diumenge, 24 de juliol del 2011

Adivina adivinanza jujujujuju qui tindra una com esta?????

19 comentaris:

PACO ha dit...

Mondraker Factor RR 2011

vicent ha dit...

pepinazooooo!!!! de bici.
ara no fará falta que pedalege, eixa bici va asoletes per la muntanya

PONS ha dit...

I jo que pensava que els xiquets venien amb un pa debaix del braç i resulta que la teua portava un pepino bici

JOSE LA FONT ha dit...

Paco, si no m'enganye eixa es per a pepe, no????????????

PACO ha dit...

Efectivament Jose , es la nova de Pep . Pons ojala fora la meua!!!! es de Pep!!!!

JOANFE ha dit...

per cuatre duros mes el tio pep millora el cuadro a tope gama el cabro!! si es quee.... val la pena trencar el cuadro jo el any que ve la tire per el barranc a vore jajaa

JOANFE ha dit...

yee en acabar sant jaume ens posem les piles i a fer muntanyaa ehh qu ehi ha que baixar les farteres com siga jeje

PACO ha dit...

http://www.mondrakerstore.pt/store/index.php?pag=news&news_id=82

Mireu quin aparato esta pendent de patentar Mondraker , tremola Cannondale!!!! Joanfe estic amb tu al 100%

demóstenes ha dit...

Mireu que vos sembla açò http://bitURL.net/bw8f Podria servir-nos a nosaltres per a les bicis??

PONS ha dit...

Com estan els festerets? Fem algo el diumenge o estareú resacosos?

jose la font ha dit...

jo si que tinc ganes de eixir a estirar les cames i baixar els exesos de festes. Ens vegem a les 8 en el prado?

PONS ha dit...

Per mi perfecte. De moment ja som dos. Qui mes s'apunta?

JOANFE ha dit...

Jo si no pasa res tb vaig. Depen de com acabem el dinar jeje

JOANFE ha dit...

avui he fet perleta!!! massa festa i massa mojitos.

Comença la rutina aixi que el dimecres toca ruta i posare falta a qui no vajaa.. vaaa

PONS ha dit...

Que t'agrada masa la festa perdut!
Al final hui herem Vicent, Ximo, José, Pistola de Beniarbeig i jo. Hem fet marquesa, poble fantasma i esmorsaret en Denia. Al final han eixit uns 50 km. que no está gens mal. Per cert la torna a Denia ha segut amb molt bones vistes

paco ha dit...

xeee esteu tots be? Cuant de temps sense pasar per aci! Dema toca helicoptero per estirar cames. Pons explicam aixo de les vistes! Jejeje

jose la font ha dit...

Paco, posat en situacio: baixem del poble (que no pasen ni les sargantanes) i de repent arribem al Mena i... que bonico que es el estiu i la platja...

paco ha dit...

jejeje tindrem que anar diumenge pues!

garrotipadur ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.