divendres, 26 d’agost del 2011

I MARXA DE BTT XABIA



No hi ha pará, era el unic finde de septembre que no tenia res en diumenge i va i alaaa una marxa organitzada per un club de la Marina Alta, que el coneguem, que ho tenim al costat, no podem faltar.... aixi que anem fent-nos la idea i començant a entrenar un poc que ho tenim ahi i eixaeslamarxa BTT deuria de tindre una representació nombrosa i de segur ho pasem genial igual que en Xaló.


Que vaja qui vulga pero jo crec que deuriem de fer un poder i participar.




Qui s'apunta? a veure si som prou va!!

11 comentaris:

Jorge - Splu ha dit...

Jo vaig!!!!! m'apunte ja q no vull q pengen el cartell de "no hi han places", jajajajaa

paco ha dit...

hola. Joanfe saps algo d la ruta o algun trak? Gracietes

PEP SEBERO ha dit...

YEE FIL DE PUTES ACI DESDE LA GALIA ......UN SALUT I ABRACOS DE JAVI I JO JO JO.VISCA EL BARCA
PD PERDONEU LA CE TRENCADA NO VA A AQUEST TECLAT....AU CABRONS

PONS ha dit...

Per una volta que es digna a escriure el Sr. Pepe i es per dirnos cabrons i fills de putes, quin pardal ja l'apanyare cuant vinga. Jo no podre anar a la marxa de Xabia, eixe día batejem al xiquet, d'havero sabut antes hauria canviar la fetxa pero ara ja es masa tart. Segur que deixeú el pavelló ben alt. Vicent confirma si vens el diumenge, es que necessite un taxi, jajaja.

pep sebero ha dit...

aixo ho a escrit javi

VICENT ha dit...

DIUMENGE SI QUE VAIG PONS.
QUE FORT QUE VULGUES FER AL XIQUET BEATET

PONS ha dit...

Pases a les 7 per ma casa? Tens que vindre en les pantunfles? Joanfe parla amb Victor que t'explique la baixada de lleus

VICENT ha dit...

PONS, RECORDE QUE EL MEU PORTABICICLETES SERVEIX PER A TOT TIPUS DE COTXES, NO SIGAM TANT CARPANTES I AGAFEU ELS COTXES, QUE SOU UN TALL DE PIRATES!!!
A LES 7 PASSA TU PER MI, QUE STEU MASA MALCRIAETS, AL CARRER DE L'ESCOLA A LES 7.

garrotipadur ha dit...

hola gent,al final si que aniré a fer la ruteta amb vosaltres,ens veiem demà matí a les 7'30 al consum.
Bo,fins demà

PONS ha dit...

Val Vicent, a les 7 pase per tu. Agafa les sabatilles de correr que anem a fer un simulacre de duatló

garrotipadur ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.