dilluns, 18 de juliol del 2011

La ixideta de avui

Bueno xics , àreix que la temporada de bici va calmant, ara venen  festes per tots els pobles i estara dificil ajuntarmos , jo per la meua part i trobe que tots els Ondareros fins Agost res de res de ixir diumenge . Ara que estava agafant la forma!!!! jejeje No em faltat cap diumenge i trobe que ara toca agafar algun mig petet que altre i donarli vacances a la bici que tambe seu a guanyat!!!.
Avui erem al prado per fer la ruta de despedida fins agost : Joanfe, Pepe, Toni, Vicent, Pons , German , Ximo i jo , al final esperant a uns i altres ens em ajuntat amb els de Ondara a Pinyo i ahi que ens em anat tots junts  a fer Marquesa i riu de Gata , de cami ixint de Ondara ens em trobat a tres xics de Denia que tambe an vingut i al final erem vora 20 tios en bici, mare pareixia el tour el dia de plateau  de baille , a estat  xulo anar tants tios junts!!! al final despres de fer la marquesa i cuasi arribant al riu de Gata Pepe a sentit com la roda de darrere ballava i al final  taxannnnnnn triangle traser partit!!!! ale de aci xano xano pep i jo a ca Corder a esmorsar i la resta a acabar el rui de Gata i esmorsar tambe , al final i despres de la gran esmorsada de fi de temporada en decidit , Ximo , Vicent , el xic de Benidoleig i jo anar a fer el fi de festa fent el bucle de Jesus Pobre, Bueno xics , FALTA CONFIRMAR LA FETXA DE LA NOCTURNA QUE SERA EN AGOST!!!

Ens veiuem prontet.

Que fara la senda del Helicoptero sense vorem durant dos setmanes????? Pobreta , pobreta.....

19 comentaris:

PACO ha dit...

Per cert , en el post anterior teniu un mega video per si no el avieu vist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VICENT ha dit...

PONS ENVIA'M L'ENLLAÇ DE LES ULLERES DE SOL FASHIONS.
VIPARUBIO@HOTMAIL.COM
GRÀCIES

jose la font ha dit...

paco, sta setmana encara stas d baixa x paternitat?

paco ha dit...

no jose, avui e tornat a la crua realitat! Uf que dur! Mes que pujar el sigili amb el plat gran! Jejeje

PONS ha dit...

Vicent, t'aplegat el mail?

jose la font ha dit...

este dimecres ix algu? Aixi fem l'ultima d dimecres avans d st. Jaume

VICENT ha dit...

OK PONS M'HA ARRIVAT.
JOSE C REC, QUE IXEN DIMECRES PERÒ AMB LA BICI DE CARRETERA.

JOANFE ha dit...

Salutacions desde terres da castellans malfaeners. Per el que vec la gent va amariconantse amb bicis flaques uuyuyuy. Mal assunpte molta ploma vec jo jajaja.
per aci vinga fartar i no fer res, no entreneu massa momonazoos

PACO ha dit...

Tanta flaca tantra flaca!!!!! jo li he dit a la Mondraker : el teu amo estara dos setmanes sense agafarte , sen va a minjar, beurer i no creurer aixi es que la pobra o te clar , fins agost te vacances , ahi tornarem a ixir juntets cul amb silli jejejeje.

demóstenes ha dit...

Joanfe ja t'he enviat les fotos del mcgyver de l'altre dia i un video amb la roda alça, quan vulgues pots posar-les...

TONI46 ha dit...

hi ha algu q ixca avui en bici?

garrotipadur ha dit...

pons ja t'has apuntat al duatló de santa pola? jo m'he inscrit avui i també s'apunta més gent de benissa.

Adéu i estem en contacte

PONS ha dit...

Hola Victor. Encara no estic apuntat, pero no tardaré massa ja que les plaçes s'acaben enseguida. Algún triatleta mes s'apunta?

TONI46 ha dit...

ALGU S'APUNTAT A LA MILLA DE MORAIRA? A PART DE MORERA.

paco ha dit...

jo estic apuntat a la milla de sant jaume! Prado amunt prado avall! Jujuju

jose la font ha dit...

eixos triatletes que no apreten molt en st. Jaume que eu pedran tooot...

PACO ha dit...

Joanfe , tenim el mailot i el culotte del campio del Tour!!!! jejejejeje

JOANFE ha dit...

Yee si tio que fort!! Jo lanimava i tot en la crono, me resultaba familiar Jeje pero nosaltres ho plenem millor que eixos son un sac de ossos.

Anònim ha dit...

val pons,doncs ja anirem parlant de la prova i si anem tota la gent de benissa i ondara junts.

salut!