dimarts, 11 de gener del 2011

KDD EN ELS DE XABIA BIKERS


Vaig quedar en Vicent un xic de Xabia biker's per convidarlos a fer una ruta per la nostra mallada, La idea de la ruta seria:


Quedariem a les 8 en Ondara en el bar prado com sempre, pujariem cap al sigili en benidoleig pujada curta pero empinada, per despres baixar la trialera cap a benidoleig, despres aniriem cap a tormos i pujariem fins el segon poble de laguar de ahi cap a la font del gel on agafariem la trialera amb els tobogants divertits, senda i cami fins murla o aniriem a la hermita baixariem altra trialera , de cami cap a casa per senda i trialera fins Orba i despres per camins de la retoria fins Ondara. Ruta completeta i divertida que espere els agrade als nostres amics de xabia.

ja confirmareu qui veniu espere que tots ells venen amb gent de tots el nivells aixi que no cal patir per aixo... au cacau

26 comentaris:

Carles ha dit...

¿ Quin dia ?

JOANFE ha dit...

perdon!! este diumenge dia 16 de gener se me habia olvidat posar el dia. La eixida me han demanat que siga a les 8:30 per donar temps a ells de vindre, aixi que seria estar a les 8:30 dalt la bici ja.

demóstenes ha dit...

A vore si puc tornar a convencer a la dona per a que em deixe eixir el diumenge...

PACO ha dit...

Jo vaig , si dius que va gent de tots els tipus de condicio fisica jo vaig . Ademes aixa ruta ja la he fet amb vosaltres i no fa molt.
i si no puc pujar el calvari de murla pues baixe de la bici!!!!
Dewwwwww

PACO ha dit...

Per cert Molt bona la iniciativa Joanfe!!!!

vicent ha dit...

Jo sí que voldria anar el diumenge per fer eixa ruteta, guapeta de veres!!!
Qui és Demóstenes?, eixa car no hem sona de vindre amb nosaltres amb la bici, te cara de mala llet.
Ja concretem definitivament l'hora cap el divendres.
adèu a tots els bikers.

JOANFE ha dit...

Demostenes es el teu amic ximo, si fa cara de serio si jeje la iniciativa ha segut de ell al veritat, pero es una bona manera de fer germanor en este esport amb gent de la zona.

JOANFE ha dit...

La ruta la conegem tots pero esta xula, pero aixo si no es podra esmotzar en el bar sino no la podrem acabar..... uuuyy pepe quan se entere jajajaja

GERMAN ha dit...

OK, SI NO PASSA RES JO EL DIUMENGE CONTEU AMB MI.

EL DISSABTE NO EM FEM UN CURTETA PER A SOLTAR CAMES???

PEP,KE ANEM DE RECAPTEEEEEEEEEEEEEEE EL DIUMENGE.

AU CACAUS

PONS ha dit...

Si no pasa res tambe podeu comptar amb mi, també será un ruteta dura pero comoda compara amb la d'este diumenge. Pepe, se que estas en l'ombra llegint lo del esmorzar,
no penses dir res? jajajaj. Vols que et prepare un sandwich de pechuga de pavo?
Carles, espere veuret este diumenge que ja esta be de tanta sopaeta que no tens cuatre dies.

PONS ha dit...

Per cert, venc casco catlike ultim model per 50 €, te molt poques eixides i de regal un parell de guants d'hivern.
Joanfe a tu puc ferte algun descompte, jajaja

PACO ha dit...

Pons la cronica meua la tens dos post darrere de este pero com vaig anar soles pues nia poc que contar!!!! avui con el trainer ja no vol saber res de mi pues he ixit soles i me trobat a Gaspar el fotografo i em pegat una bona volteta els dos junts.
Dewww

JOANFE ha dit...

yee dema m'ho portes!! que m'ho vaig deixar el diumenge en les preses. pons perpara-ho en aquesta ruta hem de arribar a la font del gel per on vam anar la primera vegada tot per senda. i dili a jaume i al xato si volen vindre

Carles ha dit...

Pons, al final no va haver sopa (els meus amics estan fets uns uelos) a les 22:00 ja estava en casa; pero com havia estat tot el dia de parranda volia estar el diumentge pronte a casa, per aixo vaig ixir amb el "carreteros" i no vaig parar ni a esmorçar. A les 12:30 ja estava passejant amb la socia i la menuda per la marineta Cassiana en Denia.

Carles ha dit...

Este diumentge en passa lo mateix, necessite estar a bon hora en casa, si no canvien en les coses, que en les dones tot pot ser, tinc dinada amb el pedregueros per celebrar San Antoni.

Aixina que en principi no conteu amb mi.

Unknown ha dit...

El diumenge ens vorem.

Unknown ha dit...

Per cert, estic preparant una ruta per la zona del Xorret del Catí i el Maigmó. Jaume en comentava de fer-la el dia 30, son vora 50 kms i la eixida es en Agost, a hora i pico de cotxe. El diumenge podríem parlar-ho i organitzar un bon grupet per anar. Ací podeu vorer fotos:
http://picasaweb.google.com/beniarbeig.com/ElPasset22Octubre2010#

JOANFE ha dit...

Simó seras benvingut com sempre, yo tb tindre que no tardar massa en arribar a casa, perque tb vaig a la dinada que va carles amb el pedregueros i si arribe tard puro de la jefa fijo.

Pero sense parar a esmotzar al bar es pot fer en bon temps.

PACO ha dit...

Mare meua la que nia lia per el facebook an la marxa del diumentge!!!! si venen tots vorem!!! que por

PONS ha dit...

Esteu molt callaets. Dema ens veguem a les 8 al Prado per fer una eixideta, qui ve?

PACO ha dit...

Pons es que estem guardant energia per diumentge!!! jo dema tinc lliure pero vaig a xest amb frank que va a fer un curs de conduccio.
Ens veiem diumentge!!

Carles ha dit...

Jo dema "carretero", com tu dius.

JOAQUIN ha dit...

hola,que tal estais de la ruta del domingo?
a que hora habeis quedado el domingo??

PEP SEBERO ha dit...

yeeee. no es acostumbreu a menjar al menjar al mig de les muntanyes com a cabres k vos deixe i en monte una altra penya en no res.

VICENT ha dit...

PEPE, VAN A PER TÚ!!!!!!
ANEM EL DIUMENGE AL BAR RITA, COM DIU PONS, JAJAJAJA
CONTEU AMB MI PER AL DIUMENGE A LES 8:30 AL PRADO.

JOANFE ha dit...

Vicent a les 8:15 dalt de les bicis ja!! sino se fara massa tard. men vaig a momir que dema promptet dalt de la bici au cacau,

Joaquin siempre haces las preguntas que estan contestadas ya en el post o en los comentarios anteriores ejje a les 8:15 joaquin