dilluns, 10 de gener del 2011

RUTA DESPRES DE REIS

DISSABTE:
Vam fer ruta curata com tots els dissabtes, erem Pepe, Jose Luis, Carles, Pons, Ximo, vicent, Jorge, jo i victor un nou acompanyant de rutes, per fi vam anar a baixar desde la ponderosa a Pedreguer tant a porp que la tenim i mai ens veia be fer-la, per lo complicadeta que es no per res mes, vicent ho va fer curt pronte va tindra la bici trencada, i sense cadena cap a casa, els demes cap amunt de la ponderosa i baixada divertida i tecnica, jo particularment vaig disfrutar feia molt que no feia i la vaig baixar me agust que mai es una bona senda i molt tecnica. Jorge un crack el tio pujant i baixant, i pepe que cada dia baixa mes el maricon.


DIUMENGE:
Vam anar a Pego per fer la ruta que ens va preparar Joaquin, erem un fum, 13, jo Pepe, Jose Luis, German, Pons, Ximo, Vicent, Jorge, Jaume, Xato, Guixa, Joaquim i vicent de Denia. Vam arribar a Pego amb el remolque de Jose i ens vam empinar cap a les antenes de pego 27% de desnivell en alguns llocs una pared de asfalt que vam pujar tots calladets i sense dir res jeje, despres per pista fins a una senda on ens vam tirar la bici al coll (per el meu gust massa tros) i despres uan trialereta algo tecnica i sense molt de desnivell fins un merendero amb un mirador espectacular de pego, vam enfilar per senda cap a Ebo alli els meus tubless en van tallar i gracies a vicent de denia jorge i Jose luis ho vam poder apanyar, esmotrzaret en ebo bocata i polvorons i tot jaja i en la panxa plena cap a munt altra vegada esta vegada a ritme mes suau i xarrant pero ja tocaba baixar i vamos si vam baixar trialeres llagues tecniques, molt tecnicques i altres no tant pero personalment vaig disfrutar molt i crec que tot el grup vam estar a molt bon nivell, ja no ens fa por cap tipus de ruta.



9 comentaris:

Carles ha dit...

M´alegre de que es divertireu.

Jo vaig ixir amb la flaca junt als del Segaria, Morera tambe va vindrer. Vam anar fins a Calp per esmorçar; pero Vicent de Murla, Morera i jo no vam parar ja que voliem arribar a casa a bon hora.

A les 11:30 arribava a Pedreguer, d´eixa manera vaig contentar a la dona pegant una volteta caminat per la Marineta Casiana. (Hi havia que compensar que el dissbate havia exit de casa a les 8:00 i tornava casi a les 22:00)

PACO ha dit...

M´alegra de que seu pasareu be ,faltava jo!!!!! jejeje jo en un post anterior he posat on vaig anar diumentge.

PACO ha dit...

Per cert Joanfe , eres un crac , molt bona cronica.
Pero a faltat la cronica del dijous de reis!!!! beee teu perdoneeeeeee

JOANFE ha dit...

ahi estan els videos de joaquin

http://www.youtube.com/user/kratosucrania#p/u/0/RsdwkinF7qc

JOANFE ha dit...

noo la cronica del dijous la vas fer tu i molt ben feta

demóstenes ha dit...

La ruta va estar molt bé, si totes les setmanes la ferem així en un any o ens morim o ens posem com un bou de forts.

JOANFE ha dit...

de tant en tant hi ha que fer una ruta dureta per a que les cames no se acomoden a la bona vida jeje. pero no sempree ehh, la de este diumenge estara xula.

demóstenes ha dit...

Ja m'ho pense, faré el possible per canviar dissabte per diumenge. La part de la font de gel està xula.

PONS ha dit...

Molt bona i molt dura la ruta del diumenge, eixes de ves en cuant van be. Per cert, quins culets mes gordos venc en el video a veure si menjeu menos polvoros que la caixa del bar la vau deixar tremolant bandidos.