diumenge, 23 de gener del 2011

RUTA PER LA NUCIA



Avui amb un fred que tallaba ens hem vist de bon mati en el Prado, i hem comprovat que Jose luis i pep se han pegat una currada que te cagas per arreglar el remoque per carregar les bicis, vamos anaven mes comodes elles que nosaltres.

Fins casi les 9 no encararem la pujada del Puig campana, la millor estufa que hi ha, una bona pujada y te sobra roba per tots els llocs, una vegada dalt, Pepe que no era el seu dia ha trencat la cadena i Jose el mecanic oficial ho va deixar maquejat, pero el seu freno no anava be, no frenaba com deu mana, vam encarar una baixada de pista a tota llet i li va fallar el freno i se va mejar un arbre, lo dit no era el seu dia, i clar ja despres era baixar en por i amb el freno aixi i fentli mal el dit pues ja no anava agust el home, els demes disfrutant com a xiquets es una ruta de lo milloret i mes divertit de la zona, es una orgia de tobogans trialeres i sendes, jo anava encabit i disfrutant com un xiquet.

El senyor Jorge ens va donar una lliço de pujar una pared de pedra sense baixar de la bici i Jose Luis un altra lliço pero de baixarles, Vicent me ha sorpres com ha baixat tot el que venia i mes amb la seva rigida. Pons poc a poc va agafant confianza i ja baixa tobogants i carlos no l'hem deixat arrere pero gens, se ha portat com un campio, que la ruta no era de broma no..


Conclusió ruta divertidisima per no dir la mes divertida de totes, i el esmortzar en el Bar Rita espectacular, un bar molt comode jaja.

Agrair a Jose Luis i Pepe la currada que se ha pegat i esperar que pepe no tinga res malament sols el susto.

Fotos poques perque estavem tant cegos fent trialeres que no pensavem en la camara jaja.


69 comentaris:

PACO ha dit...

La carrega d´eixe remolque val uns cuants duros!!!! jejeje m´alegre de que anara tot be i divertit ,llastima lo del trainer que damunt que esmorsa al bar rita va i te un accident.Pep espere estiges be!!!

PEP SEBERO ha dit...

No, de moment esta tot be un poc de mal al dit i dos pelats als genolls.
COLLONS, Joanfe per a la proxima cronica fara falta tota la pagina.
Au men vaig a dormir k estic baldat i en la cara socarra de soldar .

Carles ha dit...

Ruta super divertida per als bikers, per als "carreteros" hi havien trossos molt divertits pel mitj dels pins, bones pujades per guanyar potencia en els musculs i altres troçets que em feien possar la carn de gallina al veure com la resta de gent es tiraven amb el ulls tancats.

vicent ha dit...

Joanfe, no digues que baixaba be, perquè no compraré la bici nova a l'estiu.
S'ha de dir, Vicent patia molt per a baixar amb el seu ferro de bici, que per cert, te falta de conviar....
Així es fa quan parles de mi en la crònica.
Jo l'hi ho mostre a la meua dona i vorà que tinc falta d'una bici, que amb eixa no podré anar més amb vosaltres.
Per cert, encara estic emocionat de la ruta!!!!!

GERMAN ha dit...

M,HEU FET LES DENS LLARGUES ESTE CAP DE SETMANA. LLASTIMA QUE NO PODIA IXIR

PEP MILLORAT,EM VAN PASSAR EL PARTE A MIGDIA, EN VA DIR SILVIA QUE ESTAVES BE.


PEP I JOSE, LO DEL REMOLQUE S,HA KEDAT DE LUJO. UN 10.

JOANFE ha dit...

jajaja al final les vostres dones no hem podran vorer ni en pintura jajaja pero bueno si aixo ajuda a la proxima ja se ajja vas disfrutar com un xiquet ehh?? jeje lo del remolque espectacular.
Ara aneu pensant estos dies que fem la proxima setmana...

demóstenes ha dit...

Un altre diumenge que em perd, no obstant sembla que en un futur no massa llunyà pot ser puga eixir diumenges en compte de dissabtes.
Dissabte que ve podriem anar a eixa ruta de Xaló que vam fer una vegada que tú (Juanfe) te'n vas tindre que anar un poc abans i que ix cap a les terrases, en front de l'entrada del camí de la font d'Aixa. Jo no sé arribar massa bé així que espere que sapigues a quina em referisc.

PACO ha dit...

Hola!! Joanfe , Victor Gil( fent marxa) sap mogollo de rutes per bernia i benissa si vols que parlem amb ell i que ens diga alguna per diumenge ho dius i em pose en contacte amb ell.

PACO ha dit...

Pep , German dema tinc reunio de faena i no podre entrenar , dimecres i dijous si.

GERMAN ha dit...

PACO HUI NO IXIREM. PARLEM PER AL DIJOUS AVORE

JOANFE ha dit...

Paco la de Bernia que te la explique ho preparem i fas tu de guia.

Ximo eixa es diu la trialera de les terrases de la torre, et va agradar ehh, per mi be no he tornat anar es algo llargueta de km pero gent com vicent, jorge i jose luis crec que no la han fet mai.
Aquest diumenge pons ves pensant... tic tac tic tac

Tronchacadenas ha dit...

he vist les fotos de la cronica del finde i pareix que Pepe i Pons en la primera foto estiguen ballant " uno el crusaito,dos el maikel jackson, tres el robocop" pareix que tinguen fred

PACO ha dit...

Victor em pasa este enllac de rutes pero ja parle jo amb ell per fer algo per benissa.
http://www.strands.com/caponet/posts/23672509

Jorge ha dit...

ei bikers aquest dissabte la BTT La Revolta (Xàtiva) van a fer una ruta BTT pel Barranc del Cinc. La idea és ixir des de Muro d'Alcoi i encarar-se a Agres per pujar el Moncabrer. Un cop dalt disfrutar de les meravelloses vistes que ens ofereix el cim. Des´prés per camins, sendes, trialeres i massos atravessar el barranc del Cinc per arribar així a la Ciutat d'Alcoi. Una encisadora ruta d'interior dirigida per als amants de la BTT.La ruta té aprox. uns 40 Km i s'ixirà a les 8:30 des de Muro. Animeu-se!!!!!

JOANFE ha dit...

Jorge per mi esta un poc llunt es per anar a dinar i tot i com ja hem de fer la de benicadell a mi me viondria mal, encara que se segur que es un ruton i ho pasareim genial, de tota formas si algu se anima anar de segur ho pasa genial.

Els de xabia me han cridat que van a una kdd a calp per fer una ruta per serra de bernia i olta no se per on pero supose sera pareguda a la que diu paco i damunt en guia es una bona oportunitat, que trobeu?
la eixida es de calp.

qui es tronxacadenes?? jeje

PONS ha dit...

Eixa ruta de Alcoi pinta molt be pero com diu Joanfe, es per anar tot el dia i ara de moment tenim la de Benicadell el dia 20. Jorge arreplega el track i a veure si mes endevant podem anar a fer-la, que tinc ganes de tornar a la serra de Mariola. Paco, com es descarrega la ruta de Benissa, no he pogut de cap de manera per veure el recorregut. Algú sap algo de Pepe? encara viu o está de repos?

PACO ha dit...

Pons no tinc ni idea com es baixen!!! trobe que es una aplicacio de iphone i tens que estar registrat, parlare amb Victor a vorer. sobre la kdd no se a mi m´agrada anar amb vosaltres pero con o teniu tot vist per aci i el nivell eixe es brutal pues no se...

estem intrigats per veurer qui es tronchacadenes!!!! Jose Luis????

JOAQUIN ha dit...

Hola,yo el sabado voy a olta,si eso nos vemos el domingo.a las 8 en el prado???

PACO ha dit...

Açi deixe la copia del correu de Victor , diu qie si que es poden descarregar les rutes:

hola! doncs ací hi ha molt de material,jo pensava que hi havia algo però ultimament he descobert trialeres i pistes guapíssimes.

Vosaltres que porteu gps ací teniu un enllaç d'un company que ix amb mi i penja les rutes.


http://www.strands.com/caponet

vicent ha dit...

Peeeeeeeeepppppp!!!!!
Com està el mister?
Encara et fa mal mig cos, i la cara com la tens?
Tens a tot el blog preocupat per la teua salut.
Collons, dona senyals de vida!!!
Crec que tronxacadenes, serà el mecànic oficial de les eixides en btt, que sense ell més d'un ens haguerem quedat tirats en la muntanya amb una ma davant i l'altra darrere.

PEP SEBERO ha dit...

Estic be no patiu.Dema tenim entreno.

Joaquin , puedes conseguir 2 faros de 1500 lunis para Jose y para mi llamame yo te recojo el dinero. 686342535

VICENT ha dit...

ELS LUNIS SON ELS DIBUIXOS DE LA TELE, PER ALS XIQUETS!!!!

JOAQUIN ha dit...

Pepe,como la mia???,puedo, pero tendra que ser en una semana,que estoy esperando 2 pa unos colegas,sabes lo que cuestan?

JOANFE ha dit...

Si el meu pepe diu que son Lunis son lunis i puntoo!! jajaja

Mare meuaaa anireu iluminant el terme!! baixareu el helicoptero com si baixareu de dia.

La ruta de esta gent es per olta en calp i han quedat alli a les 8:30 per lo que de anar quedariem a les 7:30, anem o no?

PACO ha dit...

Joanfe te rao si Pep diu lunis son lunis iau!!Lo de anar a Calp jo no ho tinc clar , decidiu vosaltres i jo meu pense mentres.

GERMAN ha dit...

PEP HUI CONFORME ESTA EL DIA ESTA XUNGO DE IXIR.

PEP CONTEU EN MI,SI ES POT ACONSEGUIR JO TAMBE VULLC UN FARO DE 1500 LUNIS O MARTIS EL QUE SIGA , PERQUE EN LA LLUM KE TENIM NO VEGEM UNA MERDA.

ESTEM EN CONTACTE PER A FER LA REPLEGUETA DELS DINERS.

PENSE QUE SON LUX

AU CACAUS

Paco ha dit...

Pep, German , esta nit al sofa, res de entrenar.

JOANFE ha dit...

Ni lunis ni lux crec son son lumens jaja pero ja esta be de parlar de llumentes i digueu que voleu fer este finde,que estem a dijous i despres com sempre a ultima hora no es plan, que el unic que ha parlat es Paco.

A vore...
Dissabte a les 8 al prado la idea seria anar a les terrases de la torre com ha dit ximo, pero alli mateix es pot cambiar si voleu.qui ve?

Diumenge esta la opcio de anar a la serra de Olta (calp)que victor me va dir que es xulisima, ens fan de guia els de calp que han quedat en els de xabia i es una oportunitat per fer-la sense anar darrere de pons en el gps, sino seria quedar per açi o proposar altra ruta.Qui ve?, Estem a dijous xatos i vosaltres parlant de llumentes.. jajaja

digueu que voleu fer i quin dia veniu.

GERMAN ha dit...

VALE VALE JOANFE,

JO SI QUE VAIG DISSABTE A LES 8 AL PRADO TERRASSES DE LA TORRE O UNA ALTRA
AU CACAUS

GERMAN ha dit...

VALE VALE JOANFE,

JO SI QUE VAIG DISSABTE A LES 8 AL PRADO TERRASSES DE LA TORRE O UNA ALTRA
AU CACAUS

Carles ha dit...

Si no vos dic res no m´espereu, ixire amb la bici de carretera.

JOANFE ha dit...

German i el diumenge?

vicent ha dit...

Dissabte si que aniré que vull vore les terrasses que encara no l'he fet, i diumenge no ho tinc clar.
Les lumis, son les llumetes, es a dir ca les putes.
Dissabte bar o bar rita?

JOANFE ha dit...

dissabte aixo ni es pregunta jaja es una ofensa...

Diumenge supose si anem en estos seria Bar rita ufff pepe serien 3 setmanes seguides ... jajaja

la Rita esta fara amistad en nosaltres...

Carles ha dit...

Per lo que entes de tota la conversacio es que Pep li ha donat el telefon a Joaquin, per a que li replegue unes dones de companyia, i German tambe en vol, pero encara no saben el preu.

I les dijousos es dediquen a ixes coses, per hui tenen por de gerlar-se el cul i constipar-se, per aixo es quedaran a casa al sofa, a lo millor fent un solitario.

Pero aneu en compte, que dels Lunis de la tele diuen que son gays, qui no vos conesca pot interpretar que busqueu homens de companyia, i no dones.

demóstenes ha dit...

Ací no treballa ningú? Com té que anar el país endavant si el blog pareix un chat en hores de faena??
Jo el dissabte aniré, Vicent la ruta eixa t'agradarà, almenys jo la vaig trobar divertida. Diumenge no m'espereu.
I deixeu les lumis tranquiles que després no aneu en les pujades (s'escriu "lumia" http://buscon.rae.es/draeI/SrvltConsulta?TIPO_BUS=3&LEMA=lumia ).

Anònim ha dit...

Pajarracos..., perque en ves de comprar llumetes per a les bicis, mos comprem una escopeta un gos i mon anem a les llumetes de viritat!!!!


Segur que alli no es trenca ninguna cadena

Paco ha dit...

Dissabte no vaig treballe (ixire jo per la vesprada) i diumenge lo que decidiu volsaltres, estic a la vostra disposisio.

Paco ha dit...

Ximo te rao , no treballa ningu aci o que?????? clar com fa mal diaaaaaaaa apues resssss a casaaa no????????
jo estic escrivint al blog desde el ordenador de la faenaaaa jejejeje

PONS ha dit...

Quina manera de xarrar, pareixeus vueles. A veure, tinc varies coses a dir:
1ª Ja se perque a Pepe li deixen tornar a l'hora que vol a casa, el so cabro porta tots els dimecres als sogres al cine, quin pillo.
2ª Ruta del disapte: La senda de les terrases Joanfe i jo la van fer esta estiu després de ploure i ens van fer de fanc fins les selles ja que es una senda practicament tota de terra aixina que no se com estara el disapte vegent com plou.
3ª Ruta del diumenge: A mi tot lo que siguen rutes noves jo encantat, pero també comprenc que a lo millor hi ha gent que ja está cansa d'anar tant al Bar Rita, aixi que lo que decidixca la majoria, a mi emb dona igual.

GERMAN ha dit...

KIN KAXONDEO XIQUES PAREIX QUE SIGA AÇO EL SALVAME DELUXE.

JO EL DISSABTE SEGUR QUE VAIG, DECIDIU LA RUTA I AMUNT.

EL DIUMENGE NO HO TINC CLAR ENCARA

AU CACAUS

JOAQUIN ha dit...

HOLA,HABER LA LUZ ES ESTA:http://www.dealextreme.com/p/ssc-p7-2-xp-e-16w-3-mode-1400-lumen-led-bike-light-set-4-18650-included-36018
Y COMO VEIS SE LLAMA LUMEN(CANTIDAD DE POTENCIA LUMINICA)+
YO LA TENGO Y VA DE CINE SE HACEN TODAS LAS TRIALERAS MEJOR QUE DE DIA.
LAS TERRAZAS OS GUSTARA ES UNA PASADA,LUEGO PODEIS HACER LA HEAVY O LA PARALELA A ESTA QUE TAMBIEN ESTA CHULA.Y EMPALMAR CON LA DE JESUS POBRE Y HELICOPTERO.

Jose luis ha dit...

Cavallers, bona nit, he estat mirant la pagina de la FENASOSA,un bike-park k Junfe em va dir k estava en la Serra de Mariola, es una pasa! podriem organitzar una escapaeta ara cuant millore el temps.
Recomane vore videos en Youtube, a ki no els aja vist.
A la meua bici li agradaria anar, Jo tinc k parlaro amb el gat , pero crec k em deixara anar

PACO ha dit...

jajajajaja eixe gat es un sol!!!! molt bo Jose!!! en facebook tambe esta la fenasosa nia cada video que flipes, aci en este blog jo vaig posar un.

PACO ha dit...

http://eixaeslamarxabtt.blogspot.com/2010/11/la-fenasosa-bp.html

este es

Jose luis ha dit...

Es un de tants, Raúl Fornes ha anat, i diu k hi ha trialeres de tots els nivells, també hi ha 30km de pistes forestals, per a fer lo k fem nosaltres i sense una miqueta de asfalt

JOANFE ha dit...

Yo si voldria anar algun dia a Fenasosa encara que siga a voreu.

Respecte al finde estem com estavem, no es mulla ni cristo, pues el dissabte ho parlem esmotzant i decidiu.
Pons te rao la de les terrases estara xopat es una senda tancada y de terra, la ultima vegada vam eixir bonicos de alli pero era estiu i donaba gust bañarte, jeje ara ja no tant.

demóstenes ha dit...

Ok, doncs dissabte on vulgau, a mi em dóna igual. A les 8 ens veguem al Prado i tirem cap a ons ens pegue.

Anònim ha dit...

Bon dia , man informat de una mini ruta nova,no se si algu la coneix, es com si anaren a la font de la Mata a fer la Hevy per ho en ves de tirar a la dreta domes eixim de Gata, es va per la esquerre, tramo de asfalt asta arribar a una esplanada i des de ai trialera a la esquerre.

El xic que meu ha dit , diu que es curteta per ho intensa.
Hi aura que explorar-la ¿no?.

JOANFE ha dit...

SI HO PODRIEM FER... PERO QUI ES ANONIM???

Jose luis ha dit...

El anonim soc Jo (Jose Luis)sempre se molvida posar el nom

vicent ha dit...

Jo crec que si que l'he fet.Només passes l'escola tires a l'esquerra a buscar el camp de tir, una pujada curta però intenseta. quan arrives dalt a la dreta hi ha una trialereta que acaba a la carretera que va a la font de la mata.
Jose luis ja te tres identitats: anònim, tronxacadenes i josé luis.

JOANFE ha dit...

Jo vaig fer una per ahi per una senda plana, despres anaves per dins de camps fins la font de la mata. Dema anem a Gata? o si trobeu que se a secat pues anem a les terrases lo que vulgau.
Jose tu vens?? el diumenge crec que faras perla me ha dit un pajarito que tens sopada maleita jeje.

PONS ha dit...

Buenos visto lo visto ens vegem dema a les 8 al Prado i tirem capa Gata o algún altre lloc. Lo del diumenge es parlará demá. Fins demá.

JOAQUIN ha dit...

No conoceis esa senda?hay una subiendo campo tiro gata,una cortita a la derecha,y si sigues recto se termina el asfalto y rompes a la izquierda y a bajar(es muy chula y rapida y nada de pedrolos)al final de esta tiras a la derecha y un escalon grande pero facil,esta bien esa senda,(la tengo colgada en el wikilock)

vicent ha dit...

la senda que diu joaquin ximo i jo l'hem fet un fum de voltes.
jo faré de guia eixe troç asoles, després li done el relleu a un altre guia, jajajaja, per exemple a Pepe, que segur que ens perdem o agafem camins equivocats jajaja

PACO ha dit...

Hello xics , conforme quedeu per diumentge posevo per aci , jo si aneu a Oltá no anire fare ruta soles deixes meues , pero si no aneu digevo i si que anire amb vosaltres.

Jose luis ha dit...

Bona nit PARDALOTS!!!!!,vist que no sabem on tenim que anar dema, podriem provar la miniruta anomenada anteriorment i el campillo que hi ha en la baiaxa de Gata, de totes maneres dema a l'hora del cafe ho parlem.

Cal mencionar, per si no ho sabieu el pedasoooo!!!!!!! de farol que ens em comprant PEP i Jo, el meu Pepe esta nervios !!! nomes te gana de fer la Marquesa per la nit.
DIOS NOS PILLE CONFESAOOOOSSSS!!!!!

anonim 2 ha dit...

Escolta k German tambe te el lunis

GERMAN ha dit...

JOANFE HE VIST EL MAILLOT I ESTA MOLT GUAPO. LI DONE ESTA VESPRA ELS DINERS A PEPE I DEMA QUE TELS DONE.

LA TALLA SERA LA M

GRACIES

JOANFE ha dit...

El que diu german es sobre el amilllot que hem fet en ondara tri-esport si algu vol el disseny esta xulo, el preu es bo 37 euros, pareix qeu el vol german jose ipepe si algu mes el vol abans del dilluns per donarme els diners el diamrts fem el pedido.

per vore el disseny:
http://ondaratriesport.blogspot.com/
es el maillot es el tercer, el demes son monos de triatlo.

per vore la talla , te has de medir el pit i entrar en Maillots modelo “club” Hombre

http://www.champ-sys.es/tallajes.html

Pepe i jose luis confirmeu tb.


au cacau

JOAQUIN ha dit...

al final que habeis echo hoy?a mi me toco super ruta 1500+ y 64km para mañana habeis quedado?

JOANFE ha dit...

joaquin mañana vamos a Oltà con los de xabia, si te quieres venir a les 7:30 en el prado pa irnos a calpe en coche. la ruta promete, te animas??

PACO ha dit...

Joanfe , jo no anire a Olta ixire per aci a les 8 si algu dels que no va vol.... ja sap.
En cuant a lo del maillot perque no en fem un tots els que ixim junts? o fem un altra versio del de eixaeslamarxa? perque el de ondara tri esport es d´un altra modalitat i molta gent no el tindra i ara farem un cacao de por! be es una idea ara ja esta.
Toma rollo.

JOANFE ha dit...

No si no te res a veure eixe es el maillot del club ondara tri-esport, jo es que ho he comentat i han dit que en volien pero es sols per tindre un maillot per el estiu perque esta a un bon preu, no per res mes, com si hem comprares un en la tenda.
Respecte a fer mes de eixa es la marxa nosaltres els tenim nous flamant i van costar carets, si els que no tenen en volen es fa el pedido a mahiques i ja esta.

PACO ha dit...

Joanfe no ho he dit per que vos pegara mal he!!!!??? sol he dit la opinio. Esta tot clar.

JOANFE ha dit...

Noo paco no ha pegat mal. Que vaa. Sols era aclarir el malentes. Que no es un maillot per anar tots igual. Sols ho havia comentat per comentar-ho i me han dit que en volien. Ho he posat al bloq perque despres no diguereu que no ho he dit a tots, pero disculpa si ho he escrit mal. No era la intencio. I tb lo de fer el maillots per nosaltres jo tb he dit la meva opinio. Es fa el que diga la majoria clar. Sap mal que no vingues dema la proxima tots junts ehh

PACO ha dit...

Tu estas disculpat sempre home!!!! esta clar. Dema fare entreno per la proxima anar amb vosaltres.Ja contareu con anat.

VICENT ha dit...

DIGUEU-LI A JOANFE QUE HEM TOQUE URGENTMENT AL 615402324.
ESPERE QUE LA RUTA D'AVUÍ HAJA SEGUT ESPECTACULAR, PER A REPETIR-LA.