dimarts, 6 de desembre del 2011

Collao Laguar-Benichembla




Bueno , avui festiu tocava ixideta i a les 8 estavem al Prado German , Jose La Font i jo ( a les 8:15) jejeje cafenet i decidim anar a la font del gel que feia temps que no anavem , de pujada per la retoria xarrant i descubrint nous camins i al anar a crusar al Girona , sopresa!! porta aigua i tenim que recular!! de cami a Orba en piquem amb uns carreteros i ja a pujar com a locos!! quedem en fer la font del gel i el panta d´isbert pero en arribar a la font algu diu: anem a fer el collao????? i tots dalt de la bici a pujar i pujar i pujar joder ,  en Benimaurell estaven a 500 mts i dalt del collao a 826  tot aixo en 4 km jo en la puja e caigut un bac a 4 k/h jajaja e que estaria pensant....    la puja al collao es molt guapa i les vistes brutals!!! desnivells del 17% i en arribar dalt , fotos i ve lo bo  baixada fins el rui gorgos i Benichembla a"tumba abierta" bua que vistessss i que baixaaaaa....   ja baix de cami a casa per Benichembla ,  murla , Orba i  a casa , ruta molt xula , en principi voliem fer senda i posarmos de fang fins les selles per el panta pero al canviar a segut casi tota de asfalt pero molt guapa!!! cuasi arribant a Ondara ens trobem a un giris amb bicis i gossos solts i els em deixat un recadet he German????? jejeje ara conteu com anat la cursa i la marxa btt....  fins dijous?????                                                                                                                                                                                                     http://www.endomondo.com/workouts/mcS5YP_6CZc

15 comentaris:

vicent ha dit...

quines fotos de diseny més guapes!!!
paco explicam com es cau de la bici a 4 per hora!!! jajajajaja

jose la font ha dit...

yee! La ruta a pesar que va ser cuasi tot de asfalt, va estar guapisima. Sols per les vistes i el aire que hi ha alla dalt val la penya.
Paco, German. Que aguerem fet si el Gorgos hagera portat aigua? Jajaja

JOANFE ha dit...

bona cronica!! el paisatge no defrauda que es la vall de laguar.

Estem esperant la cronica de la marxa de castells en alguna foto, algo aseat vamos jeje....... va pons gossarroo

paco ha dit...

jajajaja vicent,estava posantme la manega be i se me va girar el manillar i no vaig poder traurer la cala i 90 kilos en canal a terra. Tinc un xixo al genoll k te cagas jajaja patoset que es un! Jose ,si hagera portat aigua la faena havera segut guapa jajajaja

GERMAN ha dit...

YEEEE, LA RUTETA DE AHIR VA ESTAR DE CATEGORIA,; SI EL RIU HAGUERA BAIXAT AMB AIGUA, PADRE, HIJO I ESPIRITU SANTO. AVORE QUI ERA EL VALENT DE RECULAR.

PER LO DEMES UN MATINET PLE D,ANECDOTES, RISES I BONA COMPANYIA.

DEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

PD: DEMA ALGU IX????

PONS ha dit...

Enhorabona per la ruta Paco, cuant se te clava una ruta en el cap no pares hasta consegui-ho. Jo ahir vaig pujar una miqueta mes alt que tu, uns 1.080 m. i em va pareix veure per la zona de Laguar un tio grandot caure de la bici, series tu?, jajaja. En cuant tinga alguna foto li pase a Joanfe cronica de la marxa de Castells. Paco si vols batre el teu record d'altitud en bici deuries de vindre a verla algún día.

paco ha dit...

ok pons queda pendent ferla i faras d guia! La ruta es molt xula i estic content d no posar peu a terra cap rato i ho pasarem genial! Pons segur k desde castells degereu sentir el ruido del bac!! Jajaja per cert ja tinc un altra ruta en el cap ja vou contare...

jose la font ha dit...

dma eixim German i jo a fer el pare pere i tornar x la via verda. Tinguem previst tornar pronter. Algu mes s'apunta?

JOANFE ha dit...

fem eixideta el diumenge? m'acople on vulgueu anar, qui vol anar??

PONS ha dit...

IIIEEEEEE!!! Açò ésta mort. German compta'ns que vau fer ahir. Fem eixideta este diumenge? A veure si ens ajuntem uns quants que ultimament estem molt dispersats.

GERMAN ha dit...

JO PER MI EL DIUMENGE OK. ANEM ON VULLGAU.

EL DIJOUS VAREM KEDAR AL CUARTEL AT EIGHT OCLOCK JOSE LA FONT I JO, I XINO XANO CAP A L,ERMITA DEL PARE PERE ( RUTA QUE ENCARA NO HABIA FET JOSE), AMB UNES VISTES ESPECTACULARS JA QUE EL DIA ESTAVA CLAR. ARRIBAREN FINS LA COVA DEL CAMELL, I BAIXAREM PER LA TRIALERA QUE HI HA ABANS D,ARRIBAR A LA COVA. ESTAVA XUNGUISIMA DESPRES DE LES ULTIMES PLUTGES.VAM BAIXAR CAP A LES ROTES I PEL PASEO XINO XANO A DENIA I PER LA VIA VERDA CAP A CASA.

RUTETA CURTA PERO MOLT DIVERTIDA.

PACO, JA TENS LA RUTA PREPARADA???

FINS DIUMENGE

DEWWWWWWWW

paco ha dit...

conteu amb mi per diumenge! German no tinc idea pero algo pensarem! Jajaja

demóstenes ha dit...

Jo també m'apunte el diumenge, a on vulgueu.

PONS ha dit...

Ens veguem dema a les 8 al Prado

jose la font ha dit...

iieeee! Dema jo no ix xq men vaig a la font. Disfruteu de la ruta i a vorer si ixim entre setmana que vuic estrenar els lunis que me comprat.