diumenge, 21 d’agost del 2011

Dia de estreno de la mondraker de Pep per segon volta



Hola xics. Com be diu el nom el tio Pep estrenava la mondraker per segon volta , cuadro molt xulo i sistema zero molt efectiu segons ell.
Estavem a les 7:30 en PUNT Pons, Pep, Toni i jo ( uns minuts mes tard) em fet la xarraeta amb Carles que anava amb la flaca.
Ixirem cap el cami colonies i fins la cova del camell pujant amb la bici al coll , Toni diu que no torna mes!! jejeje va home aixi fem algo de senderisme!! de aci em anat a fer el poble fantasma, arribant al Mena i tornant a pujar per la lloma del castanyar i tornant a fer el poble fantasma, sesio doble i divertida de esta senda-trialera que tindrem que dur la corbella la proxima volta ja que Pons i jo ens em arrapat amb la mateixa rama les dos voltes!! de aci passeig per la marineta i al final els he dit aque anarem ells davant que jo ja tornava a la meua marxeta , pero sorpresa!!!!! com Pep es un pesim gps encara e arribat jo antes que ells a la ixida de Denia!!!  de aci Toni que a parat a la seua caseta i Pep i Pons an parat a esmortzar a la xata i jo a casa a vorer a la nana. Al fi bona ruteta a les 11 en casa i bona experiencia la de fer el poble fantasma dos voltes seguides. Dema posare les fotos que les te Pons.

Ale reis

16 comentaris:

PONS ha dit...

Bona crónica Paco, ara a veure qui planifica la ruta per el diumenge que ve. De moment Paco i jo ja hem cumplit, ara li toca a un altre.

VICENT ha dit...

BONA BONA BICI PERÒ EL QUE LA PORTA SEMBLA QUE ES PERD IGUAL PELS CAMINS DE LA CONTORNÀ.
EL DIUMENGE QUE VE, PER LA MARJAL DE POGO OLIVA AMB CISTELLETES DAVANT, XUILANT I CINTETES DE COLORETS AL COSTAT DEL MANILLAR

JOANFE ha dit...

yeee bona cronica!!!
A veure si voleu per el proxim finde propose jo....

El tema seria cambiar un poc de lloc perque ho tenim tot massa vist pero tampoc podem desplazar-nos molt perque encara fa massa calor aixi que propose:

Voremos a les 7:30 a Benissa en la entrada al Bar Frau, cadascu en el seu cotxe o agrupantse en els cotxes que vulgau pero a les 7:30 alli per a eixir.

Pujem la solana abans de que calfe lorenzo i una vegada dalt fem la baixada que va a Pinos que no la heu fet encara (sols pep, pons, aparisi i jo) i esta molt xula es rapida i no te massa complicació tecnica es per qualsevol, de pinos baixar per lleus (eixa no la conec per crec que esta molt be i tornar cap a Benissa es una ruta curta i es pot esmotzar o ferse una bona cervessa, molt mes curta i rapida que la ultima vegada que vam pujar.

Que us pareix?? qui s'apunta?

paco ha dit...

m'agrada la ruta joanfe pero jo este finde toca bici amb la dona,hi ha que anar alternat que ara el tema esta aixina. Llastima,ja la fare altra volta.

Splu ha dit...

Bona ruteta per al diumenge...llàstima q són festes a Beniarbeig i no crec q puga. Açò de les festes no deixa entrenar ni agarrar-se la forma, a vorem...

PONS ha dit...

Per mi perfecte Joanfe, encara que deurien d'averiguar la baixada de lleus per on es. Igual Victor la coneix i ens pot acompanyar. També podrien fer els tobogans que hi han al costat de Benissa abans de fer la puja a la solana.

TONI46 ha dit...

A MI AIXO DE LA BICI A COLL....
LA BICI AL COLL, I AL CABASSET, ENS ANIREMM ......

demóstenes ha dit...

Jo este diumenge no puc, dissabte tinc boda per la vesprada en Ibi i ens quedem a dormir allí. Si algú vol eixir divendres per la vesprada cap a les 7 i pico o el dissabte pel matí que xiule per ací.

garrotipadur ha dit...

bon dia! jo segurament el diumenge no podré però ho intentaré a vore.
La baixada de pinos a lleus la conec i està molt xula i no està difícil de trobar.
Una vegada esteu a la carretera de bèrnia tireu cap a benissa i teniu que tirar cap a la dreta a on posa Bar del Peón de Pinos,camí cap avall i després a mà esquerra a on hi ha una paleta de carrer sense eixida.
Parlem!

JOANFE ha dit...

Victor seria un puntazoo que pugueres vindre així tenim gui a de primera i no anem pergnet-nos darrere de Pons, perque tot el mon sap que si ens perguem, es per culpa de pons sempre jeje.
mira a vore si pots vindre, supose anirem pocs perque en el estiu tot el mon viu i tots tenim massa histories i pueutes qeu confesar pero bueno hi ha que eixir, ja vindra el hivern i tindrem mes seguida.
Avui per els que van en flaca hem quedat per peguar una volteta a les 19:15 a la carretera de Beniarbeig.

Per cert qeu xula esta la bici de Pep ehh jo esperare a que cambien el modelo de la meva i trencare el cuadro tb a vore qe pasa jeje.

Splu ha dit...

Jo també aniré esta vesprada amb la flaca.

TONI46 ha dit...

PER LA CARRETERETERA ENS VEGUEM.

JOANFE ha dit...

yeeee!!! hi ha algu per ahi????? eeeeeoooooooo jajajaja

estes vacancesss.... teniu falta de que vinga el fred jeje

de moment pal diumenge que jo sepa ve pons, aparisi vicent i jo i pep si arriba a bon hora tb ve, algu mes?

tenim que anar parlant de la nocturna...

demóstenes ha dit...

Sí, hi ha algú :-P . Jo el diumenge no puc, però que algú s'anime a eixir el dissabte o divendres per la vesprada!!!!!!!
La nocturna 2 de septembre perfecte, jo vaig. El recorregut em dóna igual, si és el de sempre bé, si el canviem bé també (pot ser la marquesa o la heavy de nit no siguen la millor opció però si fa falta es fan).

Jorge - Splu ha dit...

El diumenge ho tinc complicat xq el dissabte nit tenim "aldarull", així que anuncie q no vaig i si de cas aparec fent corves...allí estaré, jajajajajajaja

garrotipadur ha dit...

joanfe aquesta setmana ja he esgotat els "bonobicis" i demà per la nit sopaeta que es farà tard així que sentint-ho molt no podré estar amb vosaltres...

Això sí,per a l'altra ja en més frescoreta fem eixa més junt la ràpita,lleus,oltà i el que faça falta...
L´'últim bonobici l'esgotaré demà de matí fent un altre simulacre de duatló per benissa,ara vorem que ix...