molt xulaaa.
Que la disfrutes Ximo!!!!

Carles ha dit...

Si, aixina ha sigut, jo pensava que voldria anar a un parell de tendes mes per vorer mes coses i res de res, ho tenia clar, diu eixa i quan me la portes per a estrenarla.

PONS ha dit...

Enhorabona per la compra Ximo, l'estrenem la setmana que ve a Xaló?
Vicent ves preparante que ara la palisa te la pegarem a tu.
Paco la cosa pareix molt para per dema, així ningú respira. A mi igual en dona anar a un puesto que atre. Pero si ningú diú res ens vegem a les 8 al Prado i ja tirem cap algún lloc.

PONS ha dit...

Finalment demá anem a Xaló. A les 7,30 al Prado o a les 8 a la gasolinera de Xaló. Jo aniré directe a Xaló.

PACO ha dit...

ok Pons ahi ens vorem

Anònim ha dit...

Jo soc el xicot eixe que parlava en el que m'enviava les inscripcions de casi tots!
Se que algun ha tingut algun problema en la inscripcio :P, perdoneu!
¿Que vos ha paregut la marxa? Espere els vostre comentaris! A vorer si l'any que ve la podem millorar!
Al final en el pique "Xabia Bikers - Eixaeslamarxa" ha segut per als xabieros...a la pròxima sera!