dilluns, 8 d’agost del 2011

MOLTA CALOR !!!



Pues per ser agost ens vam reunir en el prado per fer la ruteta del diumenge com era normal en les festes que hi han per els pobles alguns arribaven tard, pero lo que molt prompte no vam eixir, encararem cap a la marquesa per la urbanització, pepe quexant-se pero anant el primer i tirant, i despres la baixarem encara en la frescoreta, pero a messura que passaba el dia i el Lorenzo es feia potent, els bindons d'aigua anaven buidant-se, i encararem cap a la baixada del riu que com sempre se va fer curtisima, pero feina molt de calor i la gent estaba tocada, aixi que Pep va proposar anar a esmortzar al Bar i no va quedar ni el apuntador per seguir jeje, aixi que ens vam quedar Paco, Jorge, Juan (un xic nou de Denia) i jo, ens decidirem anar a fer la heavy per no anar tant prompte cap a casa, no sense pasar per la gasolinera a carregar d'agua fresqueta, els demes a esmortzar al bar de "la de les boles " jeje a fer-se un maravilloso (bocadillo amb mes calories que el big mac XXXL jeje ) la resta vam fer la heavy tocats per el calor, Paco va dir que ja tornaba a la marxeta cap a casa i la resta pasarem per Pedreguer i on va caure un bon cervessot, que les forses anavem justes.






La moraleja es que o esperem a la tardor o matinem molt per poder fer algo de trellat perque sino el diumenge se fa molt curt i no podem acostumar a les dones arribar tant prompte.






fotos no tenim ni una pero pose del arxiu jeje a veure si sabeu on es i de quin dia????


no es foto facil eh jeje





32 comentaris:

paco ha dit...

joanfe,no ho havia vist! Perdon! Ja esta solusionat! Jejeje 2 croniques esta setmana! Jajaja

paco ha dit...

per cert jo se on es la foto ,la ruta que ferem i la fetxa tambe! Pero o deixare perque o adivineu! Una pista? La meua bici tenia 2 setmanes! Ale va!

PONS ha dit...

Eixa ruta deu de ser la que fan fer per el camí de les colonies fins Xabía i que després van baixar la triatlera eixa del port de posar el culet arrere. Tinc bon records sobre tot per la clavá que ens van pegar en l'esmortsar gracies a les gestions del encarregat dels bars, jejej

VICENT ha dit...

ES QUEDEU SENSE AIGUA PER NO PORTAR UNA CAMELBACK. EN DECATLON O ESPRINTER HI HAN DE BEN BARATES, CARPANTESSSSS!!!!!!
EIXA FOTO ÉS HIVERN, HEU VIST A MAXUPIXU!!! EN PRIMER `PLANO JAJAJAJAJA
ENS VEGEM DIMECRES PER DONAR UNA VOLTETA SUPERGAYS.

GERMAN ha dit...

TRIALERA QUE DONA A LES TORRES QUE ESTAN EN RUINES DIRECCIO XABIA ( ON L,ALTRE DIA SE LA VA HOSTIAR JOSE LUIS ))

NO?????????????????????

paco ha dit...

pons es un llibre obert! A pegat al clau amb tots els detalls!

jose la font ha dit...

si q steu posats al dia. Sta vespra paco i jo em qdat a bancaixa a les 8 x a pgar una volteta, algu s'anima?

JOANFE ha dit...

teniu memoria cabrons!! jeje han enceertat tots jeje, fa calor de vore a maxupixu en manega llarga ehh jajaja.

Jorge - Splu ha dit...

Si,si, ja veus, màniga llarga i tot, i la panxeta q es nota ben rebé, jajajaja. Ale, pues a volar!!!

demóstenes ha dit...

Hui dimecres eixim? A quina hora? Estic un poc fluix perquè ahir vaig donar sang però també tinc un poc de mono, si no vos puc seguir el ritme em quedaré darrere i avant.

demóstenes ha dit...

Com no hi ha comentaris no eixiré. Ens vegem el dissabte??

jose la font ha dit...

ximo, dema eixim Paco i jo. Sobre les 8 en Bancaixa

JOANFE ha dit...

panxeta diu el tio!! aixo ni es panxa ni es res..

Ximo el mateix dia no poses si algu vol eixir sino no dona temps, jo el dissabte no eixire, i el diumenge no ho se pero crec qeu tampoc perque dissabte nit tinc sopa en la senyora i amigues i sense xiquets i com aixo no pasa mai supose me tocara gitarme tard.

Pero quedeu vosaltres... encara que aclariu abans si pareu o no a esmotzar al bar jeje.

VICENT ha dit...

DIMENGE ANEM AL BAR DE LA MAMELLUDA I ENS FEM UN MARAVILLOSO!!!!

PONS ha dit...

Ximo, no sigues gos i perque no ixca ningú et quedes en casa. Jo este disapte no podre eixir pero el diumenge si. Lo que tendriem que fer perque els diumenges no ens pase lo de sempre es que cada setmana uno programara l'eixida i la penje per així. Si voleú jo esta setmana la propose i anem turnanmos. A partir de Setembre també deurien de programar alguna eixida amb cotxe i fer noves rutes amb el GPS que ja note a faltar el perdrens pel mig d'alguna serra desconeguda.

JOANFE ha dit...

Bona ideaa!!! anem proposant rutes, cambiant un poc sino es sempre el mateix i ens cansarem i fent comentaris per veure si ens apanya aixi sera tot mes dinamic

VICENT ha dit...

PRÒXIMA EIXIDA EN COTXE, JO PROPOSE ANAR A FER LA RUTA DE BTT DE VILLALONGA

PONS ha dit...

Em pareix molt be Vicent, es una ruta molt xula. Per este diumenge jo faría la ruteta dels tunels de Gata amb totes les sendes noves que van fer el día de la foto. Te proú km. pero no te pujades fortes ja que encara fa molta calor, inclós la podem acurtar si fa falta evitant l'ultima puja per senda. La idea sería estar a les 7,30 zulu al bar brado, parar en lliber a menjar algo rapidet (barretes, sandwich de pavo etc)i estar en Ondara sobre les 11,00 h. per fer una bona degustació de cebà.
Que vos pareix?

paco ha dit...

vote a pons,eixa ruta es la meua!.

jose la font ha dit...

Em pareix genial!!!!

VICENT ha dit...

OK PERFECTE

demóstenes ha dit...

Ja sé que vaig avisar en poc temps, es que estic de vacances i entre poc a internet. Diumenge tinc ruta en barc o per Vinarós, Penyíscola i el delta de l'Ebre. Si algú vol eixir el dissabte...

PONS ha dit...

Pues entonces decidit, a les 7,30 al prado. Segurament esmorsarem en Pedreguer a la torna a un famos bar per les seues..........

Jorge - Splu ha dit...

Yeeeeee!!! demà no ix ningú!!! massa Sant james i osties!!!! va q hem d erebentar a setembre!!!

PACO ha dit...

Pose el comentari del xic Juan , amic de Joanfe que va vindrer el diumenge pero que ha posat en un post anterior i no el voreu:

Juan EG :

hola soy juan el compañero de juanfe,, nada simplemente deciros que el domingo disfrute con la compañia de baikers de eixaeslamarcha btt, a la que juanfe me presento y a la que espero volver a rodar con todos vosotros que soy geniales!! hasta muy pronto,, nos vemos y gracias!!!

paco ha dit...

hola xics,dema sentinto molt ja que era la meua ruta no anire. Dema toca volteta amb la dona per el terme ara que ja pot anar en bici. Ja xarrem i pasevo be.

VICENT ha dit...

DEMÀ SI NO M'ADORC A LES 7:30 AL PRADO.
ANIREM A ESMORZAR AL BAR DE LES MAMELLUDES

GERMAN ha dit...

DEMA NO CONTEU AMB MI. HUI TOCA SOPAETA I XIRINGO

AU CACAUS

PONS ha dit...

Paco, llástima que no vingueres, esta ruteta es de les que t'agrada a tu. Si no pasa res el dimarts li pase la crónica i alguna foto a Joanfe perque la penje. Ara aneú pensant qui es fa carrec de la ruta del diumenge que.

JOANFE ha dit...

estaba la gorda o la mamelluda? a vore ... jeje com anaveu cagallo per sequia darrere de pep, eixe si va cara al pesebre fa por jeje

vicent ha dit...

estaba camió de formigonera servint.
desprérs d'esmorzar un maravilloso pepe encara volia pujar el sigili, vorem si demà ve a fer el tri simulacre

paco ha dit...

xe pons,si que en sap mal no haver anat pero la meua dona te que fer esport per recomanacio medica i ara tocara anar amb ella. Em fet el poble fantasma per la lloma del castanyar i esta xulo tambe jugant encara e fet 45 km!