divendres, 15 de juliol del 2011

senda del helicoptero 002.AVI

10 comentaris:

PONS ha dit...

Quin crak estas fet Paco. Per ser el teu primer video esta molt be, tal volta alsar una miqueta la cámara. Jo ara de moments els disaptes no puc eixir fins ben tart i cuant em deixem, pero este diumenge si que puc eixir. He parlat amb Pepe i hem quedat a les 7'30 al prado. Confirmeú asistencia i ruta

JOANFE ha dit...

molt xuloo paco!!! tens camera?? en dos dies ja estas editant video amb musica i tot ejje.
Avore dema conteu en mi encara que a les 7;30 per el que tenim festes a pedreguer es un poc promptet pero alli estare.
Supose que sera la ultima eixida oficial de diumenge de este mes perque despres tenim el paro de Sant James, aixi que dema toca ruta xula i anar mudats en el maillot oficial!!

de moment que jo sepa ve paco, pepe, pons, toni, jo i qui mes??

paco ha dit...

jejejeje la camara es d un amic, tens rao pons! Enfoca molt avall, la proxima sera millor! Jo dema si pero no la fare molt llarga que estic mort d son! dema ens vegem!

VICENT ha dit...

PACO, ESPACTACULAR!!! PAREIX UNA BAIXADA DELS PIRINEUS!!!!!
S'HEU FIXAT AL VIDEO QUE EN EL MINUT 2 I 23 SEGONS HI HA UN BITLLET DE 20 EUROA A TERRA, AL COSTAT DRET DE LA CÀMERA.
VAIG A AGAFAR LA BICI A VORE SI ENCARA ESTÀ ALLÍ.JAJAJAJAJAJA

Jose La font ha dit...

Molt xulo Paco, dema no conteu amb mi, que estic per terres de La Font. Pero per al promix dimcres avans de Sant Jaume si que vuic eixir...

Jorge ha dit...

yeeee bikers com va el pedaleig!!! ja veig q no pareu cabr... jejejejeje. quan torne no pdré ni fer un 1 Km, jajajajajaja Salutacions des del Perú.

GERMAN ha dit...

OK CONTEU AMB MI. DEMA A LES 7:30

GERMAN ha dit...

OK CONTEU AMB MI. DEMA A LES 7:30

demostenes ha dit...

Arribe ara de vore harry potter, si aconseguisc alçar-me a les 7:30 estic al prado.

paco ha dit...

tranquil ximo que jo encara estic vetlant i no d festa! Jejeje