diumenge, 12 de juny del 2011

Ruta Diumenge





Hola Xics, avui toca ser cronista un altra volta perque el Oficial esta fent un triatlo.
A les 8 estavem al cuartel general Jose Luis, Toni, Pepe , Ximo i jo , em fet basicament lo que es la ruta nocturna per els tunels de Gata , trialera de Senija ( am  versio nova que a trobat Pepe) i de aci a fer les terrases de la torre i cap a casa amb paseig inclos per el rastro de Pedreguer( Viver de lladres de tot tipus) . Al final 47 km i a les 11.45 estavem Jose Luis , Pepe i jo fentmos un cervessot al carpanta. Ruteta rodaora i bona , pero lo millor la companyia i el fi de festa amb la cervesota!!! per cert , esteu fets uns bous tots i jo a remolque!!!! ale reis!!!!
A PER CERT a segut el dia dels esbarsers!!!! estem tots marcats de arrapaes, per prova deixe  una foto amb un puto esbarser al mig de la trialera de Senija on Jose Luis a quedat fet un cristo de les arrapades!!! Bona setmana a tots!!!!!!!!

47 comentaris:

JOANFE ha dit...

YEEE!!! BONA RUTAA!! SE SEGUR HO HEU PASAT GENIAL, JO COM UN XIQUET, HE ESTAT EN EL TRIATLO CROSS I AIXO ES LO MEU.. EN LA BICI DE MUNTANYA VOLABA PER LES PISTES DE TERRA, QUE MANERA DE DISFRUTAR!!

TONI46 ha dit...

COM HEU QUEDAT A SANTA POLA?

JOANFE ha dit...

molt be toni ho vam pasar geniali al ser amb bici de muntanya pues millor. vosaltres per el que vec tb molt be.

El dimecres eixim com sempre qui vulga vindre que avise per si tenim que esperar

Jorge ha dit...

Jo baixaré i ixiré amb vosaltres el dimecres.

A Santa Pola impressionant!! cada vegada m'agrada més. Molt bona companyia i moltes rises!!! q és lo millor

JOANFE ha dit...

Si als que provaran en septembre els agrada el tema, la de Santa pola que es en bici de muntanya es per disfrutar.
http://ondaratriesport.blogspot.com/

El dimecres al hora de sempre a les 19:45 a la carretera de beniarbeig cap a pedreguer.. qui ve? De moment jorge, jo, crec qeu Pep i qui mes? es per si es fa tard esperar... Pons li podria llevar el rovell a la bici no?

vicent ha dit...

jo vaig, però no és a les 7:15?

JOANFE ha dit...

si perdon 19:15

GERMAN ha dit...

JO TAMBE A LES
19.15 H

GINETAS BIKERS BTT PALAFOLLS. ha dit...

saludos bikers,que no decaigan las rutas y menos en este tiempo la cervecita,recuerdos para todos..!!!

TONI46 ha dit...

JO TAMBE VAIG PERO TENIU QUE ESPERARME FINS LES 7.30

PONS ha dit...

Quines bones rutes que es marqueu i quina envetja. A la bici de ves en cuant li lleve la pols perque estiga prepará per cuant plegue el moment, jo crec que será antes de que el xiquet vaja els 14.

JOANFE ha dit...

collons Pons a vore si es un pollet i no un xiquet que tens que estar tot el dia calfant el niu... Pep esta insoportable ja no sap en qui clavar-se aixi que ves dient a casa que la bici te que eixir de ves en quan jeje

PONS ha dit...

Aprofitant que esta vesprada venen els sogres de visita podria fer una escapaeta i eixir amb vosaltres. Ens veguem a les 19'15 a la carretera de Beniarbeig-Pedreguer.

vicent ha dit...

prova primer la bici abans d'agafar-la per si està revellada jajajajaja

TONI46 ha dit...

ESTIC BALDAET, EM FA MAL TOT DE CORRER AHIR,
AÇO DEL TRIATLO TROBE Q ES FARA PROU DUR, JO DIRIA QUE MOLT, PERO NOSALTRES AVANT

JOANFE ha dit...

Ja hem va dir Paco que vas a pretar massa, tu poc a poc meloon sino acabaras baldat, espaiet i en bona lletra quan te dones conter te trobaras molt millor, pero feu-li cas.

Pons per la teva informació Jose Luis, pep i Toni se han apuntat a correr en Paco,el primer dia sols va vindre Toni jeje pero ahi estan com a campions.. en dos dies ja els tenim ahi arrimant-se al nostre culet a la meta de les curses ejje

JOANFE ha dit...

AVIS IMPORTANT!!!! El senyor mahiiiques diu que paseu acabar de abonar el que es deu i agrafeu el maillot de eixaeslamarxa que ja estan en la tenda. Aixo vol dir que prompte tenim que fer una bona eixida i esmortzada per fer foto oficial, pero sols hi ha un requisit... tenim que estar tooottss, aneu proposant dia.. podria ser el diumenge 26??

GERMAN ha dit...

OK, PER MI BE EL DIA 26.

PASSARE PER MAHIQUES A PEL MAILLOT

AU CACAUS

Carles ha dit...

Per mi be.

PACO ha dit...

Hola Xics , si no pasa res de nou el 26 be per mi , crec que encara no sere pare per eixos dies!!

TONI46 ha dit...

COM ESTAN ELS MEUS XIQUETS ACCIDENTATS EN EL DIA DE AHIR?

vicent ha dit...

Dos puntets en la cuixa i a la marxa.
però m'ha dit que vida normal.
qui més va estar accidentat?

demóstenes ha dit...

Xeee, qué va passar? Vau fer algun camí a la travessa? Conteu la crònica per a aquells que no vam estar. I recupereu-se els que s'hagen accidentat!

paco ha dit...

vicent,pepe i els demes ,espere que estigeu be! A mi en va pasar un lexus a tota ostia per el mateix puesto!

Carles ha dit...

QUE A PASSAT??

HI HA ALGU GREU??

Espere que siga poca cosa i estigue tots be en uns dies.

GERMAN ha dit...

BON DIA XIQUETS , KE ET MILLORES VICENT,

VAIG PARLAR AHIR PER LA NIT AMB PEP, I EN VA COMENTAR QUE ESTABA BE, ALGO DOLORIT DEL BAC

MILLOREU-SE

GERMAN ha dit...

BON DIA XIQUETS , KE ET MILLORES VICENT,

VAIG PARLAR AHIR PER LA NIT AMB PEP, I EN VA COMENTAR QUE ESTABA BE, ALGO DOLORIT DEL BAC

MILLOREU-SE

TONI46 ha dit...

VICENT, SI DOMES TAN LLEVAT 2 PUNTS ES PQ NO ANAVESA AMES DE 190KM/H, AIXO ES BO. M'ALEGRE QUE NO HAJA SIGUT RES. RESPECTE A PEP M'HA DIT QUE TE ALGUNA CREMAETA A LA CAMA I AL BRAÇ, QUE LI VE AL PELO PER NO ANAR A CORRER ESTA VESPRADA.
QUE BE LI HA VINGUNT, AIXINA SE LA LLIURA!!

JOANFE ha dit...

Dimecres accidentat, vicent en un bac tonto en la eixida de la senda abans del cementari de jesuspobre se va clavar per el culet la menata del freno pero se va enganyar de forat i hem va fer un nou.. dignostic dos punts i vida normal... aixi que ara li tocara fer vida normal que no ha fet mai jajaj vicent ara tindras que ensenyarte el que es la vida normal jeje.

Despres del helicoptero anva jo per el cami de asfalt com si fos meu i un bmw de cara va faltar un pel permenjarmel com si fos un miura viag fer el rettall i pep que anava darrere va caure en la grava del susto i al final jo res de res i pep raspa a la cama...

Dia accidentat que esperem no es repeteixca.
ja teniu cronica jeje

demóstenes ha dit...

Al final dema hi ha euixida nocturna¿

Jorge ha dit...

Ànim amics!! Recupereu-se el més aviat possible. Ja he parlat amb Vicent i m'ha informat, quina mala passada. Ànim altra vegada!!! i poseu-se bons!!!

GERMAN ha dit...

XIMO DEMA SI VENS A LES 20.30 EN MAHIQUES, PASSA A PEL MALLOT QUE JA ESTA

XIQUETS, DEMA IXIM AMB EL MAILLOT EIXAESLAMARXA

AUUUUUUUUUUUUUUUUUU CACAUS

PONS ha dit...

M'alegra saber que els dos accidentats están be. La bici te estes coses, algunes voltes fem triatleres que posen els pels de punta i no pasa res i ahir que lo mes complicat que van fer es el helicóptero mira lo que pasa. El disapte hi ha eixida? Trobe que puc eixir un parell de horetes.

GERMAN ha dit...

PONS ESTA NIT FEM LA MARXA NOCTURNA PEP, JOSE LUIS, MORANT I JO. DE SEGUR QUE NOSALTRES NO IXIM DEMA DE MATI


COM ESTA L,ASUNT PER AL DIUMENGE?????

demóstenes ha dit...

I jo. Jo també m'apunte a l'eixida d'esta nit. Sopem de barrita? No sopem? Hem encomanat alguna cosa a algun lloc?

garrotipadur ha dit...

gràcies per la informació del maillot i passaré la propera setmana a per ell.
De l'eixida el diumenge 26 ho tinc mal perquè el 25 vaig a pego a festes i es farà tard però vosaltres feu marxeta i ja voré com queda la foto.

VICENT ha dit...

NENASSSSSSS?
QUÈ FEM EL DIUMENGE?
EIXIM O ENS QUEDEM DORMINT?
HORA I LLOC, I COM NO, SI ESMORZEM AL BAR RITA O AL BAR NORMAL.

PONS ha dit...

Els de la noctura com van quedar anit? Encara esteú per el tallarina? Jo demá a lo millor puc eixir un parell de horetes. Digueu hora i puesto i vos acompanye un ratet.

jose la font ha dit...

sobre la foto oficial podria ser el cap d setmana dl 3 d julio? Jo el dl 26 no stic.

TONI46 ha dit...

ENS HO VAM PASAR PIPA!! UNES RISES I UNES PARIDES TOTALS.
XE, VA ESTAR MOLT PERO Q MOLT BE. HO REPETIREM L'ANYS Q VE.

SI IXIU DEMA DIGUEVO. VORE COM HO TINC, PQ EL BONOBICI TROBE Q EL VAIG ESGOTAR ANIT.

ALEEE BONICOS

paco ha dit...

hello! Acabe de parlar amb pepe i no ixira dema, de jose luis no se res ,jo si que tenia idea d ixir pero mes tardet,esta nit tinc sopa,si anara a les 8 estaria al prado si no estic aneu vosaltres a la vostra i jo ixiria mes tard. Dewwww

PONS ha dit...

Paco, jo estare a les 8 al Prado, Vicent tu com eu tens?

JOANFE ha dit...

Salutacions desde terres castellanes. Ja vec ho heu passat genial. Tinc mono de bici!!!

PONS ha dit...

Disfruta de les vacances Joanfe. En cuant a la foto per mi no hi ha cap problema, falta veure si a Paco li ve be, ja que trobe que espera familia sobre eses fexes.

GERMAN ha dit...

DEMA NO IXIRE.

HE RODAT ESTA VESPRA UN RATO DESPRES DE LA RESACA D,AHIR JEJEJE

ENS HO VAM PASSAR DE CATEGORIA, MIRANT ELS CULETS DE LA RUBIA I LA MORENA DE XABIA BIKER,S EHH MORANT??? I SI ENS VAM RIURE,

TOT UN EXIT, ES TINDRE QUE REPETIR

EL COLOFÓ FINAL CUBALIBRE AL TERRA PEP PANTANI I JO I CAP A CASA.

AU CACAUS

VICENT ha dit...

XIMO I JO EIXIREM TAMBÉ, DEMÀ A LES 8 AL PRADO.
ADÈU NENAZASSSSSSSS, BAR RITA O BAR?

paco ha dit...

lo de la foto cap problema,a la meua dona li toca el dia 4,pero quedem iau si no pugera anar en poseu amb photoshop iau! Jejeje per mi cap problema! Dema no se si anire pons!