dimecres, 21 de desembre del 2011

CIRCUIT 2012 BTT DE LA MARINA ALTA I BAIXA I LA SAFOR



AQUEST ANY 2012 ES DURA A TERME UN CIRCUIT DE PROVES BTT EN LA MARINA ALTA I BAIXA I LA SAFOR.






Han fet un calendari impresionant les tenim casi totes aprop de casa en Beniarbeig e inclus una nocturna per Jesus Pobre i tot, aixi que alguna hi que anar, us pase el calendiari per si es voleu planificar el any i participar en alguna:




1ª PRUEBA.- La Vila.joiósa, Domingo, 4 de Marzo 2012.Salida a las 9h, Pabellón polideportivo....


2ª PRUEBA.- Beniarbeig, Domingo, 18 de Marzo 2012.Salida 10h, plaza ayuntamiento.


3ª PRUEBA.- Benidorm, Domingo, 1 de Abril 2012.Salida a las 9:30h, Pabellón polideportivo.


4ª PRUEBA.- Xaló, Domingo, 22 de Abril 2012.Salida a las 9h, Plaza Iglesi

5ª PRUEBA.- Xabía, Domingo, 13 de Mayo 2012.Salida 9:30h, Avenida Jaume 1(puerto de Javea).


6ª PRUEBA.- Llíber, domingo, 27 de Mayo 2012.Salida 10h, Plaza Ayuntamiento.


7ª PRUEBA.- Pego-Alcalá, Sábado, 9 de junio 2012.Salida 15:30h.


8ª PRUEBA.- Altea, Domingo, 17 de junio 2012.Salida a las 9h, Passeig Calvarí.


9ª PRUEBA.- Jesús Pobre, Sábado, 7 de Julio 2012. (NOCTURNA).Salida 21h, Club de golf La Sella-Marriot.


10ª PRUEBA.- Finestrat, Domingo, 16 de Septiembre 2012.Salida a las 10h, Plaza Mayor.


11ª PRUEBA.- Villalónga, Domingo, 23 de Septiembre 2012.Salida a las 9h, Paseo Presbitero Giner.

12ª PRUEBA.- Callosa d´en Sarria, Domingo, 7 de Octubre 2012.Salida a las 9h, Plaza Mayor.


13ª PRUEBA.- Orba, Domingo, 21 de Octubre 2012.Salida a las 9:30h, Plaza Ayuntamiento.


14ª PRUEBA.- Polop de la marina, Domingo, 2 de Diciembre 2012.Salida 9:30h, parque Don Miguel.


15ª PRUEBA.- Castell de Castells, Sábado, 8 de Diciembre 2012.Salida a las 9h, Avenida de Denia.

18 comentaris:

PONS ha dit...

Ufff, que bona pinta. Joanfe tenim algún enllaç?
Este 2012 promet.
Circuit BTT, Circuit a peu Marina Alta i tots els duatlóns de la federació.
Si conegeú un bon abogat especialitzat en separacions paseume el tlf.
Jo encara que no siga funcionari també tinc un parell de setmanes de vacances aixina que si algu s'anima........

Splu ha dit...

Quina meravella tu!!! la mondraker està tremolant només de sentir-ho.

Haurem de començar a fer-la rodar q la tinc un poc abandonada.

TONI46 ha dit...

molta pasta, molta passsttaaaa, lalalalaaaaaaaa.
ai mare, ens quedara alguna setmana de vacançes?

jose la font ha dit...

si que te molt bona pinta...Hi han algunes cuantes q si que les farem, no? Per cert, enguany es podriem animar i fer la de la via verda fins a Elx, que vos pareix?

vicent ha dit...

ayyyyy mare, no tindrem temps ni de menjar amb tanta prova per davant

garrotipadur ha dit...

si que pinta bé,jo pense que en faré algunes almenys les de la comarca perquè tenim bon terreny.

Ale gent i passeu un bon nadal,no farteu molt!

TONI46 ha dit...

si algu te vacançes dilluns i vol eixir un ratet que ho diga.
jo estic disponible.

jose la font ha dit...

yee gandularros!! Hi haura que admar pensant en cremar els torrons que ens em menjat...
No fem una eixideta esta setmana?

demóstenes ha dit...

A esta xica sí que l'emociona de veritat anar en bici http://goo.gl/CMhFE . I això que es carretera si arriba a ser de muntanya....

PONS ha dit...

A veure gentola, estic de vacances i este dijous a les 10 em deixen una 29 per probar. Si algún desqueferat (o funcionaris de vacances) te ganes d'eixir que estiga el dijous a les 10 en mahiques

paco ha dit...

pons, ja contaras com va eixa mondraker finalist 29er que li tinc ganeta!!

jose la font ha dit...

sta vespra em qdat German i jo x eixir a les 15:45 en pollos paqui, algu s'apunta?

Pons jo t'avise si puc eixir dma i vorer eixa 29

PONS ha dit...

Per este disapte fem eixideta i despedim l'any com cal?

TONI46 ha dit...

COM HEU QUEDAT AMB L'IXIDETA DE LA 29?

jose la font ha dit...

yee! Jo tambe vuic ixir dma. A les 8 en el prado?

PONS ha dit...

José com ningu dia res i havia quedat amb Jaume Aparisi hem quedat devall casa ja que els dos som de Beniarbeig

jose la font ha dit...

Pons, al final no ixire, feu marxa.

I feliç any a tots!!

PONS ha dit...

Feliç any nou