dimarts, 21 de juny del 2011

AQUEST DIUMENGE FOTO OFICIAL!!!



Com ja tenim tots el maillot, quan entrem en Juliol es molt dificil quedar casi tots per festes a tots el llocs i per xiquets que naixen, el millor es fer la foto oficial aquest diumenge com es va parlar, intentem estar tots i així cambiem la foto del blog que esta un poc desfasada, per els que no puguen estar tot el diumenge en la bici per ahí, si poden estar en el maillot posat al Prado a les 8 per fer la foto i despres ja fa el que tinga que fer.
Per el demes despres en anirem de ruteta, la que vulgueu que fem i en acabar cervessot i a les 12 a casa que ja calfa el sol.

Eixe es el pla.... confirmeu assitencia tant si aneu com si no.

19 comentaris:

VICENT ha dit...

JO ANIRÉ A FER-ME LA FOTO OFICIAL.
HI HA QUE AFEITAR-SE?
DEMÀ DIMECRES EIXIM?

jose la font ha dit...

crec q al final si q podre anar a ferme la foto, em fare el monyo...

Carles ha dit...

Començare a llevar-li la pols a la mtb per el diumetge far la foto.

demóstenes ha dit...

Jo este diumenge no puc, estaré en la provincia de Granada, si voleu vindre amb les bicis fins allí m'agafe el maillot!!

demóstenes ha dit...

Es pot fer festa ¿sense? drogues http://www.youtube.com/watch?v=QuQIwHSbmC4&NR=1 juas juas

paco ha dit...

jo vaig! Pero dissabte en costara anar a la pelu i sesio de rayos uva!

JOANFE ha dit...

jo tinc turno a les 7:00 del mati en diumenge a la esteticien per pintarme i ferme el monyo com les festeres jajajja

Solano tb me ha dit que ve el diumenge.

ximo crec qeu sols faltaras tu i victor feste una foto en el maillot que despres la afegim en el photoshop jeje

carlos la bici eixa dira este home on va??? jeje

G ha dit...

VENGA NENAS , EL DIUMENGE TOTS EN LA POMA NETA I BEN DEPILAETES.

AU CACAUS

TONI46 ha dit...

A LES 7.30 EIXIRE, NO SE'N ANEU TANT LLUNT,

PONS ha dit...

Compteu amb mi, esta vesprada aniré al barber a que m'arregle una miqueta. Supose que amb el Photoshop podren arreglar el tema de les canes i les arrues. Jaume Aparisi també ma dit que estará el diumenge. Esta vesprada no compteu amb mi, el bonobici el reserve per el finde.

PACO ha dit...

Jajajajaja German esta tan emocionat depilantse la poma que no a posat el seu nom!!!1 jajajajaja Toni46 en conter de renyar tant confirma asistencia!!! jujujuju

Carles ha dit...

¿¿En la ruta de diumentge anem de BAR o de BARrita??

PONS ha dit...

Com está fent calor la idea es anar de Bar Rita acabar prontet la ruteta (sobre les 12 aprox.) i després tirarnos de cap al primer bar que veguem a hidratarnos de ceba.

JOANFE ha dit...

que ruta voleu fer el diumenge?? per no estar pensant alli que fem o deixem de fer

Carles ha dit...

Si puc triar (dic si puc, perque ja he perdut el dret a triar al estar tant de temps sense ixir amb vosaltres) lo menos tecnica posible.

Podria ser pujar cap a Senija per els tunels i anar per alli la Vall del Pop per alguna ruteta de les que he fet per alli dalt i despres baixar i empalmar amb le sd egata Gata.

PONS ha dit...

Per el diumenge parlanto ahir per la nit hem pensat que es millor quedar a les 7,45 per adelantar, ja que el tema de la foto ens atrasará proú i después eixim molt tart a rodar. Axina que ja sabeú sobre les 7,45 per fer la foto.

jose la font ha dit...

x mi perfecte, m'entres fem la foto es fan les 8 i dspres fa molta calor

PACO ha dit...

Joanfe , tens les fotos al correu Hotmail.

Dew

TONI46 ha dit...

EM FA UN MAL LA CAMA DE COLLONS. VAIG A CAMBIARMELA PER UNA DE TITANIO, A VORER SI AIXI MARXA MILLOR. JEJJEJE