diumenge, 18 de desembre del 2011

Cronica del finde prenadalenc


Bueno xics , aci estem un altra volta... avui erem ben pocs pero ben avinguts i a les 8:15 estavem al Prado German , Jose La font i jo , ahi tambe estaven uns insurrectos amb unes bicis flaques i lleges de collons que havien quedat per fer carretera( ara ja se el perque el blog esta setmana estava mort) eren Pons , Joanfe, Vicent i Toni , en deixe algu???? es que despres en renyen.......
Bueno fora bromes ixirem de cami al Sigili  i este no defrauda , a pujar!!!! ja dalt xarraeta i la opinio es que no ens agradava a ningu dels tres baixar per la trialera eixa radical i German ens dona la solucio: baixar per una pista(fotos) que no coneixien ni jo ni Jose i bua que guapaaaaa!!!! molt xula German!!! un 10!!! de aci quedem fer les antenes de Segaria ja que Jose ni German havien anat mai , ni jo...... jajajajaj i ahi que ens anem a pujar un altra volta  ale pues xano xano amunt( antes de pujar em robat unes tarongetes radioactives perque ens donaren força) , fotos , vistes i a baixarrrrr , en la baixada em vist una senda i ahi que ens em anat a explorarla i vaja merda , no tenia ixida i em perdut 30 minuts explorant i no em pogut fer res mes que tornar enrrere!! be baixada , senda del gegant de pedra i de cami a casa per la mina de Beniarbeig i per la cantera de Segaria i a casa a vorer el final del equip campio del mon de clubs : EL BARÇA!!! jejeje  be xics a esta un bon mati de xarraetes , rises i un bon raato amb els amics. Paseu bona setmana i paseu Bon Nadal tots.
Un besito!!

12 comentaris:

JOANFE ha dit...

Bona cronica i bona ruteta, curteta pero xula i si la pista eixa es molt bonica.
Els enmariconats haviem quedat per fer la cursa del titot a Xalo, que per cert ens hem endut el titot per el club mes nombros, jeje ara ens el tindrem que menjar menys mal que venia ja preparadet jeje

jose la font ha dit...

Paco, si no es x les taronges no pujem a les antenes!!! Que menut aire fea alla dalt

Carles ha dit...

BON NADAL A TOTS!!!!!!!

PONS ha dit...

Bona ruta, no aneu amb tonteries, directes a per els ports mes alts de la zona. Bon Nadal a tots.

jose la font ha dit...

bon nadals a tots!!!

TONI46 ha dit...

BON NADAL BONICOSSSS

Splu ha dit...

Bon Nadal peladilles!!! i força al pardal!!!

JOANFE ha dit...

Bon nadal a toots!! que despres toca cremar polvorons!!!

vicent ha dit...

que passeu bones festes montain bikeros.
recorde que estic tots els nadals de vacances, i estic disponible, jajajaja

demóstenes ha dit...

Xee Bon Nadal a tots. Jo el dilluns 26 no treballe, si voleu que fem una eixideta...

paco ha dit...

bon nadal campeons!

GERMAN ha dit...

BON NADAL XIQUETS, NO APRETEU MOLT AMB EL XAMPAÑET I EL TORRÓ

DEWWWWWWWWW