dilluns, 18 d’abril del 2011

TOT UN EXIT LA II MARXA BTT XALÓ



Xee!! de categoria!! vam assitir tots a la II marxa de Xaló, per la majoria era la primera marxa en la que participaven, i crec va ser molt possitu per tots, Altres que ja la hem fet per segona vegada hem baixat el temps respecte a la anterior moltisim, incidets sosl una caiguda de German, que espere no siga res (German digues com estas!), crec vam fer un paper molt digne, fer menció especial als que era la primera vegada, perque han acabat que ja es molt, perque nivell hi havia. ENHORABONA A TOTS!!


Anire penjant el que vega per internet ara tinc algunes fotos molt xules, pero de segur hen pejaran mes, aniré actualitzant.





38 comentaris:

JOANFE ha dit...

RECORDEU PASAR PER MAHIQUES QUE AQUESTA SETMANA VOLEM FER EL PEDIDO!!

SI SE ENTEREU DE MES FOTOS COLGADES PER INTERNET DE LA MARXA M'HO DIGUEU, ESTES ESTAN XULES, LES FOTOS SON DE LA BAIXADA DE LA PINADA JO AL DE LA CAMARA NI EL VAIG VORE JEJE

vicent ha dit...

fotos guapes!!!!
A pons i a paco hi ha que fer-los un parell de sessions en la font del gel, que la foto els ha agafat baix de la bici. Vos fa falta tija pija!!!! jajajajaja

Carles ha dit...

ENHORABONA CAMPIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demóstenes ha dit...

Molt xules les fotos! Enhorabona! pons, veig que el colpet del dissabte no va ser tan fort que per a no poder anar a Xaló, m'alegre!!
Com a xicoteta minicrònica del dissabte, Pons i jo vam anar a la heavy i després cam tornar a casa. La meua nova bici funciona bé, ja no és tan heavy la heavy, se m'oblida bloquejar/desbloquejar les suspensions i falta fer-me un poc a ella (vaig caure una vegada en la heavy) però poc a poc la domaré. Ara pense que podré baixar un poc més ràpid les trialeres.

JOANFE ha dit...

Ximo jo quan vaig estrenar la baci me la vaig pegar i li vaig fer bon ralló, i vaig estar una temporada sempre per terra jeje es falta de acpolarte a ella.. quan te agafes no hi haura cristo qeu te pille jeje.

Aquest divendres es divendres Sant voleu que celebrem el enterro del nostre senyor fent una ruteta en condicions??
com ho teniu?

TONI46 ha dit...

VA ESTAR MOLT BEEE I VAREM DISFRUTAR DE LO MES, FINS I TOT EIXIM A LES FOTETES, JEJEJEJE

paco ha dit...

Hola a tots.
Dir que l´experiencia va ser molt positiva per la meua part, en va agradar molt i vaig disfrutar , a pesar de fer la puja de Bernia l´ultim( anavem la moto i jo que vergonya!) despres entre averies i adelantaments arriesgats jejeje vaig recuperar algo , no quedant tant mal , la vaig fer al meu ritme i cuasi tota vaig anar soles per les sendes , be molt content el lloc 275 de la general el millorarem l´any que ve!!!! Viocent te rao , totes les fotos que envaren fer estava baix de la bici!!! contu amb mi per divendres anar a la provesor en bici jujuju dew xicsssss aaaa per cert no ens varem fer la foto de grup tots junts!!!!!

vicent ha dit...

paco l'any que ve més i millor!!!!!
ara toca agafar forma física

JOANFE ha dit...

Mes fotooss!!!! i han de molt xules!!

Vicent a quina mirabes a la entrada a meta?? jajajaja si es quee.... el cabet a la faena.

Qui ix el divendres??

PONS ha dit...

Enhorabona a tots per la cursa, llástima que en la foto no estigueren ni Paco ni José la font pero es que alguns de nosaltres tenien molta presa per motius familiars. Ara cuant tingam els maillots farem una eixida com deu mana (dineta o sopaeta i farem la foto oficial). A les males llengues que diuen que baixe de la bici comentarlos que gracies a eixa maniobra tan arriesga vaig adelantar a dos tios (un d'ells un pro del portal de la marina). Crec que per el divendre podré eixir encara que trobe que dona aigua.

GERMAN ha dit...

YE XIQUETS, MOLT XULES LES FOTOS, NO HI HA CAP MEUA PER TERRA???JEJE

ESTIC BE EL TRAUMATOLEG M,HA DIT QUE UNA SETMANETA DE REPOS I A VORE.EN VA FER RAYOS PERO NO TENIA RES.

ARA A RECUPERAR-SE .

AU CACAUS

Carles ha dit...

Per a la ruta que proposa Pons compteu a mi.

German, el repos ¿te que ser absolut?, o dic pq de ser aixina la xicona es pot cabrejar, jejejjee. Recuperat lo mes promte posible.

demóstenes ha dit...

Vaja, no sabia que la caiguda de German va ser tan forta, recupera't ràpid ;-) .
Em sembla bé l'eixida d'estrenar maillots.
Aquesta Setmana Santa no sé encara quan podré eixir i quan no però espere que puguem quedar més d'un dia.

PACO ha dit...

German posat bo prontet!!!! Joanfe jo divendres si que ixire.

VICENT ha dit...

GERMAN RECUPERAT, PERÒ DEIXA'T LA CACAUA QUETETA!!!!
QUE EL REPÒS ABSOLUT CREA DESFICI, I QUAN NO SAPS QUE FER, SEMPRE ACABES AMB ALGO A LA MÀ......

Anònim ha dit...

Hola!
Soc un dels xicons que estava x alli pegant bacs el dia de la marxa de xalo...intentant posar un poc de ordre i que tot ixira be!
M'alegra moltissim que vos haja agradat la ruta! Espere que mes de un dia vingau a ferla!

PACO ha dit...

molt bona la foto del infiltrat morera amb la bici de carretera!!!! jajajaja

Jose la font ha dit...

Che! molt xules les fotos, i en vaig quedar molt content de la marxa (apesar de que pujara avans del riu i em vaig despenjar), i meins cansat del que em pensava.

German recuperat pronter....

Per al divendres ja vos dic algo...

TONI46 ha dit...

A CASI TOTES LES FOTOS EIX RIGUENT-ME, PAREIX QUE ESTIGA PASETJANT. JEJEJE.

MOLT XULES LES FOTOS I MORERA QUE MOS DIA QUE ENS GITAREM DAMUNT DEL MANILLAR QUAN BAIXAVEM, ES QUE NO HI MANS EN ELL. JEJEJEJE

TONI46 ha dit...

GERMANNNN, AIXO D'AÇI DESPUS DEMA JA ESTAS BO, SEGURISIMMM,

ALEEE BONICO

garrotipadur ha dit...

hola gent ja tinc clar lo del maillot i he demanat la xxl!
German millorat.

PACO ha dit...

Joanfe, Pons, Aparici, Vicent i el Xato per aci tambe ixiu, son noves les he vist en el foro mtb.

https://picasaweb.google.com/bttbernia/ActualizadoRecientemente#

PACO ha dit...

Un cas que he vist al veurer la clasificasio: un xic de xalo al que jo coneixc de la meua epoca xalonera va quedar 30 llocs davant de mi i resulta que jo el vaig pasar a la baixa de Bernia en la zona de entra a xalo per asfalt, varen anar un parell de km junts xarrant i mel vaig deixar , ara resulta que va entrar antes que jo!!!! uiuiuiuiui bueno no es excusa pero algo va pasar ahi!!

Organització marxa ha dit...

Si, sabem que alguns listillos es van colar...no se si sera el cas...
Es una pena perque vam estar treballant dur els meus companys i jo (Festers i voluntaris) per a que fora una marxa molt bonica...i en eixe tema es va embrutar un poc... inclus algun que vam conseguir pillar va vindrer xillantme que era culpa nostra...
Ho senc molt, l'any que ve posarem les mesures neccesaries, pero aso no tornara a passar!

JOANFE ha dit...

gracies paco.. ja estan en el nostre blog la classificacio y agragades les fotos noves.

El divendres en un poc de sort igual no plou, sino plou fem ruta ehh... algo divertidet

JOANFE ha dit...

vicent diu:
SI TENS UN RATET, PUBLICA I FES UN NOU COMENTARI DE LES FOTOS QUE T'ENVIE.( les fots que me envia estan en les que tenim penjades en la baixada de bernia en el pontet de madera la primera que ix aparisi)
ES VEU CLARAMENT QUE HEM FAN BAIXAR DE LA BICI, JAJAJAJAJA. PRIMER APARISI POSA PEU A TERRA (AMB TIJA PIJA), PONS BAIXA REPENTINAMENT DE LA BICI I OBLIGA A VICENT AMB EL SEU FERRO I SENSE SUSPENSIÓ DOBLE A PARAR I FRENAR POSANT PEU A TERRA. DESGRACIADAMENT EN EIXE MOMENT HI HA UN MAMONASO!!!! QUE ENS FA UN BOOK DE FOTOS, TIRANT-NE FINS A TRES EN UN MOMENTET. SERÀ CABRÓ EL TIO.

jajaja i deieu que no us habia fet foto....... ajjaa mira que heu fet el ridicul... menos mal que no tenieu a pepe aprop sino escara se esta riguent ara jajaja

ANÒNIM JAJAJA ha dit...

PONS ON ESTÀS?
COMENTA LES FOTOS DE LA BAIXADA DE LA BICI, MJAJAJAJAJAJA.
LES FOTOS VOS AGAFA RIENT-VOS A MES NO PODER.
PAREIX QUE VAU ANAR A RODAR I NO A COMPETIR JAJAJAJA.
ES POT OBSERVAR, CLARAMENT, QUI FA TAPÓ EN LES TRIALERES, JAJAJA

PONS ha dit...

Será posible, mira que liu van dir ben claret al tio, no volen fotos!
Quina manera de deixarnos en evidencia i tot per culpa del tio de la tija pija que ens va trencar el ritme tan bo que porten baixant i després ens va deixar tirats. En la proxima marxa antes de apuntarnos parlarem amb els fotografs. 30 Km de marxa a tot hostia juanme el tipo i dos voltes que baixe de la bici i ahí están els cabrons, esperanme.....

JOANFE ha dit...

Pons els fotografs no es posen en els camins de asfalt o de pedra jaja van a una cursa de muntanya no de carreteros jeje, aixi que es posen on es fa peludet aixi que ja saps per un modic preu te ensenyarem a baixar trialeres...

Sort tens que pepe no te internet ara...

jorge ha dit...

Pons mare meua kina pelada no stan fent-te, jajajaja Hauràs de tornar a fer la marxa de xaló i fer-te les fotos adequades per a enviar-li-les a tio de les fotos i q s'ensenye a fer-ne, jajajaja

ale pus, el divendres anem a fer la ruta de Ontinyent- Banyeres de Mariola-Naixement de Vianalopó-Bocairent-Ontinyent.

Tot açò si no plou, calr.

PONS ha dit...

Quina envetja Jorbe, l'any pasat vaig fer amb Jaume la ruta d'Agres pasant per el naixement del riú Vinalopó i va ser una pasa. Pasatú be i ja ens contaras. Per demá com está el tema? ara ploú pero crec que dema dona milloría de temps

Jose La Font ha dit...

Si no plou dema eixim, no? per a dema ja donava millor temps.
dema parem a esmoçar o anem al bar rita????

Anònim ha dit...

Demá a les 8 al Prado. Está previst fer marquesa, riú de Gata i toritos. Agafeu esmorzar que demá toca bar rita a no ser que el temps empijore i tingam que acudir a alguns dels nombrosos bars de la sona que Pepe coneix.

TONI46 ha dit...

DEMA ENS VEGUEM AL PRADO

PACO ha dit...

OK Ahi estare , jo fare marquesa i riu i tornare que tinc dinar dema. dewwww

Jorge ha dit...

Finalment, per decisió tècnica (jejeje) s'ha suspès la ruteta del Vinalopó. Sembla que al ploure les sendetes del naixement s'han cobert d'aigua i està complicat l'accès.

Ale, pus demà acudiré jo també al Prado a les 8.

PACO ha dit...

Joanfe , mes fotos!!! ixiu tu , Pons, Vicent , Aparisi i Jorge.

https://picasaweb.google.com/bttbernia/Tossalet#

JOANFE ha dit...

mes fotos del dia de la marxa