dilluns, 31 de gener del 2011

FINDE ENTRE GATA I CALP

El dissabte vam eixir Pons, pepe, Jose luis, German, Vicent, ximo i jo, la idea era anar cap la trialera de les terrases de la torre pero estaba el tema molt mullat i ens vam decidir anar a gata que no hem anat mai jeje, vam fer una trialereta que coneixia ximo i vicet curteta pero xula, i despres la heavy que no falla mai, esmotzar a ca corder i calvari on Jose i jo vam fer la travesa, despres alguns van anar a fer la baixada del riu amb gent de Benitatxell que troabarem per el cami.


El diumenge anarem a la KDD de btt calp i xabia bikers, eixirem de calp per senda molt xula i encararem a fer la pujada de la solana de bernia, eixa que se veu desde la autopista que sempre he tingut gana de pujar, pues la vam pujar pep i jo mano a mano disfrutant del un marco incomparable, depres pararem en el mirador que hi havia una franquicia del Bar rita, i despres un trocet curt de rampa inclinada i ja estavem dalt, ara tocaba baixar i tela que hi havia baixada, primer una part tecnica amb el colofo de un escalo amb una pendent canyera que vam fer sense problemes i despres una part de tralera rapida que anavem com a bales cara avall, vamos vam disfrutar com a xiquets fins baixar a Pinos alli teniem que esperar perque dalt un va trencar, i com estevem euforics ens vam fer un cervesot de pam mentres esperavem jeje. de pinos cap a calp un altra trialera pero amb massa revolta per el meu gust, els de xabia deien que hi havia una millor que baixaba a una hermita eixa la deixem per la proxima. no vam acabar la ruta perque es va fer algo llargueta la espera aixi que enacararem cap als cotxes, pero la experiencia molt bona, vam gaudir de un bon dia de bici.


FOTOS

VIDEO







22 comentaris:

Carles ha dit...

Pep estaria content, el bar d´esmorçar no li agradaria massa, pero la cercessota que te a la ma li deguera compensar.

I jo vaig fer carretera, carretera i carretera.

JOANFE ha dit...

tomaaa video!!!!
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=191867967508986&comments
Els de xabia han fet un video xulisim de la eixida del diumenge, la baixada que es veu a pepe i a mi no se aprecia en el video pero la inclinacio era casi vertical, una passaaa!!

crec qeu si no tens facebook no se pot vore..

PONS ha dit...

Pues tens rao, els que no tenim el facebook del collons, no podem vorel. Tu que eres un manetes mira de posar un enllaç o de baixar-lo al blog per que els mortals el pugam veure

PACO ha dit...

Xeee bona cronica, espere que ho pasareu molt be per les fotos es pot deduir que si ara vore el video a vorer. Pepe esta content perque va tindrer recompensa cervessot que te cagas!!! mareee que boooo

JOANFE ha dit...

Ja estan les fotos i el video de xabia biker's penjats en este blog, au cacau

PACO ha dit...

Molt bones les fotos pero que moooollllttttt boooo el video!!!!!

a ha dit...

Xe Pons k manera de fer el rudicul ens fas kedar malament a tots.
Per cert aixo k pareix una baixaeta de no res es una pared.
Joanfe lo de sempre cada dia millor eixes croniques.

JOANFE ha dit...

El dissapte fem terrases de la torre no? i per la nit sopadeta, la idea es el diumenge no fer res?

JOANFE ha dit...

Pons te falta de que li donem una master class de posar el culet arrere, perque ell ho haguera baixat en la xorra...

PACO ha dit...

Joanfe , jo diumentge no ixire ja que tinc que anar a per als meus pares que venen de viatge i tinc que estar a les 11 en benidorm, a apart de la sopaeta!!!

PEP SEBERO ha dit...

BON DIA:
Es la primera volta k escric tan mati, hui men vaig a vore rodar cotxes a xest al palco de profiltek.
Hui fem bola.

PONS ha dit...

Será posible!, pero no vegeu que es Jaume qui em para cuant anava a tirarme amb una sola roda. Per cert, que algú li explique a Pepe com es posa el culet arrere, que cualsevol dia es deixará les dents per ahi

Carles ha dit...

Despres de vorer el video crec que Pons te ja encomanat la bici de carretera i que d´ara en vant ixira amb mi.

PACO ha dit...

Pepe enchufeeeeeeeee heeee????? ja contaras algo!!!! Pons tu ni caso tu a la teua!!! jejeje

PONS ha dit...

Gracies Paco, es que esta setmana tocava clavarse amb mi. I aixó que fa 4 dies que els han llevat les rodetes de darrere la bici, que gentola. Carles, antes muerto que carretero, jajajaaj.

JOANFE ha dit...

pons tu no fajes cas sino que te esperen pujant....

anonim 2 ha dit...

no cal k li feu la pilota a Pons, k va kedar mal i punt. A las imagenes me remito, eixes no enganyen, bueno en la pendent si

PACO ha dit...

anonim 2 qui es?

PONS ha dit...

Jo també tinc ganes de saber qui es l'anonim este, perque mira que es burlonet, mes que jo, jajaj

Carles ha dit...

Jo crec que l´anonim 2 es Pep, pero es una oponio, que m´escuse si m´enganye, encara que casi posssaria la ma al foc que es ell.

Pons, i ves pensant fer-te "carretero", jejejejee

JOANFE ha dit...

açi estan les fotos baixades de el blog de btt ifac

https://picasaweb.google.com/105796631481871391865/KDDCONBTTIFAC#

i mira por donde el anonimo2 i el senyor Pons es veuen tb en circustancies comprometudes ahi esta la prova jajaja pareix el papa quan baixa del avio i besa la terra on arriba.

https://picasaweb.google.com/105796631481871391865/KDDCONBTTIFAC#5569240987227920130

(ho ha pasat pons que conste jaja si es vengatiu el tio ajja)

JOANFE ha dit...

jo 27 si pasa res crec que si puc anar.. si voleu obrim un post i ens apuntem ahi.