dijous, 25 d’agost del 2011

II EIXIDA NOCTURNA EIXAESLAMARXA







El 2 de septembre les 20:00 h eixida del cuartel general amb les llums del xinos i de els lunnis, el maillot de eixaeslamarxa (qui en tinga) i tot el material belic.


Recorregut oficial fins xaló a ritme tranquilet on soparem (el Bar que vulgau, pero hi ha que reservar) i despres cubateta o mentireta al tallarina i despres xano xano baixar cap avall.



Si voleu cambiar de recorregut tb es podria mirar..


El mes important es que confirmeu assistencia el mes aviat possible maxim el dimecres 31 perque hi ha que reservar.


Espere que pugam anar tots, fem un poder per anar tots, A vore qui ve??

12 comentaris:

demóstenes ha dit...

Jo vaig.

PONS ha dit...

Per mi perfecte el recorregut i si voleú podem sopar al mateix puesto que l'any pasat. Joanfe qui cabró, com vega la meua parenta els ullets que faig i la mentireta a la ma no em deixará anar enguany, jajaja. Este diumenge a quin hora quedem?

Carles ha dit...

QUIN CARETO!!!!

Compteu amb mi.

JOANFE ha dit...

Pons ho posava en el comentari a les 7:30 a Benissa al Bar Frau a la entrada de Benissa.

Hi ha algun baret per dins de xaló que es menja molt be i be de preu a base de picaetes, tb es poria mirar.

PACO ha dit...

Jo ja he demanat el dissabtre lliure a la faena aixi es que JO VAIG!!!!

PACO ha dit...

Vaig si anem xano xano si anem a cara de perro no vaig

Carles ha dit...

I si anem a cara de gato??

vic ent ha dit...

mare meua pons quina pinta de bujarronet que tens jajajajaja

cara gato o perro ha dit...

et deixe triar a tu carles. Un bar bo es el rull que esta a la plaça a base d picaetes.

MORERA ha dit...

Ja ha pasat un any, tindre q llevali la pols a la bici,cambiar les piles q estaran oxidaes. Paco n patisques n mes q plegem a XL ja estem en casa.Magradaria si n es demanar molt una miqueta d puntualitat.

MORERA ha dit...

jo,podria encomanar el sopar, com ha recomanacio al mateix puesto d anyn passat. Es podria vore al bar d l cooperativa. Tot depen d lo q vullgeu gastase.

morera ha dit...

La marxeta va estar molt bbbbb. Pense q tots vam disfrutar sobre tot d bon ambient, jeje.