dilluns, 27 de juny del 2011

RUTA DEL DIA DE LA FOTO OFICIAL





Pues faltaba gent pero ens hem fet la foto oficial fins que algun dia se alinen els planetes i estem tots per fer-nos la refinitiva, de moment esta es la oficial .


Despres cadascu al seu rollo i la majoria a fer Ruta, la ruta era proposada per Paco i no va defraudar gens alguns la coneixien algun pero jo sols alguna part, Paco tenia rao estaba xula xula, apenes hem tocat asfalt i no es massa exigent tecnicament pero divertida com ella asoles, i el ritmet que portavem telaa, el tio pep esta molt fort sempre tirant. algunes arrapades i baquets pero tots sensers cap a casa.



En deficnitiva ruta molt xula i amb molt bona companyia..


TRACK DE LA RUTA


35 comentaris:

GERMAN ha dit...

ahi estem ahi estem,, ke bonicos que ixim.

menuda cuadrilla jeje

PACO ha dit...

quins insurrectos!!!!! Bona ruteta i bona cronica Joanfe , i el retime cabronnnssssssssss joder que manera de tirar i jo arrapant!! i tot per anar a nadar mamonasos!!, de tornada encara la vaig fer mes llarga i al deixar a Carles a casa vaig anar fins La Xara i per camins i via del tren fins Ondara un poc enfadat, pero ja se me pasat! paseu bona setmana UN BESITO!!!

PACO ha dit...

Mirant la foto l´unic que te abdominals soc jo!!!!! tinc uno!!!! jejejejejejeje

PONS ha dit...

Mira que estem guapos totos davant les ulleres tipus gay que porten alguns. La ruteta va estar molt que pero que molt be, antes feiem proú km. per fer tan sols la triatlera de les terrases i ara cuant aplegem a la triatlera ja en hem fet unes cuantes.

Carles ha dit...

Ruta molt xula.

Si fereu mes rutes com esta i menos de "barranquisme" m´animaria a ixir mes voltes amb vosaltres.

jejejjejeje

vicent ha dit...

mira que estem guaposssssssssss!!!!
sols faltaba pintar-nos les ungles

JOANFE ha dit...

hem arribat a les 10.000 visites del blog, tot un exit!! qui ho diria..

Aquest dimecres ruteta desempalaga-setmana no?
a les 19:15 per la Beniarbeig road,qui ve?

PACO ha dit...

Som internacionals!!!!!! jejejejeje

jose la font ha dit...

la ruta va estar genial!! Seu vam pasar en grande. Paco, no et queixes d abdominal q jo et faig companyia, pero es que tinguem molta ganeta, jejeje...

vicent ha dit...

esta vesprada no m'espereu que tinc reunió

jose la font ha dit...

Jo tampoc ix esta vesprada!!!!!

TONI46 ha dit...

paseu a per mi a les 7.25, a ma casa.
aleeee

GERMAN ha dit...

JO HUI IMPOSIBLE

AU CACAUS

paco ha dit...

avui ixideta per helicoptero i cap a casa,per cert molta gent entrenant per el terme!!

JOANFE ha dit...

nosaltres eixideta per asfalt i cami de terra ara toca aixi perque jose no te el colse be encara..

PONS ha dit...

Com está l'asunt per este finde?
Jo el diumenge puc eixir fins les 11-12 h. aproximad. Qui ve?
Alguna idea per veure quina ruta fem?

paco ha dit...

jo anire per el meu conter aixina podeu anar al vostre ritme.

PONS ha dit...

Paco, el ritme del grup es el mateix desde el primer al últim. Aixina que deixat d'anar asoles (vas a ser pare pronte i no es moment que et pegues un bac tu asoles per algú raco i tingam que anar a buscarte) i estigues a les 8 com un clau al Prado.

demóstenes ha dit...

A vore, demà eixiu? Diumenge eixiu?
eixiu els dos dies?

JOANFE ha dit...

Jo cap dels 2 dies. Pero com me entere paco que vas asoles et punxe les rodes
. Tots a una per molts anys

demóstenes ha dit...

Jo puc eixir un dels dos dies però depenent de que faça la gent serà un o l'altre. Per altra banda tinc que netejar encara el pantaló així que millor diumenge, si algú ix!!

GERMAN ha dit...

JO NO PUC NI DEMA NI EL DIUMENGE.
A PASAR-HO BE

ADEUUUUUUUUU

PONS ha dit...

Ximo, en principi Paco i jo eixim diumenge, encara que jo no podré fer-ho molt llarc.
Algú mes s'anima o esteú ja de festa?

demóstenes ha dit...

Ok, diumenge doncs a les 8 al prado

paco ha dit...

ok joanfe i pons a les vostres reflexions.diumenge a les 8 pues!

jose la font ha dit...

jo el diumenge tambe ix! Q vos pareix si ixim a les 7:30 aixina anirem 1 miqueta mes fresquets...
Dma ix algu?

paco ha dit...

no conteu amb mi diumenge, ja tindreu noticies meues!

PONS ha dit...

Val Paco, esperem que siguen bones. Si a Ximo li pareix be podriem quedar a les 7,30 tal com diú Jose. Mes frescoreta i mes hores de bici

garrotipadur ha dit...

quina fotaca més bonica,eixiu de categoria.

jose la font ha dit...

al final dema q fem, eixin a les 7:30 o a les 8?

PONS ha dit...

Si Jose,dema a les 7,30. Ximo m'ha confirmat l'asistencia. Del resto de gent no se res. Aixina que a les 7,30 al prado ens fem un cafenet i arreem els que estem

PACO ha dit...

Xeeeee , alguns ja o saben per ser integrans de la colla d´amics pero per als que no JA SOC PAREEEEEEEEE jejejejejeje ara entenc a Pons en el tema de la son , joder que manera de pasar son!!!!! al final tot be , mare i xiqueta tots de pm !! ja tinc monillo de bici!! no tenim cronica esta setmana?? no puc deixarvos soles!!!!!

vicent ha dit...

enhorabona paco, m'alegre molt per la teua paternitat i si tot està bé millor.
ves comprant una funda, per a que no agafe pols la bici, jajajajaja

GERMAN ha dit...

ENHORABONA PACOOOOOOOOO, M,ALEGRE QUE VAJA IXIT TOT BE I ESTIGUEU PERFECTES. A DISFRUTAR DE LA XIQUETA.

AU CACAUS

PONS ha dit...

Enhorabona Paco, m'alegre molt de que esteú els tres be. Ara a pasar els primer dies que son els mes complicats i ja veuras com aprens fer vida dormint cuatre horetes al día, jajaj. Respecte a la crónica jo la prepararé i li la pasare a Joanfe perque la publique. Ximo i José Luis paseu-li les fotos a Joanfe.