dimarts, 5 de juliol del 2011

FONT DEL GEL-MACGYVER (by pons)















Ja que els nostres dos cronistes oficials no van acudir a l'eixida del diumenge per motius ben diferents (Joanfe fent triatlones i posant-se com un bou i Paco que ha sigut pare este finde) m'ha tocat a mi per elecció popular.

A les 7,30 en punt estaven en el Bar Prado Jose, José Luis, Toni, Solano i Ximo. Un servidor va arribar deu minuts tart.

Es decidix fer la ruta de la Font del Gel ja que era la que menys podia castigar el dolorit braç de José Luis.

A pesar de no eixir el sol, la pujada a la Font del Gel es va fer amb un calor sofocador ja que no feia pràcticament res d'aire. Sobre les 9,30 arribem al nostre destí on després de refrescar-nos i esmorzar en el bar-rita afrontem el descens dels ja arxiconeguts tobogans de la Font del Gel, uns amb més empenta que altres.

Després de reagrupament ens dirigim cap a la senda de la muralla de Fontilles la qual després de la disputa de l'Open de la Vall de Laguar estava molt neta i ràpida.

En eixe punt José Luis nota que la roda posterior perd aire pel que parem i comprovem que ha punxat. Després d'unflar la roda continuem esperant que el liquide tubeless selle la punxada però açò no ocorre ja que té una bona raja en el lateral de la coberta.

No queda una altra opció que posar una camara per a continuar però qual és la nostra sorpresa quan descobrim que els que portem camara anem amb vàlvula grossa i els que porten rodes de vàlvula fina han eixit de casa amb una mà davant i una altra darrere (cosa molt de moda últimament).

Justament José Luis que sempre va carregat fins dalt amb tots els pertrexos inimaginables per a donar-nos cobertura tècnica en les nostres avaries eixe dia no havia agafat la motxilla.

En eixe moment és quan ix el macgyver que cada un porta dins.

En un primer moment s'intenta posar un parxe per la part externa de la coberta la qual cosa no dóna resultat. Després d'aconseguir un metxero d'un amable agricultor de la zona Solano intenta sellar la raja amb unes metxes que portava però tampoc sella la fuga.

En això que veiem una vella coberta tirada en el lateral del camí i després d'esmolar unes pedres aconseguim tallar-la en tires per a poder embolicar la coberta amb ella i amb brides subjectar-la (que manetes està fet el Solano). Li donem aire a la roda i després de comprovar que no perdia iniciem el camí de volta ja per asfalt i amb precaució.

Perdoneu el tocho però és que no es comptar les coses amb menys paraules.

Au,

25 comentaris:

JOANFE ha dit...

Molt bona crónica Pons, per el que vec vau tindre mes macgiver que bici jeje son coses que pasen..

Donar la meva enhorabona al nostre segon cronista per la seva recien paternitat, tinc ja ganes de veure eixa careta, res Paco ara disfrutar de la peladilla dormint poc pero i tocant poc la bici, pero tot sacrifici val la pena... enhorabona!!

VICENT ha dit...

MAC GYVER ES QUEDA CURT AL VOSTRE COSTAT. D'AVUÍ EN DAVANT, NINGÚ PORTARÀ MOTXILLA PQ NO FA FALTA.HI HA ALGÚ QUE NO EN PORTAVA MAI, I NO FARÀ FALTA QUE SE LA COMPRE(JOANFE CARPANTA).
PONS LA FOTO DE LA TEUA BICI NO ESTÀ FETA EN LES ANTENES DE RAFOL?
ESIXA PIJADETA ÉS PROU XUNGA!!!!

Carles ha dit...

Bona cronica.

Si, la gent es ta fent-se molt competitiva, abans anaven tots en motxila, camares, bocadillo, bidons ...., i ara res de res, i per esmorçar mitja barrera i au.

Ahh. Pons que no t´enganyen, els "carreteros" vam ixir del Prado passades a les 7:35 i allí domes estaven Toni i Jose, dels altres no es sabia res.

I PEP? ON ESTAVA? ESTA FENT-SE FESTERET.

PONS ha dit...

Quin ull mes bo tens Vicent. Pues resulta que ahir per la vesprada la meua dona sen va anar de compres i vaig pensar... aprofite e ix un ratet amb la bici a estirar cames. I res, pensat i fet men vaig anar a estirar les cames al repetidor de Segaria. Aixó si, les tinc tant estiraes que ara mateixa no encara no me les trobe. Pepe esta fent-se un perdudtet, quin bandido.

Jose La Font ha dit...

Bona cronica Pons, pero ens flata la foto que va fer Ximo per a certificar el "apanyo" de Va fer Felipe i que va durar fins a Pamis, jejejeje....

paco ha dit...

hola xics! Moltes gracies a tots! Ja estem en casa ,que ganes teniem! Bua una experiencia brutal! Ara necesite dies d 48 hores! Jeje ara tinc 15 dies i mirare d agarrar l bici algun mati,tinc mono! Joanfe,ja podem delegar la cronica en pons que el tio es un crac!!! Un besito a tots.

PONS ha dit...

A vore xiquets, ahir vam estar parlant de anar esta vesprada una ruteta per la marjal de Pego aixi que en un principi havien quedat baix de ma casa a Beniarbeig sobre les 7,15. Encara esta en l'aire si podre anar o no ja que tinc que fer de guia. Si voleú quedem en el pont i si puc anar continuem en la ruta prevista i si no pues vos la puc explicar o fer-ne un altra.

TONI46 ha dit...

PASEU A PER MI A LES 7.25

JOANFE ha dit...

clar seras tu la reina de saba!!! jajaja.. paseu a per mi diu el tio, ja te val!!
Quedem al pont de Beniarbeig a les 19:30 i de ahi fem marxa qui no estiga a 19:35 que esprinte per agafar-nos.

Aquest finde jo podre eixir dissabte i diumenge qui s'apunta??
el dissabte jo pare a esmortzar caiga quien caiga i el diumenge el que vulgau.

PONS ha dit...

Al final no podre eixir esta vesprada.

PACO ha dit...

Jo porte la bici avui al taller , si no pasa res i va tot be , dissabte ixire jo a rodar un poc pero diumenge siiiiiiiiiii que vaig!!!!! pero , pensare la proposta de Joanfe de esmorsar dissabte!!!! bua avui fa una setmana que no toque la bici.

VICENT ha dit...

ESTA VESPRADA ENS VEGEM EN LA CARFRETERA!!!!

GERMAN ha dit...

ESTA VESPRA NO CONTEU AMB MI

DISSABTE I DIUMENGE SIIIIIIIIIIII

ESMORZAR????? DE CATEGORIAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AU CACAUS

MOLT BO LO DE LA REINA DE SABA!!!!

AYYY ANTONIET ANTONIET

TONI46 ha dit...

JAAAA VEUSSSSSS!!!!
SOU UNS CALAMARSSSSSSS.....

AIII GERMAN, ULTIMAMENT FAS BOLA EN NOSALTRES, ALGO TINDRAS PER AHI..

GERMAN ha dit...

L,ESTIUET L,ESTIUET TONI

PERO DISSABTE I DIUMENGE ESTIC AL PIE DE CAÑOÑ

paco ha dit...

esta vespra ixideta rapida jesus pobre-helicoptero, confirmats pepe,jose la font i jo. Algu mes? .joanfe dime on esmorseu dema i jo fare calculs. A per cert a les 19 es la ixideta.

VICENT ha dit...

A LES 19 HORES ON?
SI ESTIC BÉ, SINO FEU MARXA

JOANFE ha dit...

LA IDEA SERIA QUEDAR A LES 8 PEGAR UNA VOLTETA PER NO TINDRE REMORDIMENTS I ESMORTZAR JAJA QUI S'APUNTA, JO EL DIUMENGE TINC CAMVI DE PLANS I NO ANIRE.

PACO DISSABTE DE VESPRA ANIREM A VORE LES TEVES XIQUES, VAL? QUE TINC GAN DE VORE EIXA CARETA JA.

paco ha dit...

en casa pepe matix! On esta bancaixa vicent.

PONS ha dit...

Pues jo, gracies a les gestions fetes per la meua dona he arreplegat 3 dies amb casa, pensió completa i gastos pagats a la vall de gallinera, aixina que no compteu amb mi per este macropont (el dilluns es festa a Ondara). Si algú s'anima i te ganes de pujar a la vall jo estic intentant que capiga la bici al cotxe. Fariem alguna ruteta molt xula per la zona

garrotipadur ha dit...

molt bon arreglo que vau fer i bona crònica.
Jo passaré el finde fora i per al dilluns com és festa faré una eixideta corrent per muntanya amb el maillot d'eixaeslamarxa,ja penjaré alguna fotet.

Si algú s'anima a vindre que avise per ací,adéu i a passar bon cap de setmana

garrotipadur ha dit...

una altra coseta,ja han obert inscripcions per al duatló de santa pola,algú s'apunta?
http://www.duatlonsantapola.com/

JOANFE ha dit...

Pues res vec que no se apunta ningu. Uuy crec que fins que no pasen festes no se tornara animarvel tema

paco ha dit...

xa QUINS pardals! Al final german i jo sols per el mon! Joanfeeee nosaltres varem dir que si ixiem! Tanta festa a pedreguer nubla la memoriaaaa jejeje dema posare fotos que no tenen desperdici! Jo dema o deixe en el aire,ara mana la nana! Besitos

JOANFE ha dit...

ehhh vas dir qeu faries calculs pero de confirmar res, vaig posar l'hora i preguntar qui venia i no va parlar ni el tato, dic pues ala mitga volta al coxí que vindra be per dema descansar...