dissabte, 23 d’abril del 2011

RUTA FULL EQUIP EN DIVENDRES SANT


Vaig arribar al cuartel general i estava el tema a tope, havien eixit desprès de la pluja tots com els caragols jeje arrearem cap a la marquesa pujant per la urbanització i tots fins dalt sense posar peu a terra i baixar com una fona ni vam mirar que estava banyat, de ahi per sendes i camins entre ceps fins la pinada del estanquer i riu avall tot enfanga-et però no va ser impediment perquè alguns incitats per Pep feren el peralte't famós, en acabar tot esmorzant al Bar Rita amb vistes a una baixada de un monto de terra enorme-que Jose Luis va fer mentres estàvem tots en la boca oberta (hi ha vídeo de prova), de ahi altra vegada per sendes i camins fins la senda dels toritos però esta vegada cap amunt i molt cap a munt, com se nota quan un entrena, Toni ha fet un canvi de nivell físic brutal, ens va pujar a tots dalt, despres tocaba baixar i ahi vam disfrutar com a xiquets ho vam baixar tot fins el escalo del arbre que el van fer els que no havien fet mai com si res fora jeje, desprès el botets dels marges i cap a Pedreguer a fer-nos un bon cervessot, amb les cames carregades i el somriure a la boca de disfrutar de un ruton full equip.










16 comentaris:

TONI46 ha dit...

la volteta va estar super divertida i exigent, hi haura que repetirla mes vegades pq acabes en molt bon sabor de boca i desvanit.
Dema si no plou al prado per donar una volteta i estirar les cames.

PONS ha dit...

Molt guapa la ruta d'ahir. Es una de les que mes m'agrada ja que es exigent a la volta que divertida i lo millor de tot es que van acudir cuasi tos els membres del grup. Jo demá no podre eixir, estaré per terres de la vall. El dilluns si no ploú si que ting ganes d'eixir un ratet per el matí.

PACO ha dit...

Hello xics , molt bona ruta i millor la companyia de cuasi tots, llastima que no tingera temps i no l´acabara amb vosaltres pero en vaig lliurar de la mega puja als bous!!!! jejeje jo ixire dema un ratet o dilluns encara no ho se , de totes formes al prado a les 8 un dels dos dies.

Jose la font ha dit...

Jo dema tb estare a les 8 en el prado, pero no vuic fer la volta molt llarga

JOANFE ha dit...

La ruta va estar genial!! Si no plou cosa que dubte.. ens vegem qui vaja a les 8 al prado tant diumenge com dilluns, jo podre fins hora de esmotzar que es pascua i no es pla de allargar mes.

farem ruteta intensa i despres a esmorzar..

qui ve??

JOANFE ha dit...

Avui hem fet la font del gel i hem baixat bruts de fang i amb el somriure a la boca. Dema si no plou eixideta fins esmorzar, a les 8 al prado. Qui ve?

PONS ha dit...

Compteu amb mi per dema si no plou

PACO ha dit...

Hola Xics , llastima no haver pogut acabar la ruta de avui pero tinc un costipat de cojones i no podia seguir ( si de normal ja no puc...) encara e pillat plutja baixant. Dema no conteu amb mi estare al llitet curant el costipat i descansant que el meu cos esta tocat. Ja xarrem pasevo be!!!!

JOANFE ha dit...

Aiguuaa!!!!! Altre dia sera, per compensar me he pegat un esmozar en els pedregueros que no hem puc ni menejar, jeje. El dissabte mes...

JOANFE ha dit...

els dimecres a les 7:00 quedarem per pegar una volteta de 1 hora i estirar cames, rapidet i mes este qeu despres hi ha futbol del bo.

qui vulga vindre que ho diga i quede en pep.

jose la font ha dit...

si no pasa res jo si q ixire...

demóstenes ha dit...

Este dissabte eixireu?Dóna aigua caguen. Se me rovellarà la bici de no gastar-la.

GINETAS BIKERS BTT PALAFOLLS. ha dit...

una ruta guapa y muy divertida,que bueno peña que os lo monteis tan guay ..!!! saludos..

Jose la font ha dit...

Jo aquest cap de setmana no estare i si, dona aigua.

Sabeu algo de German?? esta desaparegut

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEEEE BON DIA A TOTS

ESTIC VIU ENCARA QUE NO ISCA A RODAR EN VOSALTRES. ESTIC ACABANT DE RECUPERAR-ME DEL MUSCLE I LA SETMANA QUE BE JA ESTARÉ OK.

ENS VEGEM

AU CACAUS

VISCA EL BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JOANFE ha dit...

Ja era hora que donares senyals de vida. M'alegre de que estigues millor. Recuperat prompte