dilluns, 3 de gener del 2011

ULTIMA I PRIMERA RUTA DEL ANY





CRONICA:
El divendres vam fer la ultima ruta del any, Carles, ximo, vicent, pons, jo i un convidat Toni. Vam pujar la ponderosa i la vam baixar cap a lliber, A Toni el vam pedre de vista de seguida baixant. i de vista en vam pedrer a mi quan me vaig despenyar barranc avall jeje menos mal que va ser un bac de parat i no hi havien pedrolos. de ahi vam pujar cap a la font de la mata i vam empalmar en la heavy y Toni ens va ensenyar com es trevesa la heavy en un bot,llastima no eixiren be les fotos.

La primera de any va ser mataresakes,vam anar Paco, Vicent, pons, German, Pepe, Jose Luis Jaume i jo, Era la ruta per a fer la gurugú qe no coneixiem i habiem sentit parlar de ella i no va decepcionar gens, VAm eixir de ondara crec que va ser el fallo perque se va fer massa llargueta 65 km tindriem que haber eixit de gata o de Xabia, vam ananr a gata vam fer el riu, despres cap a xabia, vam entrar en el parc natural fent la baixada de les fotos que era xulisima, vam esmortzar bocadillet amb el refunfunyo de Pepe jeje, despres la gurugú, que va ser espectacular, vam pujar a la desde la granaella fins una pinadeta de tobogans i cap a casa, jo tenia menjar familiar i vaig tornar mes apreseta.
Fer mencio al espectacular comportament fisic que va tindre Paco que va fer un ruton de 65 km com un campeon al nostre costat sense abandonar mai amb 4 dies que fa que te la bici. Els demes cada dia mes forts i cada dia baixem millor.
Ruta molt divertida i canyera per ser la primera.
per cert tenim bici nova en el grup una xula xula xula
Ale toston que us he escrit ajjajaja

FOTOS
TRACK

48 comentaris:

PACO ha dit...

Xeee Juanfe , no deixes mai de fer estes croniques que estan super xules!!! estic content per aguantar el vostre ritme pero les pujades encara se me atraganten.I el tornar al vostre ritme per el cami cabanes ja no podia aixi que vaig decidir anar al meu ritme i arribar be.
Pep, German ens veiem dimarts i a la resta ens veiem diumentge

GERMAN ha dit...

BONA CRONICA J0ANFE.
RUTA MOLT XULA. GURUGU I ELS TOBOGANS EL MILLOR

PACOOOO, HEM KEDAT PEP I JO A LES 16.00 PER A RODAR UNA MIQUETA HUI.
JA SAPS EL TRAINER TE VACANCES I JO ACABE A MIGDIA.
T,APUNTES???

PACO ha dit...

Xe German a las 16 es hora de trebalalr per al mon dels pobres!!! jo te que ser a les 8 si no no puc!!! dema parlem

Anònim ha dit...

Dijous hi ha bici?
Ruta llarga, curta, xunga, fàcil?
Si eixò ja ens vegem al prado, si algú sap alguna coseta ho pose al blog.

Carles ha dit...

Bona ruta eixa que vau fer el diumentge, a vorer si la repetiu mes endavant i vaig.

El dissabte podriem fer-ne una rapideta fins hora d´esmorçar, tenim dinada de cuadrilla de amics i despres d´esmorçar hi haura que anar a fer la compra. Podriem esmorçar en Ondara, a vorer si algun que no siga bicicletero vol vindrer a esmorçar.

Carles ha dit...

El dijous tinc dinada familiar en ma casa, aixina que no ixire en la mtb, en tot cas una ixida rapida en la flaca.

Carles ha dit...

La nova bici que comenta Juanfe suponc que sera cosa de Jose Luis.

JOANFE ha dit...

El dijous a les 8:15 al prado per fer una ruteta, jo anire fins hora de esmotzar pero els demes podeu seguir, ja decidim on anem. qui ve?

de moment se segur pepe i jose luis i jo.

El anonim supose sera vicent, vicent quan poses un comentari selecciona nom/url en ves de anonim i poses el teu nom aixi sababem qui escriu.
respecte al dissabte igual com sempre a les 8:15 al prado igual que el dijous.
La nova bici es la de Jose Luis en teoria la tenia pa reis, un maquinon el tio, ja la vorem ja...

JOANFE ha dit...

pepe marica que tens vacances escriu algoo que tot el dia rascant bosa no deu de ser bo jajaja.

VICENT ha dit...

EL DIJOUS SI QUE ANIRÉ, PERÒ COM JUANFE, FINS L'HORA D'ESMORZAR.
PERÒ NO VULL QUE PEPE S'ENFADE PER NO ESMORZAR, JAJAJA.
VOREM LA BICI NOVA, ESTEU FENT-ME GOLETA, I A LA FI ACABARÉ COMPRANT-ME UNA BICI NOVA.

PONS ha dit...

Pues jo el dijous no podre anar, estic en el poble de la dona, aixi que aprofitare i faré alguna ruteta que tinc pendent de fer per la zona. El disapte i el diumenge en principi compteu amb mi. I a veure si per el diumenge algu te alguna proposta per la ruta, que no tingam que ser sempre els mateixos els que decidim. Cuant banyem la nova bici?

PACO ha dit...

Hello, el trainer esta de vacances i avui em fet perla. Dijous en principi anire amb la meua dona a pegar una volteta amb bici tipo verano azul pero igual canvia de opinio i no te gana i vaig amb vosaltres , dissabte no anire , treballe i diumentge SI QUE VAIG!!!!

JOAQUIN ha dit...

hola gente,que tal,feliz año a todos,que os parece unas trialeras por pego y la vall d'ebo para el domingo??

Jorge ha dit...

Bé, el diumenge podem anar a fer la del Benicadell. Ruta molt bonica, espectacular, d'eixes q te'n recordes per sempre. A vore si el dijous ho parlem si puc anar i sino el dissabte. De totes formes ací vos dixe informació de la ruta:

Ciclabilitat: 100%.
Recorregut: 42km
Desnivell Acum. Positiu: 1.050mts, Índex de duresa: 63
Cotes aconseguides: 110 - 779 mts
Dificultat: mitjana
Distància en pendent: (16,3Km de 42 aprox.)
1-5%: 11,6 km
5-10%: 3,5 km
10-15%: 0,9 km
15-20%: 0,2 km
20-25%: 0,1 km
25-30%: 0 km
>30%: 0 km

Són dades aproximades però prou referents.

Ale pues, ahí teniu, aneu fent boca.

JOANFE ha dit...

Por mi bien joaquin pero de donde saldriamos? de ondara? si de aqui a Pego es todo por asfalto igual vale la pena salir de Pego y asi no ir de culo porque se nos hace tarde para volver que siempre pasa jeje.pues nada si tu te coneces ruta por ahi por mi perfecto.
Habiamos mirado pons i yo una por castells pero la dejaremos para otro dia y aprovechamos que tu conoces una por la esa zona.
Si es en Pego creo que lo mejor seria quedar en coche alli en la gasolinera de Pego por ejemplo a las 8:15, ok? Deberiamos saber quien va para arreglar coches para subir.
Tenim que anar acostumbrant-mos anar en coche que per açi ho tenim tot massa vist tot i hi han llocs molt xulos a 20 min en coche.
Jorge la de Benicaell vam parlar de ferla el mes que ve amb temps i quedar-nos a dinar tb, perque esta algo llunt i s'ha de arreglar en temps per els pringaos casats i amb nanos com jo jeje, ho parlarem i posem data per el mes que ve.

Sabem algo de la bici nova? Pepe no escriuras noooo perrrrraaaaa … jaja

JOANFE ha dit...

Por mi bien joaquin pero de donde saldriamos? de ondara? si de aqui a Pego es todo por asfalto igual vale la pena salir de Pego y asi no ir de culo porque se nos hace tarde para volver que siempre pasa jeje.pues nada si tu te coneces ruta por ahi por mi perfecto.
Habiamos mirado pons i yo una por castells pero la dejaremos para otro dia y aprovechamos que tu conoces una por la esa zona.
Si es en Pego creo que lo mejor seria quedar en coche alli en la gasolinera de Pego por ejemplo a las 8:15, ok? Deberiamos saber quien va para arreglar coches para subir.
Tenim que anar acostumbrant-mos anar en coche que per açi ho tenim tot massa vist tot i hi han llocs molt xulos a 20 min en coche.
Jorge la de Benicaell vam parlar de ferla el mes que ve amb temps i quedar-nos a dinar tb, perque esta algo llunt i s'ha de arreglar en temps per els pringaos casats i amb nanos com jo jeje, ho parlarem i posem data per el mes que ve.

Sabem algo de la bici nova? Pepe no escriuras noooo perrrrraaaaa … jaja

JOANFE ha dit...

PER SABER A QUI ESPEREM, QUI VE DEMA ?

GERMAN ha dit...

XIQUETS, JO DEMA FAIG PALA,PERO EL DISSABTE I DIUMENGE CONTEU AMB MI

PEP SEBERO ha dit...

Yeeeee xicots. el meu Jose i jo ixim esta vespra a les tres, algu vol vindrer ruta no molt llarga k tenim k vore sus majestades de oriente.

JOANFE ha dit...

mira que sou rics!! els pobres tenim que traballar i no podem anar jeje pero jose te la bici ja o que?

Pep dema a les 8:15 al prado

JOAQUIN ha dit...

yola hice el domingo con los de desnivell y salen desde pego(calvario)30 km y 1100 positivo,tengo el track subido en wikilock.mirad y decidir.

Carles ha dit...

Dema anire a pegar la volteta, a les 8:15 ens veguem al Prado, pero tindre que arribar a casa promtet, aixina que la fare tambe fins l´hora de esmorçar.

Carles ha dit...

He canviat d´idea, ja que iniciament havia dit que no ixiria, pero m´he fet goleta amt rutes per Ebo, Castells de Castells, ... .

PACO ha dit...

Si no vetle este nit molt dema a les 8,15 al prado , jo tambe tinc que estar a les 10,30 a casa.

PACO ha dit...

Diumentge: Vall d´ebo? calvari de Pego? 1100 positius? digeume on esmorseu i jo ixire al bar per al meu conter i a la meu amarxeta sense molestar a ningu.

VICENT ha dit...

JO SI QUE VAIG EL DIJOUS A LES 8:15 AL PRADO.
EL CAP DE SETMANA ES PRESENTA EN PRINCIPI DE PUTA MARE AMB RUTES BONES I AL PARÈIXER ESPECTACULARS.
ANEM GUARDANT FORCES, QUE SI HI HA QUE PUJAR A LES ANTENES DE PEGO, ÉS BEN FOTUT ,AMB RAMPES DE FORMIGÓ PERÒ BEN EMPINADETES AMB PERCENTATGES DEL 22%.
ENS VEGEM DEMÀ, GOLFESSSSSSS!!!!!!

PONS ha dit...

Collons gent, m'alegra veure que la gent te ganes d'exir. Per lo que vec a la gent li agrada la ruta de Joaquin de Vall de Ebo aixina que si vos pareix be podriem quedar el diumenge a les 8,15 al calvari de Pego per fer-la. Joaquín tindrem temps d'esmorsar en el bar de Ebo o es fara molt tart?
Que la gent confirme asistencia per agafar el menor nº de cotxes posibles.

JOAQUIN ha dit...

YO CREO QUE SALIENDO A LAS 8 DESDE EL CALVARIO,LLEGAREMOS SOBRE LAS 10A "EBO",PASANDO 1º POR TRES TRIALERAS,NOSOTROS LA HICIMOS COMPLETA EN 2H:39M PARANDO CON UNA BARRITA EN LA ZONA DEL REFUJIO UNOS 10 MINUTOS."OJO",HABRA QUE SUBIR UN TRAMO A PATA,PERO ESO ES BUENO TAMBIEN.

el rey melchor ha dit...

a pendre pel cul! Jo vaig diumentge a ebo con dos cojones! Pujare a peu xo be! Ale a veure els reis! paco.l

JOAQUIN ha dit...

no se si alguien vera esto ahora,mañana he quedado con un colega para ir a la font de la mata y si vais por esa zona podemos juntarnos

JOANFE ha dit...

Joaquin nose a donde iremos pero puede que vallamos por alli porque lo queremos hacer rapidito, el domingo tendras que venir has de ser tu el guia.
si acaso pasame el tlf.

JOANFE ha dit...

ahi paco!! si senyor con un par!! aixi poc a poc en no res ja no tindras que baixar de la bici per a res, ja voras. parleu en jose luis que en pep i tu podem pujar en la furgo de ell.

PONS ha dit...

Ei gent, com heu quedat hui? jo este mati m'he papat una bona ruta per la vall de la seta, estic mort. El disapte quedem a les 8'15 al prado?

JOAQUIN ha dit...

HABEIS DECIDIDO ALGO PARA EL DOMINGO?

PACO ha dit...

Xe Pons , ja que el tio de la cronica( joanfe) esta almasenant informacio perque esta cronica sera llarga teu conte jo un poc: en anat Vicent, Pep, Joanfe , Carles, Jose Luis amb maquinon brutal nou incluit i jo em anat a Gata a la font de la mata, heavy amb una variant nova i a esmorsar a ca Corder, despres de esmorsar ens em anat a casa Joanfe , Carles i Jo i Jose , Vicent I Pep an seguit i no se lo que an fet.

PACO ha dit...

Joanfe , ves almasenat informacio ja que la cronica de dilluns sera llargeta!!!

PONS ha dit...

Joaquin, lo del domingo está claro. El domingo nos vemos a las
8'15 en el Calvari de Pego. Contamos contigo para hacer de guia. Dema ens vegem a les 8'15 en el Prado per fer alguna coseta.

JOAQUIN ha dit...

teneis sitio para dos bicis?mi colega tambien viene y no le cabe en su coche.

PACO ha dit...

Hola Xics, senc dirvos que no anire a Pego el diumentge crec que es masa per mi i per anar i molestar no vaig , ademes va gent "cualifica" i no vuic estorbar , ixire jo per al meu conter a Gata i fare la heavy que en vaig quedar en gana , si algu no va a Pego que meu diga i ixim , jo ixire a les 8.15 desde el prado.

VICENT ha dit...

BONA VESPRADA RIDERS,
PER A DEMÀ , COM ESTÀ L'ALUMPTE?, ALGÚ SAP RUTA, LLARGA, CURTA, HEAVY...
JUANFE, ESPAVILA QUE PACO AMB LES SEUES CRÒNIQUES VOL LLEVAR-TE EL TÍTOL DE CRONISTA DEL BLOG, AIXÒ SI QUE HE DE DIR, HAUREM DE TINDRE CURA DE L'ORTOGRAFIA, EEEEEHHHH PACO, HAURÀS DE FER UN CURSET ACCELERAT.
ADÈU I FINS DEMÀ.

Jorge ha dit...

Bo bikers demà ixiré a fer una volta amb vosaltres. A les 8.15 al Prado pues, ale dew

PACO ha dit...

Viceeeennnnnttttt que vols????? ara a estes hores tinc que enseñame a escriurer???? Joanfe posa corrector ortografic al blog o compra cuadernos RUBIO per l´estiu.

PACO ha dit...

estic sorpres de la meua contestacio anterior!!! has tingut sort vicent!!

JOANFE ha dit...

Yee pacoo no fotis!! tu vens on siga que molestar no molesta ningu i menys tu, ho pujarem com es podra i si se ha de anar caminant es va, poc a poc ja no caminaras tant pero por a res ni a ningu, i si ve gent perpara com dius son ells els que venen aixi que si tenen presa que correguen que nosaltres anem amb grup, aixi que ara a mig dia ho parlem i dema tires la bici dalt del cotxe de jose i punto, ademes crec que sera una ruta molt xula.
REspecte a la gramatica i ortografia ens la pasem per el forro dels .. jeje mentres se entenga sobraa, o no?? pues ja estaaa
vaig a cambiarme que vaig cap al prado jaa jeje

Cuadernos Rubio ha dit...

Gracies Joanfe!!!

VICENT ha dit...

PACO NO T'ENFADES PER LO DE L'ORTOGRAFIA, QUE ERA UNA BROMETA.
JO TAMBÉ OPINE QUE ANEM TOTA LA GENT POSSIBLE, QUAN MÉS GENT , MÉS COMBOI.
QUI PUJE PRIMER DALT DE TOT, O S'ESPERA DALT O BAIXA, ARREPLEGA A LA GENT I TORNA A PUJAR.
ÉS UN BON ENTRENAMENT, PER A FER CAMA DURA.
ANIMA'T PACO QUE PUJAR ALLÍ DALT ÉS UN REPTE.
FINS DEMÀ A LES 7:45 AL PRADO.

PACO ha dit...

Vicent , no et preocupes mai en la vida ,no estic enfadat ni molt menos!!!!!!!!!!!!!!

PACO ha dit...

Dema es el cumple del meu sogre , pero molt que vuiga no puc anar a ebo per problemes de horari aixi es que no ens vorem. Pasevo be i ja en conteu.Pero no es penseu que es defeu de miiiiiiiiii