dijous, 15 de desembre del 2011

Gata Monumental

Hola Xics!!! disculpeu a Joanfe i a mi per el retras de la cronica , han segut motius de faena per part dels dos.
Diumenge estavem al Prado a les 8 Toni, Joanfe, German, Vicent, Ximo Lapierre, Aparici( amb bici de carretera i tot) i jo , ixirem cap a Beniarbeig per que Aparici canviara de bici i tipo verano azul   cap  a Gata a fer la ruta bautitzada per el nostre volgut i lesionat Pep GATA MONUMENTAL, la ruta es compon de fer Serrellars , pujar i baixar , heavy i calvari . Ferem Serrellars que estava molt banyada i cuant estavem dalt un xic amb una Epic 29´er molt guapa( a mi en fan gracia este bicis ) i de aci la baixada desafiant el piso molt umit i banyat i a fer la Heavy  . en acabar alguns es quedaren a esmortzar ( Ximo, Joanfe, Vicent i German ) Aparici i Toni cap a casa i jo a correr mon sol. Jo vaig continuar fins Xabia , vaig pujar els pujols i a fer Poble Fantasma i per la marineta i via verda fins casa. Bona ruteta junts , ja feia temps que no era el grup tan nombros!!! bon ratet i bones rises junts!!!!
Ni hi han fotos aixi es que pose una que m´agrada per la nostalgia.... jo tenia la mateixeta!!!!

11 comentaris:

demóstenes ha dit...

Hi havien dos Ximos al Prado, Lapierre i jo. Ahir li vaig enviar alguna foto a Joanfe. Nosaltres després d'esmortzar ferem l'helicoptero i cap a casa.

vicent ha dit...

ostia!!!! quina horquilla més guapa, qué és?
l'últim model de fox, crec que és, la rxz*140 fox instrumental.
el seu preu oscila entre 2 i 4 cèntims d'euro, jajajaja.
quin classic de bici, per a culs gordos o per a dues persones.

paco ha dit...

ximo disculpa,no ho recordava.

PONS ha dit...

Paco, centrat mes en fer les cróniques que després venen les critiques, jajaja.
Ximo encara estem esperant la foto panorámica aixa que vas fer a Castells.

paco ha dit...

tens rao pons!! Pero ni joanfe ni jo podiem i va ser un poc improvisat! A la proxima al cabet a la faena. Mola la bh bicicros he????

paco ha dit...

jo ixire dema ,si algu vol.

demóstenes ha dit...

Tota la raó tens Pons. L'acabe de compartir en facebook però, per si algú no en té http://goo.gl/PNudh És possible que vos demane instal.lar alguna cosa per a poder vore-la bé.
Demà no sé si eixiré, tota la setmana he estat un poc costipat.

Anònim ha dit...

Ahhh, la propera vegada no vos menegeu si no voleu eixir tallats a la foto :-P

jose la font ha dit...

jo dema tb vuic ixir, a les 8 en el prado!!

paco ha dit...

german,jose a les 8 al prado pues! Toca ruta memorable! Ximo si vens segur que et nombre en la cronica teu promet...

demóstenes ha dit...

Jejeje. No patisques Paco, un despiste el té qualsevol. Al final no he anat perquè preferisc que el costipat és cure un poc. No se me nota massa però he tingut una setmana de mocs i mal a la gola. Millor curar-lo un poquet més abans d'eixir en este fred i vent. Passeu-ho bé!!