diumenge, 10 de juliol del 2011

Cronica del finde de la Soletat patrona D´Ondara!!!






Hello xics , aci deixe la cronica del finde , a falta de dema que al ser festiu algun ixiran , jo no.
Divendres: erem Vicent, Pepe i jo ferem el bucle Jesus Pobre- Helicoptero i a casa prontet.

Dissabte : el dia de la confusio, al final degut a un malentes amb Joanfe , ausensies justificades i NO justificades ,  sols erem German i jo i SORPRESA!!!! sabeu quina ruta varem fer???? ho deixem a la vostra  imaginacio pero es molt , molt molt facillllllll , va una pista : a mi m´agrada molt i vaig sempre que ixc sol,   hoooooooo que faciiiilllllll jajajajaja.

Diumenge : Erem Pepe, German  i Jo i ferem el col du Parfum amb bici al coll inclos i de aci a fer poble fantasma i per la marineta i via del tren cap a casa a les 11.

Si el dilluns algu ix que pose algo!!!!! bo xics que la nana plora!!!!! dewwwwww

11 comentaris:

PACO ha dit...

Joanfe conta algo de triatlo olimpic!!!!

PACO ha dit...

Pons conta algo de la Vall de Gallinera!!!

PONS ha dit...

Collons Paco, fa cuatre dies que has segut pare i eixes tres dies seguits, que sort tens. Pues jo m¡he tirat uns dies tranquilets per la vall, fent eixides amb la bici per els matins aprofitant la frescoreta pero en plan tranqui.

TONI46 ha dit...

AVUI EIXIM EN LA BICI?

jose la font ha dit...

Jo si que vuic ixir esta vesprada, pero no eu tinc segur, despres vos eu dic

PACO ha dit...

Jo estic ixint tots els dies , si algu vol..... es lo que te tindrer vacances!

JOANFE ha dit...

jo esta setmana festes a pedreguer, la que ve de viatge, i l'altra sant james, aixi que tot el que resta de juliol eixire quan podre pero els dimecres segur que no, jo el finde tenia gana de eixir, el diumenge algu li ve be fer ruta??

TONI46 ha dit...

QUI IXCA A LES 7.25 MA CASA. PEP M'HA DIT QUE ANEM A GATA MATETXA. JEJEJE

paco ha dit...

joanfe, jo diumenge si i recorda i et portare els diners d la penya.

PACO ha dit...

esteu tots de vacances????? dema ix algu?? jo ixire ja que sera uns dels pocs dissabtes que puga ixir , si algu ix ja sabeu!!

JUAN EG ha dit...

hola soy juan el compañero de juanfe,, nada simplemente deciros que el domingo disfrute con la compañia de baikers de eixaeslamarcha btt, a la que juanfe me presento y a la que espero volver a rodar con todos vosotros que soy geniales!! hasta muy pronto,, nos vemos y gracias!!!